Capitolul 6- Gandeste cu capul si apoi cu inima.
-Denisa, nu stiu ce sa fac. Nu ma pot gandi la altceva. Tin foarte mult la el.
-Te cred Adina.
Eram cu Denisa in fata portii ei si discutam despre Visan.. Totul era o gramada de ganduri care nici unul nu ducea spre un raspuns.
Asteptam sa vina si Cami dar nu a mai aparut. Am fost la ea sa vedem de ce nu vine.
Nu putea sa iasa ca trebuia sa faca treaba.
Fuck Cami!! De ce nu ne-ai anuntat? Trebuia sa venim noi la tine??
Eram asa de plictisite. In plus nici Visan nu venise de ceva timp.
Denisa a propus sa dorm la ea in seara aia pentru ca parintii ei erau la munca pe tura de noapte.
Mai intai am pornit spre casa mea ca sa ii cer permisiunea tatalui meu.
Am rezolvat-o si pe asta.. Dupa am inceput sa imi fac bagajul ..Trebuia sa imi iau: tableta , telefonul , pijamale , si mi-am luat si ceva de facut sandwich-uri.
Am ajuns la Denisa si m-am instalat...Parintii ei au plecat la munca, dupa am pus muzica si am inceput sa facem karaoke..Denisa avea o voce speciala a ei..Una foarte frumoasa care tot ce te facea sa faci era sa inchizi ochii si sa traiesti intr-un vis....
Am cantat pana la 2 dimineata. Dupa, lucrul care a urmat sa il facem a fost sa intram pe facebook si sa mai vedem noutatile ...Si poate il gaseam si pe Visan conectat ...
Nu a fost mult pana sa vedem ca era on. A urmat sa il intreb ce face si am inceput aceasta conversatie cu un simplu "buna"
Am inceput noi sa vorbim si am ajuns la faptul ca el ma place dar nu la fel ca pe Cami.
Eram confuza. Daca o place pe Cami mai mult ca pe mine, de ce simte ceva si pentru mine? Era o intrebare pe care si pana in prezent nu am inteles-o.
Atat de confuza intrucat uitasem ca vorbesc cu el.
Toata noaptea vorbisem cu el. Nu era moment in care sa nu vorbim.
Dimineata, pregatita sa ma duc acasa, si nu imi doream lucrul acesta, am pornit cu Denisa spre casa mea. Ea normal ca m-a condus pana acasa. Dupa care lucrul urmator a fost sa vin din nou la ea ca nu aveam nimic de facut acasa.
Zilele urmatoare nu am mai venit la fete, ci decat Visan.
Habar nu aveam ce se intampla cat timp eu nu eram cu ei.
Stateam ca de obicei in casa, pe telefon, cand primesc un mesaj de la Denisa de pe facebook.
"Fataaa vin-o repede sa iti povestesc ce s-a intamplat ieri!"
Am plecat de acasa si ma gandeam la ce se putea intampla.. Nu gaseam rapuns..Nu aveam idee despre ce sa fie vorba.
Am ajuns la Denisa, Cami nu venise. Am intrebat-o ce s-a intamplat ,dupa mi-a povestit ce s-a intamplat ziua precendenta.
Era vorba de Cami si de Visan.
Mi-a cazut fata cand am auzit ca seara trecuta , Visan a venit la poarta la Denisa si a pipait-o si a pupat-o pe Cami pe obraz.
Omgg...Ma uram. Voiam sa fac tot posibilul sa nu fie ceva intre ei. Nu doream ca Visan si Cami sa fie impreuna.
In fiecare dimineata vorbeam cu el. Il iubeam. Iubeam sa vorbesc cu el, iubeam orice imi aducea aminte de el. Nu puteam sa mai gandesc ca in spatele meu mai este o rivala.
O zi a fost tocmai mult neasteptata. Imi pasa tare mult de ce simteam pentru el si doream ca decat o persoana sa fie cu el si aceea fiind eu. Dar pentru ca mi-a pasat foarte mult de asta, s-a intamplat ceva din dointa de a o face pe Cami geloasa.
Ii aratasem lui Cami tot ce vorbisem cu el . Erau acele vorbe frumoase pe care mi le spunea in fiecare dimineata.
M-a rugat sa ii dau tableta mea, eu i-am dat-o si s-a conectat la ea pe facebook. I-am spus sa nu ii spuna lui Visan despre mesajele pe care mi le-a dat el, dar ea i-a lasat tot felul de mesaje precum "Spuneai ca tii la mine, si ca iti pasa..." erau mai multe cuvinte pe care nu am vrut sa le memorez.
Facusem o mare prostie aratad-ui ce am vorbit cu Visan.
Nu am stiut ce i-a scris in mesajul ala. Dar am stiut ca toate cuvintele acelea se vor trimite catre el.
Cum am aflat ce i-a spus? Pai chestia este ca eu ii stiam e-mail-ul si parola lui Cami, si eu stiind acest lucru, si astaera o slabiciune pentru ea, cu mare usurinta m-am conectat pe profilul sau.
Am citit cuvintelele si am regretat.
Seara, eram atat de curioasa daca i-a raspuns la mesajele trimise de catre ea, incat m-am conectat din nou la ea pe profil si am inceput sa citesc.
Ce i-a spus era ca tot ce a vorbit cu mine era doar ca nu avea ce face, ca doar a vorbit cu mine ,sa poata avea cu cine vorbii.
Am intrat repede la mine pe pagina si am inceput sa ii spun lui Visan, fara sa ma intereseze de ce se va intampla dupa spusele mele, am inceput sa il intreb ce-s cu vorbele ce mi le-a spus atunci cand, Cami i-a trimis mesaje.
Imi tot spunea ca tot ce i-a spus era ca sa o faca sa nu fie suparata pe el si ca o mare parte din ce am vorbit era adevarat.
In acel moment nu mai aveam putere sa ii scriu, dar cu toata puterea mea i-am apus ca am fost o proasta pentru ca am tinut atat de mult la el , facandu-mi sperante ca el va simte ceva inedit pentru mine. Dar tot ce credeam era ca m-am inselat, facand greseala de ai spune ce simt pentru el. Poate nu era momentul ca intre noi sa existe ceva. Adica totusi poate isi dorea sa fie ceva intre noi......un zid.Nu mai voiam sa vorbesc cu nimeni. Decat cu mine...Dar nici cu mine insumi nu credeam ca mai aveam curajul sa vorbesc.
A doua zi incercarea a fost sa vorbesc cu el, dar nu mi-a raspuns. Ma simteam atat de prost ca ajunsesem pana aici. Din ce in ce regretam fiecare minut petrecut cu gandul ca noi sa fim impreuna.
Pana l-a urma ma hotarasem. Voiam ca prietena mea sa nu sufere cum am facut si eu.. Asa ca am renuntat la ce ma facea fericita. Totusi eu eram obijnuita cu cele intamplate cu mult timp inainte.
Ii spuneam lui Cami ca am sa ma dau din calea lor si ca imi doresc ca ei sa fie impreuna, daca eu nu am avut posibilitatea.
Nu primeam nici-un semn de la el din ziua aceea. Zilele erau pustii. Nimeni nu mai iesea afara. Mai ales eu si Cami.
Trecuse ceva timp de cand nu ne-am vazut cu Visan, sau timp vorbit.
Cu timpul nu puteam sa il uit chiar atat de usor, dar stiam ca era nevoie.
Ca sa spun direct, Cami si Visan nu au reusit sa fie impreuna.. Nu vorbeau nici ei.
Cami si cu mine reuseam sa trecem peste ceea ce ne-a facut sa ne inlturam prietenia..
Woow! Uite ca am ajuns sa postez si capitolul 6. Nici eu nu am crezut asta. Dar chestia cu scoala si nu am nici timp liber.. Conteaza ca l-am terminat. Okk.. Sper sa va placa acest capitol. Mie una imi place cel mai mult. :* :* :* Byee! :* :*
CITEȘTI
Story of my life!
RomancePovestea unei fete de 13 ani care va trece prin situatii deferite din cauza sentimentelor ei neclare. De cate ori se va indragostii de un baiat, inima ei se frange. Pana intr-un moment cand fata isi va gasi un baiat care o va putea face fericita. M...