*Bölüm-1*

226 32 13
                                    

Dəniz'dən
Vəə budur yeni məhəlləmiz və evimiz. Biraz balaca yerdi və evimiz də o qədər gözəl sayılmaz ama təki yeni qonşularımız əvvəlkilər kimi olmasın!
Ahh onlar yenə yadıma düşdü. Psixoloji problemli qardaşımın hər gecə mən yatdığdan sonra küçəyə düşüb qışqırmasına görə məhəllədən bizi qovan "Əziz" qonşularımız. Axı insanlar niyə belə anlayışsızdı! Əlbətdə ki nə mən nədə qardaşım istəməzdi belə olmağın ama Tanrı onu belə yaradıb. Niyə belə olduğun sorğulamağ olarmı? Məncə yox. Nə isə yeni yuvamız, məhəlləmiz və insanları hələki yaxşı görsənirlər. Ama qiymətləndirmək üçün hələki çox tezdi burda birinci günümüzdü. Birazdan axşam olacağ ən yaxşısı Arazın otağın düzəldim rahat yatsın 4 saatdır yol gedirik və böyük ehtimal oda mənim kimi yorğundu.

Bir neçə saat sonra...

Arazla bərabər axşam yeməyimizi yedik və onun əşyaların yeni otağına yerləşdirdik yorğun olduğu üçün başını yasdığa qoyan kimi yuxuya getdi. Çox məsum və şirin görünürdü yatarkən. Başını sığallıya-sığallıya keçmişə getdi ağlım ailəmizin dağılış gününə..

3 il öncə

Dəniz:Ata Araza de əlindəki iyrənc məxluqu məndən uzağ eləsin.
Səlim:Araz bacını narahat eləməkdənsə bəlkə heyvanı qəfəsinə qoyasan həm o həm də bacın rahat olar ikisi bir-birinə baxanda qorxur.
Atam üzünü yaxşı zarafat etmiş kimi gülümsətdi. Bildiyiniz mənə eybəcər dedi! Mənim kimi gözəl bir xanımı bir Siçanla necə bir tutar axı?!
Nə isə yolumuz hələ uzundu Araz və əcaib heyvanı ilə məşğul olmağdansa yolun ləzzətini çıxardım ən yaxşısı.
Qulağcıqlarımı taxdım və Sevgililərimi(Musiqilərim) dinləməyə başladım. İçlərindən ən sevdiyim 'Majeste-Aşk Dediğin' çalırdı. Başımı maşının şüşəsinə dayayaraq gözlərimi yumub yuxuya getdim.

1 saat sonra

Səlimdən

Bu yol bitmək istəmir deyəsən..
Artığ 3 saatdır gedirik ama hələki yolumuzun yarısını getmişik. Belə getsə ancağ gecəyə çatarığ..
Yavaşca yanımdaki oturacağa ardıyca isə güzgüdən arxa oturacağlara baxdım. Həyat yoldaşım və övladlarım. Onlar mənim bu həyatda ən böyük var-dövlətimdi. Bir kişi bundan başqa nə istəyərki? Ömrünün sonuna kimi yanında olacağını bildiyi bir qadın və övladları. Onların birinə nəsə olsaydı yaşaya bilərdi? Bu və bunun kimi qarışığ fikirlər keçərkən Səlimin ağlından birdən yolun digər tərəfindən başqa maşın yoluna çıxdı nə qədər çalışsa da maşının idarəsin itirdi və qəzaya düşdülər..

Bir neçə saat sonra

Dənizdən

Burnuma dolan bu iyrənc dərman qoxusu məni gözlərimi açmağa məcbur elədi. Uzanmış vəziyyətdə ağ tavana baxırdım. Dayan mən axı maşında yatmışdım bəs bura haradı? Ürəyi sürətlə döyünməyə başlarkən ayağa qalxmağ istədi ama qolu buna icazə vermədi. İnildəyərək yenidən yerinə uzandı və 'kömək eliyin' deyə asdaca səsləndiz. Otağa ağ paltarlı həkim və yanında tibb bacısı daxil oldu. Dənizə sakit olmasını biraz özünə gəldikdən sonra hərşeyi başa salacağlarını dedi. Elə bu an otağa Nigar və yoldaşı Emin girdi. Nigar ağlayarağ Dənizin yanına oturdu və başını qolları arasına aldı.
Dəniz hələdə heçnə başa düşməmişdi. Əslində beynində qəribə və dəhşətli fikirlər dönüb dolaşırdı ama bunların olmamağı üçün içindən Tanrıya yalvarırdı. Nigara səslənib nə olduğunu soruşanda Nigar sanki mümkünmüş kimi daha çox ağlamağa başladı və 'Dəniz Atan və Anan' - 'Artığ bizlərlə deyillər' dedi. Dəniz bir neçə saniyəlik olanları anlamağa çalışdı və qaranlığ..

Qaranlığıma XoşgəldinOù les histoires vivent. Découvrez maintenant