12↝ Bazı gerçekler...

1.7K 125 70
                                    

Nj:Kim?

-:Bilmem?

Nj:Bemimle dalga mı geçiyorsun?

-: Eheheh. Böyle olmuyo . Buluşalım?

Nj:Tamam.

Ve telefonu yüzüne kapattım. Evet ,bundan haz aldım. Mesajla buluşucağımız yerin konumunu attım. (Yazar: Üşendim 😅) Her neyse buluştuk.

Nj: Ee şimdi ne olacak?

-: Bilmiyorum.

Nj:Güzel.

-:Hazır yüz yüze iken ... Sen Soon 'u nereden tanıyorsun? Ne bu yakınlık?

Nj: Aramızdaki yakınlık seni hiç alakadar etmez çocuk.

-: Sana iyice sinir olmaya başladım. Ve bu , kendisinden sonra en çok beni alakadar eder. Söyle. Nereden tanıyorsun?

Nj: Ah , bak sen kendini ne sanıyorsun? Onu yarı yolda bırakmaktan başka hiçbir işe yaramıyorsun. Kızın güçlerini kullanmasına bile izin vermiyorsun. Üstelik bunu bildiğin halde. Çünkü onun senden kopup gitmesinden korkuyorsun. Ondan bunu saklayarak onu nasıl korumayı düşünüyorsun?

-: Neler saçmalıyorsun sen?

Nj: Bu normal bir hikaye değil. Sırf onunla yaşıyorsun diye onu koruyamazsın. Suga buralarda bir yerlerde ve evrenden yok olduğu falan da yok. Bırak kıza ben bakayım.

-: Gece kafası bu herhalde? Kafandan hayal kurmayı kes.

Nj: Bilmez ayağını bırak. Bu dönemide bittikten sonra onu alıcam. Son vakitlerini geçir. O , seninle güvende değil.

-: Sen kimsin de onu benden alıyorsun?! Hem sen bunları nereden biliyorsun?! Kimsin?!

Nj: BEN ONUN ABİSİYİM! Ve onu dönem sonu yanıma alıcam ki şimdiki gibi bir sorun yaşamayalım!

-: Ne? Madem abisisin bunca zaman neredeydin?!

Nj: Suga beni esir etmeseydi her şey daha güzel olacaktı! Bu kadar yıl keyfimden mi ortaya çıkmadım sanıyorsun?!

-: ...

Sustum. Ne diyeceğimi bilemiyorum.

Nj: Her neyse. Soon'un nereye gidebileceğini düşünelim.

-: Kafamın içine bir milyon tane soru sokunca başka bir şey düşünemiyorum maalesef.

Nj: O soruları yanlış yerine sokmuşum, daha müsait yerlerde var. Sinir etme beni ,aklında bir şey var mı?

-: Suga olmasın...

Nj: O zaman onun malikanesine gidelim. Gizlice içeri girer Soon oradaysa onu alır geliriz. Hiç ilerisine bulaşmayalım. Onu sonra hallederiz.

-: Tamam.

Ve hızımızı kullanarak Suga'nın yerine gittik. Kapıda görevli yoktu. Bu yüzden sessizce hemen içeri girdik. Karşımıza ikiye ayrılan bir koridor çıktı.

Nj: Sen sola git, bende sağa gidicem. Onu bulursan hemen onu alıp dışarı çık. Suga'yı görürsende saklan onun seni görmemesini sağla. Ben bir şekilde çıkarım. Ben bulursam da onu alır çıkarım . Artık başının çaresine bakarsın. Seni yakalarsa en fazla öldürsün zaten .

Dedi fısıldayarak.

-: Sağol ya, ne güzel moral veriyorsun.(!)

Enseme vurduktan sonra sağa döndü. Bende sola yavaş ve temkinli adımlarla gidiyordum. Koridor uzun ve karanlıktı.

Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin