-Опасно е да се довериш на Джаспър и Карлисте Волтури-каза момиче със червена качулка-те ще ви донесат нещастие
В тронната имаше 3 трона.Вечерта горяха 3 факли.Волтури имаха свой стил за убиване те запалваха труповете и после ги изгаряха а накрая ги заравяха.Малката светлинка идваше от свещите.Тя се отразяваше от черната коса на Аро.В ръката си държеше онази книга
-Не помня да съм искал мнението ти Естел–Ясновидката-да не се чудите...
-Вече знаеш-Изтърси Аро хилейки се
-Разбира се че знам.Нали все пак съм ясновидка.Наследих дарбата си от баба ми Шарън.
-Ами казвай-Аро си седна на трона и реши все пак да чуе какво ще каже.
-Ще ти се случи нещо лошо и ако не с теб то дъщерята на Кай.Кълън обсъждат как да убият единствената ви наследница.Алената й кръв ще ороси снега и ще умре в студа.И всичко ще започне на ново....Греховете са вечни и няма да умрат.Накъдето и да погледнеш те са там.Тя ще умре-Естел така се разкрещя силно че Кай посегна към ножа си
Ясновидката се изправи крещеше трепереше и накрая замлъкна завинаги.
Пламъка изгасна.Тишина.Зацари мрака отново.Въздуха сякаш се сгъсти.
Ани си играеше с Яница и Пешо навънка.Една жена с качулка се промъкна зад нея и изглеждаше сякаш искаше да я намушка.Тя не подозираше че края и е дошъл те си подаваха топката за волейбол.Кай видял жената и я уби незабелязано без децата да разберът.Кръвта и Ороси земята .Откъсна главата и я сложи за назидание.
-Греховете натежават и ще окажат влияние на детето.Детето ще плати цената-Повече не мога да кажа...
Аро се наведе и остави книгата.Деметри беше довел жената с робата.Беше заповядал да я екзекутират.Те я доведоха и Маркъс накара момичето да си покаже лицето-Беше Алис Кълън.
-Черните му очи се изпълниха със злоба веднага щом я видя.
-Ти ли направи всичко!Ти ли опита да убиеш Ани-разкрещя се той.
-Как бих могла?Не знам за кво говориш-Устните й се притеглиха в усмивка.
Естел бавно прокара пръсти по металното сандъче-вътре имаше огърлица е златна с червен диамант.Тя я взе и си тръгна.
-Времето наближава.Кървавата пиеса ще затанцува....Време е...
YOU ARE READING
Изкупление
Про вампировСвят на мистични зверове и магии. Свят както на отчаяние, така и на надежда. Управниците експлоатират хората си. Убийците остават ненаказани. Хора без скрупули, жестоки и непоколебими. За един такъв свят възможно ли е спасение? Могат ли грешните да...