+: OlamazO.k.: Hey, hey dur! Yalamayı kes! Hahahah!
Aşağı indiğimde üstüne bir köpeğin çıktığını ve onun yüzünün yaladığını gördüm. Ama bu çok tatlı~
(Yazar: Ahh, çok kötüyüm(!) Jfnfkgk)
Köpek beni görünce yanıma geldi ve ayaklarımı koklamaya başladı. Ardından etrafımda dönmeye başladı.
O.k.: Seni sevdi.
Dedi ve köpeğin yanına yaklaştı.
O.k.: Sanırım sen acıktın .
Dedi ve ayağa kalktı ve mutfaktaki dolaptan mama poşeti aldı ve yerde ters bir şekilde duran metal mama kabının içine bir biktar mama koydu. Ardından mama poşeti tekrar yerine koydu ve yanıma geldi. Köpek Golden cinsiydi.
O.k.: Mama kabı masanın üstünde duruyordu. Sanırım o düştü . Baya acıkmış herhalde. Normalde bu saatte uyurdu.
+: Adı ne?
O.k.: Ceviz. Bir arkadaşımın. İşi olduğu için bana getirdi. Akşam alıcak.
+: Anladım.
O.k.: Sen aç mısın?
+: Biraz.
Dedikten sonra mutfaktaki hazır olan kahvaltı sofrasına oturmam için işaret etti. Bende bir sandalye çektim ve oturdum.
+: Teşekkür ederim.
Dedim ve o da karşıma oturdu. Bende yemeğe başladım. Ama tek bir sıkıntı vardı. O yemiyordu.
+: Sen niye yemiyorsun?
O.k.:Ben aç değilim.
Dedi. Bende ısrar etmedim. Bir süre sonra beni izlediğini fark ettim. Biraz rahatsız oldum ve sofradan kalktım. Tekrar teşekkür ettim.
+: Lavabo nerede?
O.k.: Yukarıda koridorun sonunda.
+: Sağol.
Dedim ve lovaboya girdim. Elimi ve yüzümü yıkadım ve tekrar salona girdim. O da koltukta oturuyordu. Bende karşısındaki koltuğa oturdum.
+: Ceviz nerede?
O.k.: Benim odamda . Yine uyuyor. Uykucu işte.
Kıkırdadım.
+: Eee... Şimdi ne olacak. Şu an okulda olmam gerekiyordu .
O.k.: O işi unut . Seni bir daha kaybedemem.
+: Bir yere kaçtığım yok. Ayrıca bu benim hayatım ve kimseyi ilgilendirmez. Hatta yapmam gereken ödevlerim var ve menzun olmam gereken bir okulum...
O.k.: Boşuna sesini harcıyorsun. Bir okul okuyup da meslek sahibi olmana gerek yok. Ben seni melekler gibi yaşatıcam. Gelecek ile alakalı bir sıkıntın olmasına gerek yok.
+: Gerek yok mu? Benim bir ailem var ve arkadaşlarım var!
O.k.: Sesini bana karşı yükseltme! Kalbini kırmak istemiyorum. O yüzden bu konu burada kapanmıştır.
Hızlıca yerimden kalktım, bu gün uyandığım odaya gittim ve kapıyı kapattım. Sırtımı kapıya yasladım. Yavaşça yere oturdum. Sinirliydim ama ağlıyordum. En çok da bundan nefret ediyorum. Sinirlenince ağlamaktan. Normalde sulu göz biri değilimdir. Ama şu an sadece ağlayıp kendimi rahatlatmak istiyorum. Ve öyle de yaptım.
Bir süre sonra kapı tıklandı. Ayağa kalktım. Kapı açıldı. Başım eğikti. Gelip bana sarıldı. Ardından çenesini başıma koydu. Ona sinirliydim. Beni seviyor diye hayatıma karışamazdı. Beni sevdiğini nasıl fark edemedim? Şuan onu itip sinirimi kusabilirdim onu nasıl incittiğimi bilmeden. Fakat durdum öylece. Şuan bana sarılan kişinin o değilde Tae olmasını hayal etmekten başka bir şey düşünmek istemiyordum. Çünkü bu anı daha önce yaşamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)
FanfictionVücudumdaki o acı ve iliklerime kadar işlemiş korku her geçen saniye artıyordu. Boynumdan bedenime süzülen kan , gözlerim kapanmadan gördüğüm son şeydi. Bilincim açıldığında kendimi bitkin hissediyordum. Gözümü açtığımda ise , gördüğüm şey k...