Bu bölümü anlamak için önceki bölümü okumanız gerek! Bu final bölümü ile bir önceki farklı , birinde hepsinin rüya olduğunu görüyor birinde de her şey normal devam ediyor. Bu ikisi arasında bağlantı yok. Önceki final bölümü eğer bu kitabın 2.'sini çıkartırsam diyeydi. 2. Sinin gelmesşni istiyorsanız ya da bu bölümdeki final ile bitmesini istiyorsanız lütfen yorumlarda benimle paylşaın ve lütfen oy vermeyi unutmayın. :*
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
+: Şşşşş.
Dedim ve sarıldım ona. Onu sakinleştirmeye çalıştım.
+: Bilerek yapmadığını biliyorum. Lütfen sadece sarılalım. Seni bir daha kaybetmek istemiyorum.
Dedim ve bende sıkıca sardım kollarımı ve öptü beni dudağımdan . Karşı koymadım. Nasıl yapabilirdim ki? Onu gerçekten çok seviyorum.
Duygusallığımız geçtikten sonra bu yerden dışarı çıkmak için yola koyulduk. Kapının girişinde her şeyden habersiz nöbet tutan adamlar vardı. Tae'nin zıplama gücünü kullanarak uzun duvarları aştık ve eve döndük.
Duşa girdik ve üstümüzü değiştirdik. Sonra da ikimizde odalarımıza çekildik ama ben bir türlü uyuyamıyordum ayrıca her yerim ağrıyor. Nasıl uyuyabilirim ki resmen travmatik bir olay yaşamıştım. Ah onsuz ne yapardım ben?
Sanki yatak batıyordu. Sürekli yatakda dönüyordum. Ardından içeri biri girdi. Kafamı ona çevirdim. Gelen Tae idi.
-: Şey belki yanımda olmanı istersin diye şey ettim.
+: A- aa tabi , ben de zaten uyuyamıyordum.
Neydi bu şimdi ,ortam neden bu kadar gergin?
Yatağın soluna doğru kaydım ve pikeyi de açtım yatması için. Yanıma yattı ve ütünü örttü.
-: Başını kaldırır mısın?
Kafa salladım, ne yaptığını anlamasam da kafamı kaldırdım. Buna karşılık kolunu boyun girintime koydu ve öteki eli ile kafamı koluna yasladı. Kolu yastık görevi görüyordu. Ayrıca şuan olduğundan daha uakındık ve ben bu durum karşısında utanmıştım. Ne yapayım yakınız işte.
-: Niye robot gibi duruyorsun? Oysaki ben gayet mumnunum. Rahatsız mı oldu yoksa?
+: Yo- yok ,hayır. Sadece biraz sıcak oldu.
-: Aslında hava olduğundan daha soğuk. Hadi ama rahat ol , sevgilim.
Bunun üzerine ona doğru döndüm ama karşımda yandan yandan sırıtıyordu.
+: Ne diye gülüyorsun şimdi?
-: Utanman hoşuma gidiyor.
Dedi ve ardından yüzü düştü. N'oldu şimdi?
+: Sen iyi misin?
-: Ah kanı alıp sana zarar verecek diye çok korktum. Orada öyle oturup kaldım ,hiçbir şey yapamadım.
+: Sorun yok , düzeldi ama değil mi? Bende seni kaybettim diye çok korktum.
-: Bende .
Dedi ve bana sıkıca sarıldı. Bende boşta kalan kolum ile ona sarıldım.
-: Seni hiç bırakmayacağım.
+: Bende.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
12 yıl sonra
+: Yujiiiin! Hadi Min teyzenler gelicek ,üstünü değiştirelim.
Yj: Tamam anne.
Dedi ve yanıma geldi. Önceden hazırladığım kıyafetlerini giydirdim nazikçe. Ama bir sıkıntı vardı, yüzünü asmıştı.
+: Bi sorun mu var? Niye üzgünsün?
Yj: Çünkü babam bana misafirlerden önce kan içmeme izin vermiyo ama benim canım çekti. Ve yaptığın keklerden de yemek istiyorum.
+: Sen babanı boşver, gizlice yersen kimsenin haberi olmaz değil mi? Gizlice yiyebilirsin.
Dedim fısıldayarak ve o da sevinç ile mutfağa gitti. O odadan çıkarken dd kapı çaldı.
+: Aşkııım ! Kapıya bakar mısın?!
Buna karşılık kapı açıldı ve bende girişe gittim. Min'ler gelmişti. Yanlarında oğulları Jimin ile beraber . Onları karşılayıp içeri davet ettik. Tam kapıyı kapatıcakken bir ayak bunu durdurdu. Kapıyı tekrar açtı Taehyung. Gelen Namjoon'du.
-: Vayy ,yetişmişsin. Amerika'dan dönmen uzun sürer sanmıştım.
Nj: Öyleydi ama işler erken bitince bizi de erken bıraktılar. Yetişmem iyi oldu.
-: Aynen, dur valizini alayım ben . Kapının önüne koyuyorum giderken alırsın.
Başını onaylar biçimde salladı abim ve içeri girdi. Bana sarıldı. Hasret giderecektik biraz ama Yujin buna izin vermedi. Bacağına sarılarak...
Yj: Dayıııı! Bana hediye getirdin mi?
+: Ama sen çok açgözlüsün. Pastanı yedikten sonra açıcaksın zaten.
Nj: Heh, sanada merhaba Yujin. 5. Yaşına özel sana güzel bir hediye aldım ama annenin dediği gibi pastadan sonra tamam mı?
+: Hadi biz masayı kurasaya kadar sende Jimin ile vakit geçir.
Yj: Peeeki.
Dedi ve hep beraber salona geçtik. Min'de kendi yaptıklarını masaya koymuştu ve benimkileride. Bu yüzden bizde direk ışıkları kapattık ve pastayı şarkı eşliğinde masanın ortasına koyduk.
Bugün Yujin ve Jungwoo'nun doğum günü. Aslında Jimin'nin tam doğum tarihini bilmiyoruz çünkü Jimin şuan 5 yaşında olan bir yetimdi. Min'in kısır olduğunu öğrendik . Bu en çok onu ve Mark'ı yıkmıştı. O yüzden yetimhaneden umutlarını aydınlatmışlardı. Jimin bir insandı ama vampirlerden haberdardı. Namjoon ise hala yalnız yaşıyor ama o zaten işi ile gayet meşguldü.
Pasta üflendikten sonra hediyeler açıldı. Namjoon yeğenine çok istediği büyük bir barbie evi almıştı. Mutlu olan kızım Yujin ile sarıldılar. Namjoon Jimin'e de hediyesini vermişti. Ardından geç olsa da Hoseok ve Jungkook da gelmişti. Jungkook hala sap iken Hoseok Kyla ile nişanlanmıştı. Sayemde onları tanıştırmıştım ,heh.
Ve evet herkes mutluydu. Güçlerimi geliştirmiştim ve bunun ile beraberde Yujin'e de ders vermeye başlayacaktık. Peşime de başka bir psikopat takılmamıştı. Yeni bir sayfa açmıştık.
İşte bu da bizim hikayemizin sonuydu.
SON
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yehü bu bölümde bitti. İsterseniz bu kitabın 2.'sini çıkarırım ya da tamamen başka bir kitap... Lütfen fikirlerini yazın , ona göre kurgu yapacağım. Sadece 2-3 kişi kendini ifade ediyor ama bu yeterli değil.
15K için teşekkürler
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Bb ♡
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
İsterseniz yeni çıkardığım. Bu anket kitabındaki soruları cevaplayabilirsiniz. 😊🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)
FanfictionVücudumdaki o acı ve iliklerime kadar işlemiş korku her geçen saniye artıyordu. Boynumdan bedenime süzülen kan , gözlerim kapanmadan gördüğüm son şeydi. Bilincim açıldığında kendimi bitkin hissediyordum. Gözümü açtığımda ise , gördüğüm şey k...