Sabah uyandığımda yatağımdaydım. Ne ara gelmiştim buraya neyse. Tek bir şeyden emindim , midem bulanıyordu. Hemen tuvalete gittim ve kusmaya başladım. Akşam o kadar iöki içmemeliydim.
Elimi yüzümü yıkadım. Kötü kokuyordum bu yüzden banyo yapmaya karar verdim. Tam tuvaleetn çıkcaktim ki kapıyı açmamla karşımda Tae'yi buldum. Endişeli gözüküyordu.
-: Sen iyi misin?
+: Evet iyiyim.
-:Akşam habersiz çıkmışsın? Yine endişelendirdin beni . Seni aradığımda Hoseok açtı. Yanında uyuduğunu söyledi?
+: Hayır öyle yanında değildim. Ben sadece yanında oturuyordum. İçmiştim , uyuya kalmışım.
-: Biliyorum, o getirdi seni . Bir daha benden habersiz bir yere gitme.
+: Ben sadece kafa dağıtmak istemiştim.
-: Ona giderek mi?
+: Bunu gerçekten tartışacak mıyız?!
Dedikten sonra onu ittim ve odama gittim. Salak , bu zamanlarda bile taktığı şeylere bak. Bu muydu gerçek aşk?
(İç ses) Senin için endişelendi.
Yaw sen ne diyon ya.
Bornozumu temiz kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. İşimi hallettim ve saçımı kuruladım. Sade bir kahvaltı yapıp hazırlandım ve yine okulun yolunu tuttuk.
Okulda modum düşüktü tabi. Bütün gün Min olaylardan haberdar olduğundan dolayı sürekli moralimi yükseltmeye çalışıyordu. Tabi olduğu kadar. Canım knkm. Her neyse öğle arasında Kyla yanıma geldi. Heyecanlı görünüyordu.
K: Sana bi' haberim var. Konuşalım mı?
Elbette dedim ve beraber yine bahçede bir banka oturduk.
+: Noldu , hayırdır??
K: Bir çocuk var. Yanlış numaraya mesaj atmış yani bana. Neyse oradan sohbet etmeye başladık ve bir anda samimi olduk falan. Ahh bu akşam bir kafede buluşucaz. Çok iyi değil mi ? Yan sınıftan Jackson diye bir çocuk.
+: Tae'den bu kadar çabuk mu vaz geçtin? Emin misin bak kötü niyetli olmasın?
K: Sanmam . Çocukluk arkadaşımın kuzeniymiş. Tanıdık diyebiliriz.
+: Wow, bu çok hızlı oldu. Aslında baya sosyal biriymişsin.
Kyla kıkırdadı ve karşımızdan bir çocuk el salladı. Kyla'da ona karşılık verdi.
K: İşin özü şu ki Tae'den gerçekten hoşlanmıyormuşum. Heh , gitmem lazım. Beni dinlediğin için çok teşekkür ederim.
Dedi ve o çocukla beraber gittiler. Wow Kyla'nın durum vahim. Her 'Hi' diyen çocuğu sevecekse bu... ahh konuşmayacağım. Umarım doğru aşkı bulur. Neyse ki Tae bana kaldı. Mutlu muyum , evet. Ama hala bazen sinirimi bozuyo. Birkaç dakika daha kafa dağıttım. Biraz da olsa rahatladım. Sanırım her şey yavaş yavaş rayına oturuyo. Sonunda...
Sınıfa geri döndüm bizimkiler sıralarında karnını doyuruyordu. Vişne ve nar suyuyla (!) Nkjhvfgbm. Ben çok aç değildim bu yüzden bir şey yemedim. Ehh bu gün de böyleydi işte.
Okul bitiminde Tae ile beraber kolye almak için takıcıya gittik. Tüplü bir kolye bulduk ve aldık. Eve dönünce külleri tüpe koydum ve eski kolyem yerine bunu takmaya başladım.
Zaten az olan ödevlerimizi yaptık. 1 saat sonra annemi çok da uzak olmayan mezarlığa gömdük. Sadece 6 kişiydik. Min, Mark , Hoseok , Namjoon ,Tae ve ben . Ardından herkes evlerine geri dağılmıştı. Yine göz yaşı dökmüştüm bitmeyeninden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)
FanficVücudumdaki o acı ve iliklerime kadar işlemiş korku her geçen saniye artıyordu. Boynumdan bedenime süzülen kan , gözlerim kapanmadan gördüğüm son şeydi. Bilincim açıldığında kendimi bitkin hissediyordum. Gözümü açtığımda ise , gördüğüm şey k...