Capitolul 8

20 1 0
                                    

Era ora 07:30, iar alarma a început să scoată sunete enervante. Nu înțelegeam de ce ar trebui să se întâmple acum. Mă trezesc, privesc în jur, dar nici urmă de Jayden. A fost cea mai frumoasă noapte din viața mea. Atingerile lui îl făceau irezistibil, iar asta făcea să mă simt plină de viață. Mă ridic din pat merg la baie și îmi fac rutina. Telefonul meu suna, dar nu știam unde ar putea fi. A durat ceva timp până l-am găsit, însă nu mai contează. Aveam 29 de apeluri nepreluate de la prietenele mele.
●C.T●
Jessica: Alo!
Cindy: Ce faci? De ce nu ai răspuns? Ne-am făcut griji pentru tine.
Jessica: Îmi pare rău! Eram în baie și până am găsit telefonul a durat ceva.
Cindy:Ok.
Jessica: Ce..
Cindy:Stai!
Jessica:Sigur.
Cindy: În seara aceasta trebuie să ne întâlnim.
Jessica: S-a făcut!
Cindy: Atunci îți trimit locația și ne vedem acolo.
Jessica:Ok. Te pup!
Cindy: Pup!
●C.T.Î●
Nu știu unde e Jayden, iar asta mă face să fiu puțin cam confuză. După noaptea trecută mă simt cam ciudat. Adică unde ar putea pleca?! Off... Cred că ar fi mai bine să mă pregătesc, dar chiar nu știu cu ce să mă îmbrac.
Mi-a luat destul de mult timp până am reușit să mă hotărăsc cu ce să mă îmbrac și mai ales că trebuia să îmi calc singură tricoul. Mi-am ales ceva foarte simplu și mi-am prins părul. Machiajul a durat chiar foarte puțin. Sper că sunt destul de ok.

 Sper că sunt destul de ok

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Până la urmă am hotărât să îmi îndrept părul și am plecat spre destinație

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Până la urmă am hotărât să îmi îndrept părul și am plecat spre destinație.
Jessica:Bună!Ce faceți?
Fetele: Te așteptam.
Am stat 3 ore și am vorbit despre câte și mai câte lucruri până ne-am hotărât să mergem  la  piscină unde se ținea o mare petrecere. Trebuia să mergem să ne luăm costumele de baie, iar apoi să ne schimbăm, dar până la urmă am mers direct așa. Eram foarte sigură că nu voi intra în piscină. După ce am ajuns ne-am întâlnit cu foarte mulți prieteni din care majoritatea erau băieți. Mai exact peste 96%. Stăteam și  îi priveam pe ceilalți, dar fix în acel moment cineva mă împinge în piscină. Mă enervasem foarte tare și eram sigură că acea persoană trebuie sa fie pedepsită. Mă ridic și ies din piscină, iar când îmi întorc spatele în fața mea nu putea fi nimeni altul .... și gândurile îmi sunt oprite.
Jayden: Ce crezi că faci aici?
Jessica: Poftim? Tu ai făcut asta?
Jayden: Voiam să mă asigur că tu ești.
Jessica: Dacă nu eram eu săreai în apă după ea?
Jayden: Probabil mi-aș fi cerut scuze.
Jessica: Nu e prea târziu să o faci?
Jayden: Adică? Nu ți se pare că vrei cam multe?
Jessica: Hahaha.
Cindy: Bună! Hai să mergem acolo! Ne așteaptă toți.
Ajungem lăngă  ceilalți și ne salutăm. Am stat 4 ore, iar după am mers toți la un băiat acasă unde a continuat petrecerea. Întâlnisem un băiat care părea a fi foarte drăguț și am început să vorbim. Jayden ne privea foarte ciudat, dar atunci m-am gândit.
Jessica:Hei! Nu credeți că ar fi mai mișto dacă am juca ceva?
Lucy: Bună idee!
Băiatul cu care mă cunoscusem a început să vorbească.
-Atunci sa fie adevăr și provocare!
Dar când să mai spună ceva Jayden îl întrerupe.
Jayden: Cine ești tu?
-Eu sunt Adam.
Jayden: Și de unde ți-a venit ție aceasta idee?
Adam: Jessica m-a făcut să mă gândesc la asta.
Jayden: Interesantă chestie.
Adam: Dacă nu vrei să joci e fix problema ta.
Am început să jucăm, iar Jayden a acceptat și el până la urmă.
Sticluța se învârtea de parcă te amețea. Măi să fie..
Serena: Jessica!
Și sunt distrasă de Serena.
Jessica: Da.
Serena: La ce te gândești?
Jessica: Păi... Nu e nimic important.
Serena: Ok. Ce alegi?
Jessica: Nu știam ce aș putea să aleg mai ales că Serena știa foarte multe lucruri despre mine. Să fie provocare.
Serena(zâmbind): Perfect! Te provoc să îl săruți pe Adam timp de un minut.
      Mă uit la Jayden și îmi mușc buza de jos, iar asta îl face să se enerveze foarte tare atunci când vede că îl sărut pe Adam. Toată lumea se uita la noi și spunea Ooo. Eu din neatenție sau mai bine spus din cauza faptului că mă gândeam la Jayden îi mușc buza atât de tare și îi sângerează.
Jessica: Upps... neatenția mea. Mă gândeam în altă parte.
Adam: Nebuno!
   Jessica(zâmbind): Chiar nu a fost cu intenție.
Lucy(râzând): Știm.
      Sticluța se învârte preț de câteva secunde până a ajuns iar la mine. De data aceasta Adam era cel care mă întreba.
Adam: Ce alegi?
Jessica: Provocare.
Adam: Te provoc să ne spui cum a fost prima ta noapte de dragoste.
Serena: Crezi că își mai aduce aminte?
Adam: Probabil.
      Întrebarea asta chiar mă făcea să  mă gândesc, iar Jayden mă privea foarte curios.
Lucy: Jessica!
Adam: Probabil întrebarea asta a fost cam ciudată. Poți să nu răspunzi.
Jessica: E în regulă. Aș putea spune că a fost cel mai tare moment, chiar dacă era prima dată. Se pare că până atunci nu mă gândisem la așa ceva, dar chiar mă bucur că el a fost.
  După ce termin de spus plec afară.
Adam: Wow! Ce s-a întâmplat?
Cindy: Probabil e ceva.
Adam: Merg la ea.
Jayden: Să nu îndrăznești să te apropii de ea.
Adam:  Ce vrei să spui?
Jayden: Nu e treaba ta.
Adam: Și tu cine te crezi sa îmi spui mie sa nu mă apropii de ea.
Jayden: Nu e treaba ta.
Adam: Pa!
Jayden: Chiar nu ai îndrăzni!
Adam: Să vedem!
      Am ieșit afară, deoarece mă simțeam încordată. Mai ales că știam că Jayden mă aude și mă privește în același timp. Se pare că între timp Jayden se luase la bătaie cu Adam.
Jessica: Jayden! Oprește-te! Jayden! Cu tine vorbesc!
     Jayden mă privește și se ridică, dar cum o face ma prinde de mână și mă ia cu el.
Stai! Unde mergem?
Jayden: Lasă întrebările și să mergem.
   Când am văzut cât de serios este nu am mai spus nimic și doar l-am urmat.

Jessica  ParkerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum