#eminebulut
Ölmek istemiyorum...İşte bugün de gitti bir can... ne kadar kolay değil mi bir insanın canını almak! Ne kadar kolay değilmi bir kişinin hayatını mahvetmek! Ahh şuda var demi KADINA ŞİDDET sizin için kolay geliyor degilmi bu kelime! Artık bunları istemiyoruz! Artık ülkemizde şehrimizde rahat rahat gezmek eğlenmek istiyoruz. Ya çok mu şey istiyoruz? Hayır!
Bugünki olayı hepmiz biliyoruz değil mi? İşte bugün de bir çocuk annesiz kaldı. Hemde annesi gözlerinin önünde öldürülerek. Ne istemiştin bir kadından. Tek suçu boşanmak istemesi mi? Hayır! O bile suç değil. O kadın ozgür hakkını kullanarak bir şeçim yaptı, fakat yaptığı seçimi bile ölerek ödedi. Artık istemiyoruz böyle olaylar. Artık rahat rahat yaşadığımız ülkede dolaşmak istiyoruz. Ne kadın cinayetleri duymak ne de kadına şiddet olayları duymak istemiyoruz.
Susmayın! Bizimde başımıza gele bilir! Tek isteğimiz: ADALETLI BİR ÜLKE İSTIYORUZ...
~~~
Kadın cinayetlerine karşı bilinç uyandrmak...
KADIN... bu kelime kimisine özel gelir kimisine ise sadece beş harften oluşan bir kelime olarak algılanır. Ya peki size bu kelime ne çağrıştırıyor? O zaman KADIN kelimesini değersiz olarak algılayanlara gelsin...
Günde, Haftada, Ayda veya Yılda kac kadın öldürülüyor biliyor musunuz? Ahh eminimki bilmiyor sunuz. Çünkü neden? Kadınlar sizin gözünüzde bir hiç! Öldürümüş veya şiddet görmüş kimin umrunda! Sadece televizyonda veya bir sosyâl hesabında görürler o öldürülen! Ve şiddet gören kadinlari! Yalandan şunu derler 'üzüldüm. Ama suçu varki kocası öldürmüş' bu nasıl bir cümle bu nasıl bir basit cümledir. İşte bu yüzden kadınlar değersiz kaliyor.
Biz kadınlar böyle bir dünyada yaşamak istemiyoruz! Bizim hayatımız beş paralik bir hayat değil! Herkes adalet istiyor. Biz bu dünyada bu ulkede var oldukça adalet asla bizi bulmaz! Ne acı bir durum 'Adaletsiz Ülke!' Yeni nesillere duyurum olsaydı şunları derdim; 'yetiştireceğiniz cocuklari adaletli ve kadınlara değer vermelerini öğretin. Ve her zaman kadın erkek eşittir lafını. Laf olarakta öğretmeyin uygulatın!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Peşinde #Wattys2019
ChickLit"Yalan söylüyorsun!" Yüzüne söylediğim bu cümle galiba canını yakmıştı. "Hayır! Yalan söylemiyorum." Başımı olumsuz anlamda sallayarak dolan gözlerimi saklamaya çalıştım. Ama nafileydi saklıyamıyordum, nereye baksam okuldakilerin acı dolu bakışların...