5↝ Herkes 2. Bir Şansı Hak Eder

2.6K 174 131
                                    

Öncelikle bir önceki bölümü atmama yardımcı olan YamurAtilla 'ya teşekkürler . ^-^ Arkadaşlar sorunu çözdüm ve takibi bırakanlar oldu. Kitaplarda ki içerik kötü olduğundan mı? Bu arada BTS 'in fotoğraflarının olduğu bir kitap yayımladım. İstediğiniz üyelerin ve shiplerin adlarını yazabilirsiniz.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

-Yazar'ın ağzından -

J-Hope hala odada kitliydi. Vampirdi ama Soon Ei' nin kaçma planına engel olmak istemedi. Sevdiği kızın Suga gibi birinin daha azabına uğramasını istemedi. Belkide bu onu son görüşü olucaktı ama en azından ölecekse, Soon Ei için ölmek istedi.

Kilit sesi gelince o yöne baktı. İçeri Suga girmişti. Gözlerinden ateş çıkıyordu resmen , bir eli arkasındaydı. J-Hope' un yanına gelip:

Sg.: Soon Ei nerede?

Dedi alaylı ve kızgın bir tavırla.

JH.: Beni o- oyalayarak odaya kitledi. Sonra da kaçtı.

Sg.: Kapıyı kıramıyor musun?! Hadi onu geçtim, sen bir VAMPİRSİN VAMPİR! Unuttun herhalde?

Sevdiği için yapmadım diyemedi...

JH.: Benimde şimdi aklıma geldi.

(Yazar: İlginç.🤔 Aklına yeni gelmiş ama az önce öyle düşünmüyordu. ^-^)

Sg.: Bak birde cevap veriyor. Seni oraya muhafız koyanda kabahat. O kız değerli kelimesinden ne anlıyorsun? Ve sen onu elinden kaçırdın! Cezanı çekeceksin!

Dedi ve arkasındaki elini J-Hope' a doğru tuttu. Elindeki kazık, vampirlerin ölüm nedenlerindendi. J-Hope, Suga' ya ne kadar yalvaran gözlerle baksa da Suga, kararından vazgeçmeyecekti.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

-Soon Ei' nin ağzından-

Havaalına gittim. Karşımda uzun bir kuyruk beklemiyordum. Tek istediğim bir tanecik biletti. Kore - Türkiye uçak saatlerine baktım. Daha bir kaç saat vardı. Kuyruk azalınca girecektim sıraya. Havaalanının içinde küçük bir kafe vardı. ( Yazar: Umarım havaalanlarında kafe vardır. 😅) Bavulumu alıp oraya gittim. Boş bir masa bulup oturdum. Bavulu yere bıraktım. Kollarımı birleştirip masaya oturdum. Başımıda kollarıma yasladım. Bir kaç dakika sonra karşı sandalyede bir hareketlilik hissettim. Merakla kafamı kaldırdığımda karşımda gözleri şişmiş bir Tae beklemiyordum. Onu tanıdığımdan beri bu kadar güçsüz görmemiştim.

-: Lütfen beni affet. Ben seni bulmak için bakmadığım yer kalmadı nerdeyse. Lütfen gitme . Kendimi affettiririm. Bir dahakine sözümü tutacağım n'olur.

+: (iç çeker) Peki. Seni affediyorum.

Dedim. Sonuçta herkes 2. bir şansı hak eder.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

2 ay sonra...

-Soon Ei' nin ağzından-

Aradan 2 ay geçti. Ben tekrar evime taşındım . Tae ' de benimle kalıcak. Ama ne kadar bilmiyorum. Bu süre zarfında aramız da düzeldi. Benden yıllarca büyük olsada dış görünüşü 18-19 gibi gösteriyordu. O yüzden ikimizde aynı okula kayıt yaptırdık. Müdürle telefondan konuştuk. Kaçırdımız dersleri hızlandırılmış olarak haftanın 5 günü tamamlayacağız. Müfredetada göre diğer sınıf arkadaşlarımızla devam edebilmek için 2. Dönemden okula başlayacağız. Zaten şurada ne kadar kaldı tatile. Zaman su gibi akıp geçti . Bu gün okulun ilk günüydü.

...

Sabah o hiç özlemediğim telefonun alarmıyla kalktım. Tae 'yi de uyandırmaya gittim ama uyanıktı ve kahvaltıyı hazırlamıştı. Umarım hep böyle olur😁. Kahvaltımızı ettik. Rutin işlerimizide hallettikten sonra üniformamızı giyip çantamızı ve telefonlarımızı alıp evden çıktık.

5 dakikaya okula vardık. Müdürün odasını bulup sınıflarımızı öğrendik. Aynı sınıftaydık. Boş olan üçüncü sıraya yan yana oturduk. Kısa süre sonra ders zili çaldı. Herkes yerlerine geçti. Okuduğumuz okul hem lise hem üniversite. Okulda yeni olduğumuz için herkes bize bakıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu. Benim aksime Tae ' nin pek umrunda değil gibi gözüküyordu. Çantasından çıkardığı defter e karalama yapıyordu.

Öğretmen içeri girdiğinde herkes sustu. Selamlamak için ayağa kalktık. Oturun işareti yapınca da oturduk.

Öğ.: 2. Dönemde de hepinize merhaba. Aramıza iki yeni arkadaş katıdı. Lütfen ayağa kalkın ve kendinizi tanıtın.

Dedi ve bizde ayağa kalktık.

+: Merhaba benim adım "Soon Ei" . Türk ama lise için buraya taşıdım.

-: Merhaba benim adım " Kim Taehyung" . Ama siz bana "Tae" diyin. Başka bir şey de merak etmeyin.

Öğ.: Te- teşekkürler. Oturabilirsizniz. Çocuklar arkadaşlarınınızla iyi anlaşın. Siz bir kaç yıldır buradasınız. Dışlamayın . Bu ders serbestsiniz. (Yazar: Keşke hep böyle olsa. ^^)

Veeee.... Tenefüs zili çaldı. (Yazar: Bu bölümü okulda yazıyorum . Gerçekten şu anda zil çaldı. ^^)

+: Tae ? Neden bu kadar agresifleştin?

-: ........

=====================

Hepinize merhaba. Dayanamadım ve bölüm attım . Bölümlerin hazır olmazına rağmen wattpad' e geçirmeye üşeniyorum bu yüzden geç geliyor. Bu arada eğer bölümlerde beğenmediğiniz veya eksik bir yer olursa kütfen yorumlara yazın. (Güzel yazın. Yani küferedermiş gibi değil. Çünkü bazı kitaplara öyle yapıyorlar ve bu hiç hoş değil.)

Bölümlerin okunma sayısı neredeyse aynı ama oylar ile okunma sayıları arasında ki fark beni üzüyor. Lütfen okuyanlarda oy verebilir mi ? (Emeğe saygı.) Oy vermeyenler dediğim gibi güzel dille eksikleri veya beğenmedikleri şeyleri yoruma yazsınlar. Böylece bende kitabı daha güzelleştirebilirim.

Sizi seviyorum minik hayalperestler. Bu kitabı sizin sayenizde daha iyi yerlere geliceğine inanıyorum.

Bu arada biraz bu bölümdedi acıtasyon yaptım. Ve biraz fazla betimledim. Sebebi aklınızda canlanmasını sağlamak.

Bu arada spoi: Soon Ei ile Tae 'nin arasında diğer bölümlerde bir şeyler olucak.

Kitap artık" Kaçır beni Suga" ' dan " Kurtar beni Tae" ' ye dönsün dimi ^-^

(İki bölümü birden atıcaktım ama ayırmak nasip oldu. İki bölüm toplam 1060 kelime...)

Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin