Унизени.Пречупени.Забравени.През прозореца на тъмното имение влизаше лъч светлина.Изглеждаше сякаш някое дете си е играло с лазерите.На снопчето светлина имаше Валс със прашинки.Не се чуваше нищо друго освен операта на Вивалди.Лицето му беше бледо защото дълго време не беше пил кръв а косата гарваночерна.Очите му се бяха вперили в плажа на италианската Ривиера.Спомни си Сулпиция.Беше прекарал хиляди нощи с нея възхищавайки се на тялото й но никога не я беше докосвал нито веднъж.Прехапа устните си.Тя бе изключително красива жена.Чудеше се как ли изглежда сега и какво са й направили Кълън дали са я убили??
Чу стъпки в тронната.Или поне чуваше.Аро мислеше че халюционира.Не знаеше.Той не старееше както стареят обикновенните хора.Това е защото той не е човек.Може би от филмите със Здрач знаете че е вампир.
-Този ли е?-Попита мъжки глас-Това беше Сет най добрия приятел на Едуард Кълън.
-Да отговори една жена.Виктория.Тя беше бившата на Карлисте.Аро повдигна няколко пъти главата си.Срещу него стояха двама мъж и жена.Ирина тя беше облечена както винаги с червената си рокля.Кай носеше червената си роба.
-Какво става?-плътния глас на Волтури бе пресипнал.
-Искахме да знаете Господарю че Кълън са помилвали Сулпиция.
Аро не знаеше какво става.Жена му е някъде там сама и забравена.И сега бе свободна.
Какво ще прави?Как ще оцелее сама без силата си?
-Не са я помилвали от добро сърце.Кралица Виктория иска душата на Сулпиция.По погледа й се съдеше че има висок статус ако тая държава Англия е все още Монархия.
Аро прикри зловещата си усмивка.Скоро щеше да отмъсти на Кълън за масовото клане.Ани беше отишла да си играе на площадките с Яница и още няколко фр.И Ани не можеше да се оправи.Той знаеше че щерката някой ден ще развихри силите си.Но поне едно нещо си оставаше същото той не изпитваше нищо друго освен Апатия.
от Автора:
Така наречената ми книга е посветена на филмите със Здрач.Моля да не ме критикувате че съм им фен.Благодаря за разбирането и приятно четене фенчета.
YOU ARE READING
Изкупление
VampireСвят на мистични зверове и магии. Свят както на отчаяние, така и на надежда. Управниците експлоатират хората си. Убийците остават ненаказани. Хора без скрупули, жестоки и непоколебими. За един такъв свят възможно ли е спасение? Могат ли грешните да...