#8

13 0 0
                                    

Cem Yıldırım:

Büyük kırmızı kapıyı sonuna kadar açıp bekledim,yatakta 20li yaşlarına yeni girmiş bir kadın uzanıyordu.Ona doğru ilerlerken çeketimi çıkardım,amacım karı sikmek değildi sadece oturup konuşmak istiyordum öylesine.Saçmaydı farkındaydım, ama yinede oturdum kadının ayak uçlarına.Cebimden bir dal sigara çıkarıp dudaklarımın arasına götürdüm,yine ceblerime soktum uzun parmaklarımı çakmağımı arıyordum.Uzun biraz daha arama yaptıktan sonra çakmağım olmadığını anladım,arkama dönüp kadına baktım.Öylece uzanmış "ulan bu herif niye saldırmıyor"dercesine bakıyordu.Sakindim,kadını biraz daha süzdüm,bekledim.

"Çakmağınız varmı?"diye kibar bir o kadarda kaba,bir şekilde sorduğumda küçük komidine götürdü ellerini.Çakmağı bana uzatığında mentollü sigaramı yakıp mentölünü patlattım.Kadın yataktan kalkıp dizlerimin önüne çöktü,ellerini dizlerimden yukarı doğru sıvazladı.

"Sakso istermisin?"demişti.İstemiyordu bunu gözlerinden okunuyordu,ama bir kere yapıcaksın demişlerdi bu genç bayana,kurtuluşu yoktu.Bunu ondan daha fazla biliyordun.

"Hayır istemem,bütün gece benimle olucaksın,bi kaç bira istedim amacım seninle sikişmek değil.İnan konuşacak başka kimsem yok öylesine geldim.İçimi dökmek için"Kadın anlarcasına kafasını kaldırdı,ayağa kalktı oturduğu sakinlikte,odanın içindeki göze gidip oyalandı biraz,dışarıya çıktığında yüzünde makyaj yoktu,aynı şekilde sexy kıyafetleride yoktu.Aksi halde üstüne eşofman  ve bol bir bulüz giymiş bekliyordu sadece.

"Kapı çaldığında örtünün altına gir ve çok iyi olduğumla ilgili inle"demiştim ne demek istediğimi anlamış kafa sallamıştı.Bu gün dediğim gibi içimi dökmeye gelmiştim gerçekten,daha sonra fark ettim ki içeri girdiğim andan onun içinden gelenleri dinlemek benim için daha doğru olucaktı.

"İsmin ne ?" 

"Mira"

"Memnun oldum Mira,ben Cem"Kafasını gülümseyerek sallamıştı,hoşunamı gitmişti?Yoksa ilk defamı odasın gelen birisi ismini soruyordu.

"Niye burdasın Cem?"

"Dedim ya içimi dökmek için"kafasını sallamıştı yine.Uzun süre sessizlikten sonra Mira biraz açılmış kötü birşey olmayacağını anlamış,sohbet etmeye geçmiştik.Kapı çalındığında gömleğimin düğmelerini patlatmış,saçımı dağıtıp,zevk almışcasına kapıyı açıp biralarımızı almıştım.Biralar geldikten sonra daha fazla muhhabet ettik beraber daha fazla konuştuk,dertleştik,bütün gece sohbet etmekten dut gibi olduk.Koltuğa ben geçmiştim bu sefer,Mira'nın ilk defa huzurlu bir uyku geçirişini izledim,İzlerken uyuya kalmıştım.Sabah uyandığımda kafama balyozla vuruyorlarmışcasına hissetim.Siktiğimin kapısına biri alıcaklı gibi vuruyordu,sürem doldu diye düşündüm.Mira'da korkarak uyandı hemen üstündekini çıkarıp yatağa uzandı,gömleğimi çıkarıp kemerimi bağlarmış gibi kapıyı açtım bende.Kapıyı açtığımda hiçte beklediğim gibi olmadı,kaşlarım çatıldı istemsizce,sinirlenmiştim.

"Kaan? Ne işin var burda?"Kaan'dı kapının önünde duran kafasıyla dışarı çıkmamı işaret etti,ve arkasını döndü,boynundaki şeye baktım.Dövme yaptırmıştı,kaşlarım daha fazla çatıldı.Kocaman bir ay,yanında ise aya saklanmış bir yıldız vardı.Parmağımı dövmesine sürttüm,elime krem gelmişti,yok artık amına koyayım dedim içimden.

"Geliyorum 2 dakika izin ver" bedenimi içeri sokup düğmeleri patlamış gömleğimi geçirdim üstüme,çeketimide giydikten sonra cebimden biraz para çıkarıp masaya koydum.Mira'nın yanına yaklaşıp anlından öptüm.

"Her hafta geleceğim,bir günlüğünede olsa dindiricem acını"dedim.Sıkıca sarıldı bana küçük beden,hani demiştim ya yirmili yaşlarında diye,daha onyedisinde bir kız vardı bedenime sarılan.Göz kırpıp dışarı çıktım Kaan sinirle bir otara,bir bu tarafa yürüyor,damarlı ellerini saçlarına götürüp geri çekiyordu.Hızla aşşağıya indim,Kapının önünde dün akşam bana Mirayı veren adam vardı yanına gidip kulağına eğildim.

#Yaşarken Ölmek#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin