От: Dnevnikat
Какво по-добро от сватба пълна с кърваво червени рози? Ето какво: секси мъж облечен в официален костюм. Любимият на всички, Марк Едисън, днес се женеше. А и булката не бе някоя неизвестна слугиня. Да, точно така, Марк Едисън беше влюбен до полуда в Тейлър Шоун. Така е, те двамата бяха една невероятно красива и секси двойка. Но това нямаше да продължи за дълго.
Слънцето ярко печеше над главите на двамата младоженци, когато те си казаха „Да“ и сляха устните си в една уж горчива, но дадена от правилния човек, сладка целувка. Тейлър беше най-щастлива! Така и трябваше… Това трябваше да е най-щастливият и‘ днес. Дали?
Цял ден, след церемонията за Голямото „Да“, Тейлър беше усмихната. Нейната бяла рокля, тип русалка, и‘ седеше просто божествено! Няма думи, с които ще успея да опиша девойката! Леко мургавата и‘ кожа, подчертана от бялата, ненатруфена рокля, булото, закачено с фиба от вида на коронка, тъмните и‘ кафяви очи и блестящата усмивка! Ахх, Богиня!
Вечерта настъпи. Звездите показаха блясъка си, а луната все още не бе посетила пиршеството. Сватбарите продължаваха своето празненство под тъмното нощно небе, а младоженците се бяха отделили, за да може на спокойно място да разменят своите подаръци. Двамата носеха по една кутийка, отдалечавайки се от празненството и наближавайки откритата гледка към големия град. На хоризонта се показваше изгрялата току-що, пълна Луна. Марк и Тейлър седнаха на пейка, наблюдавайки светлините на града. Заглеждайки се в нощната красота, младоженците забелязаха падащата звезда.- Пожела ли си нещо, любима?
- Да, а ти?
- Да… Какво си пожела?
- Този момент да бъде вечен… - произнесе Тейлър. Марк хвана ръката и‘, а тя постави главата си на рамото му. Перфектният момент! Какво можеше да го развали?
- Ще видиш, любима, ще продължи! Обещавам ти!
- Обичам те…
- Повече от всекиго на тази шибана планета!
Марк и Тейлър разменяха подаръци. Младоженецът, отваряйки подаръка си, остана учуден.
STAI LEGGENDO
The Black Cat •Competition•
CasualeДобре дошли! Може би заглавието ви е заблудило, че това е история за някоя черна котка или нещо друго, но всъщност е състезание. Всеки писател, искащ да предизвика себе си, е свободен да пробва. Темите ще са възможно най-разнообразни, включващи вс...