+:Tae ile biz kardeşiz. Baya yakınız. Birbirimize her şeyi söyleriz. Aslında seni üzmek istemem ama senden yani en azından birinden hoşlansaydı bana söylerdi. Ama belki onun senin hakkındaki düşüncelerini sorabilirim.
K:Oww, bunu bilmiyordum. Hayır sormana gerek yok. Belki zamana ihtiyaç vardır.
+: Belki
Ve zil çalar. Tae'nin peşinde kaç kişi var ? Bu ne be ? Neyse Kyla iyi kız onu üzmek istemem. Ne yapıcam ileride acaba?
Sınıfa girdik ve yerlerimize oturduk. Ders bitiminde Min ile bahçeye çıktık. Yanımızdan çantası ile Youra geçti.
M-Y: Hayırdır? Nereye böyle?
Y: Bu sizi ilgilendirmez.
+: Bi' triplere girmiş bu.
Yanımızdan geçen bir öğrenci bize yanıt verdi:
?: Taşınıyorlarmış Amerika'ya.
+: Neden?
?: Bilmem. Sadece bu kadarını biliyorum.
Dedi ve gitti. Min ile ben bir oh çektik. Aslında üzüldüm gittiğine daha ona ben tutanak tutturacaktım. Heh.
M-Y: Vallahi çok mutlu oldum.
+: Aynen en azından bir bela eksildi başımızdan. Birde unuttuğum bir şey.
M-Y: Ne gibi?
+: Biliyor musun? Namjoon benim abimmiş.
M-Y: Nasıl yani? Gerçekten mi ,oha . Peki sen bunu neden bu kadar geç öğrendin?
+: Hakkımda bilmediğin çok şey var 😉.
M-Y: Bi dk ne? Neden benden gizliyorsun??
+: Ahh bu konuyu sorbra konuşuruz olur mu?
M-Y: Unutmazsam evet.
Kıkırdadım.
Bu olaydan sonra biraz bahçeyi turladık ve tekrar sınıfa girdik.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Okul bitmişti . Herkes eve dağıldı. Odama girdim üstümdeki üniformadan kurtuldum. Tae aç olmadığıbdan ben tek başıma hızlı bir akşam yemeği yemiştim. Ardından Min beni aramıştı. Hemen telefonu açtım.
+: Alo?
M-Y: Alo
+: Noldu, bir sorun mu var?
M-Y: Evet bir sorun var. Aslında bugün Mark'ın doğum günü ve ben bunu unuttum. Aslında Mark doğum günlerini pek önemsemezmiş ama yine de vakit geçirmek için doğum gününü kutlama kararı aldım.
+: Yani?
M-Y: Yani Bu gün bir yerde buluşup süpriz doğum günü yapalım mı?
+: Tabi , neden olmasın? Zaten ödev de yok. Ben Namjoon'u da çağırıyım boşsa o da gelsin.
M-Y: Tabi ,o da gelsin. Ama nerede kutlayacağız?
Dedi nefes nefese.
+: Niye hızlı nefes alıyorsun?
M-Y: Koşuyorum çünkü.
+: Hımm, bu iyi bir neden. Niye koşuyorsun?
M-Y: Çünkü şuan pastameye gidiyorum pasta için. Yarın erken kalkcaz bu yüzden erken başlayalım diye hızlı olmaya çalışıyorum.
+: Bu kadar önemsemiyorsa haftasonu da parti yapabilirdik. Böyle çok acaleye gelmedi mi?
M-Y: Doğum günü bu. Bir gün var başka bir gün yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)
FanficVücudumdaki o acı ve iliklerime kadar işlemiş korku her geçen saniye artıyordu. Boynumdan bedenime süzülen kan , gözlerim kapanmadan gördüğüm son şeydi. Bilincim açıldığında kendimi bitkin hissediyordum. Gözümü açtığımda ise , gördüğüm şey k...