SADECECAN
İlk ufak bir açıklama ile başlamak istiyorum pek yazma taraftarı değildim,bizim özelimiz olduğunu düşünmüştüm,ama geçenlerde bir toplanma yaptık içimizi dökelim diye,anladım ki aslında hiç bir değeri yokmuş o yüzden burdaq sonuna kadar yazıcam bu kadardı.
Başlarda,herşey kolay,eğlenceli,hızlı ve güzeldi.Bir anda herşey kayıp gitti,Güneşli bir günün bir anda yağmurlanması gibiydi,daha kötüsü gibiydi,ilk geceyi hala hatırlıyorum,Cem benden iyilik meleklerinin kanatlarını koparmamı istemişti,gece boyunca plan yapmış ve gerçekleştirmeye başlamıştık,plan belliydi can acıtmak istiyorsan canını alacaksın.
Planlar birkaç hafta önceden yapılmıştı aslında Cem,Kaan'ın onun kadar kötü halde olmasını istiyordu ve Kaan'ın bir aşkı vardı,Cem bana ilk kimi ondan uzaklaştırırsak çok üzüleceğini söylediğinde Cem'e en fazla bir yıl daha ver onlara daha sonra lise dönemi başlaycak ve seninki onu unutacak demiştim ama hiçte öyle olmadı,gün geçtikçe daha çok birbirlerine bağlanıyorlardı ve bunun için benim mükkemel bir planım vardı.
Bazılarımız lise zamanları daha fazla ortam yaparlar ve diğerlerini geride bırakırlar bunu gayet iyi biliyoruz,özellikle erkekseniz ve hayatınıza azgın liseli bir kız girmişse geridekileri unutmanız imkansızdır.Aklınız başınızdan uçup gider çünkü sizde ergen ve azgınsınızdır."Ha,bu arada ufak bir bilgi daha grupta plan yapılacaksa o plan kesinlikle benden çıkardı ve hiç bir planım yan yatmadı ;))"
İlk gece çatıya çıktığımda etrafa biraz göz gezdirdim ve duvar kenarında her sabah aynaya baktığım suratı gördüm bir kaç adım ona doğru gittim ve durdum,garipsemiştim açıkcası elimi uzattım ve kibarca kendimi tanıtım gülümsedim,karşımdaki yansımam bana gülümsüyordu kafayı yemiş gibi hissetmiştim bir anda.Daha sonra yan taraftaki çocuk ayaklandı,tanıdık surat bu kesinlikle Cem'in iyilik meleği olmalı diye düşünmüştüm,biraz muhabbet sohbet derken gecenin sonuna gelmiştik,işte şimdi bütün planımın gerçekleşme zamanı gelmişti Cem'i dürttüm.Cem Aycan'a değer veriyordu bu yüzden hedef onu üzmemekti,onu sadece Kaan'dan uzaklaştıracak birşeyler yapcaktık bir kaç hafta önce yaşanan bir olayı Cem Kaan'ın kulağına fısıldadı ve sinsi gülüşünü ortaya sundu o an herkes anlamıştı bir şey olucağını,Kaan Aycan'ı köşeye çekti kısa bir film izlemiştik o gece çatıdan hiç birşeyden haberim yokmuş gibi izliyordum,Aycan son sözünü söyleyip arkasını döndüğünde ve Kaan sendelediğinde ilk adımı atmıştık işte Cem çatıya bakıp hafifçe gülümsedi ve beni aşağıya çağırdı yanımda ki çocuğa doğru döndüm şimdi ikinci kısıma gelmiştik.Yanımdaki çocukla beraber aşağıya indiğimde onların yanında durmadan hızlıca giden kızın peşinden koştum.
Bir an dönüp arkamdakilere baktım herkes bana bakıyordu,koşmaya devam ettim kızı yakaldığımda önünde durdum;
"Hey,iyi misin?" kız gayet normal görünüyordu,sadece elleri ile gözlerini silip ilk gözünü kestirdiği kaldırıma oturdu;
"Sigaran var mı?" demişti cebimden sarı paketi çıkarıp ona doğru uzattım,içinden bir dal peket adlı ve elini göğsüne attı ordan bir kutu kibrit çıkarmış,kibriti kırmızı yere sürtmüş ve dudaklarındaki sigarayı alevlendirmişti,etraf o kadar sakindiki o her sigarayı çektikden sonraki kağıt yanış sesini duyuyordum yanına oturup bir sigarada ben yaktım elindeki sigarayı yere atıp dudaklarım arasındaki yeni yaktığım sigarayı aldı dudaklarına,biraz sessizce sigara içtik izmaritim için hedef alırken kızın hedef aldığım yere izmaritini attığını gördüm,ardından bende sigaramı attığı yere atıp güldüm.
"Bak sana ne diyeceğim." dedim kıza,bacaklarını biraz daha öne uzattı ellerini diz kapaklarına koydu sözümün devamı için ağzımı açmışken adım seslerini duyduk eve gidiyor olmalılardı.Bir andan kollarından tutup duvara yasladım ve dudaklarına yapıştım,bozuntuya vermek üzereydiki yanımızda duran silüet ile ellerini enseme attı,asıl eğlence şimdi başlıyordu.Uzaklaştıklarını anladığımızda ayrıldım ve kibarca özür dilerim,kafasını salladı ve onların gittiği yöne doğru adımladı arkasından geliyordum ki bir anda durdu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Yaşarken Ölmek#
Non-FictionKırık yıldızlarız biz birinin deli düşüncelerinin peşinden hepimiz koşarız eğer birimiz hata yaparsa hepimiz yaparız.Bakmayın böyle dediğime hepimiz saçma sapan bir gecede yıldızları toplamaya gittiğimizde tanıştık....