Sıkı Eğitim

30 1 0
                                    

Sabah uyandığımda Bradle kördüğüm gibi sarmaş dolaş olmuştuk şanslıydım hala uyuyordu yanına yattığımı farketmemiş olabilirdi. Tam doğrulmuştum ki gözlerini açtı . Bana muhteşem denebilcek kadar güzel bir gülümseme gönderdi.

-Benden hoşlanabileceğini düşünmüştüm ama direk yanıma yatcağın aklıma gelmemişti .

-Hahaha çok komiksin gerçekten buraya yattığımı bile hatırlamıyorum ucube uykumda gelmiş olmalıyım.

- Ahh yapma Daha inandırıcı bir bahane bulabilirsin bebeğim.

-Intihar etmeye çalısıyosan beni yorma lanet herif senin yanına yatcağıma gider sokaktan bir köpek alır onunla uyurum daha iyi. Şimdi gevezeliğin bittiyse karnımızı doyurup eğitime başlayalım.

-Tamam genç kız utanma üstüne gelmeyeceğim ben anlayışlı  bir adamım.

-Cidden kendi kafamı koparmayı düsünücem artık nerdeyse.

-Tamam tamam kesme bana lazımsın .

Karnımızı doyurduk ve eğitime başladık.

-Şimdi dikkatini çok iyi toplamalısın Brad zihnini tamamen boşalt sadece gücüne odaklan ve rekorunu geçmeye çalışıcaz 15 dakika sonra Brad kaybolmaya başladı.

-Itiraf et gece bilerek yanıma yattın.

-Bu görünmezlik oyunu biticek biliyosun demi.

-Hadii konuyu değiştirme sadece itiraf et benden nefret ettiğini sanıyordum.

-Senden nefret ettiğim falan yok ve itiraf edecek bişeyim de yok şapşal kapat lanet çeneni.

-Yanıma yattığında daha uyumamıştım.

-Kapa çeneni dedim ucube !

-Bak okey hoşlanmıyosun benden ama sadece nedenini merak ediyorum ben cidden benden nefret ettiğini sanıyodum ben sadece çok şaşırdım yani bana sarılman falan beni baya şoka soktu.

-Off tamam kabul bilerek yattım sadece bir kabus gördüm o yüzden yattım ve hayır senden nefret etmiyorum sadece endişeliyim tamam mı etrafımdakileri kaybetmekten nefret ediyorum yıllardır kimseden sorumlu değildim ama şimdi sen varsın ve kaybedemem anladın mı bu sefer olmaz . Nedenini sorma belki daha sonra..

Multimedia Christiana

CHRISTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin