Клубът беше електричен, всеки се хранеше с усмивките на хората и танцуваше бързо. Можех да мина цялата нощ, с моя фураж, защото се движех с лудите, а те така бяха подивели все едно бяха обладани от дявола. Преместих роклята си, сякаш бедрата ми бяха направени, за да танцуват, вдигнах ръцете във въздуха и тялото ми се раздвижи като изпуснато въже, а очите ми бяха обгърнати в пламъци. Радостта беше като изстрел на адреналин в сърцето и изведнъж всеки започна да се бута. Затова е клуба, нали? Да подивееш! Утре за мен ще е ад, но тази вечер алкохолът продължава да тече, сякаш е като венозно лекарство.За първи път се почувствах свободна
4:30
Събудих се в съня си търсейки одеялото.
Най-накрая го намерих и се увих около топлината му. Затворих очи, когато почувствах лъчите на слънцето, атакувайки клепачите ми. Въздишах и се завъртях от другата страна, но тогава почувствах, че тялото ми удря нещо твърдо и топло, съчетано с тежка миризма на текила и подправка, което ме кара да стана импулсивно.
Беше той.
Мъжът, с когото се забавлявахме снощи, но така и не получих името му.
Ние никога не сме говорили, а това бяха просто танци и пиене. Беше забавно, но сега виждайки, че и двамата сме наполовина голи не съм сигурна, че това е всичко, което се е случило.
Трябва да си тръгна преди да се е събудил!
Погледнах си нещата. Роклята ми беше смачкана на пода до опаковката презервативи
- О! По дяволите. - Прокълнах се мислено и бързо сграбчвах роклята, като тихичко се облякох . Това не може да се случва! Не съм правила секс с непознат!
Оглеждах пода за обувките си, когато го чух да се разбужда. Мигновено замръзнах и спрях да дишам за момент. Молех се да не се събуди, но за щастие той малко изхърка преди да се върне в съня си, което беше доста очарователно.
Събирайки остатъка от достойнството, което ми беше останало, се промъкнах през вратата. Една малка въздишка на облекчение избяга от устните ми, докато се измъквах от мотела, при който дори не си спомням как съм дошла. Потърсих си телефона и след малкото борене с джобовете на панталоните си извиках едно такси за вкъщи.
Прибрах се и реших да се промъкна през задния вход, като внимавах да не събудя родителите си. Разходката на срама беше едно нещо, но да бъде наблюдавано от вашите строги родители е съвсем друго...щях да си почина затворена в стаята. Когато вече бях в безопасността на стаята ми, изритах болезнените си токчета и се качих на леглото. Толкова ми липсваше!
YOU ARE READING
It's complicated [БЪЛГАРСКИ ПРЕВОД]
Teen FictionСлед секунда ме сграбчва за кръста и ме приковава към стената: - Каквото и да си мислите, госпожице Елис, никога повече няма да се повтори! - Усмихнах се, захапвайки устни: - Как знаете какво си мисля? - прошепнах, а той се наведе по-близо. Беше...