Посичай!Удряй!Рязкъсвай противниците си!Успехът е пред теб Кълън-Персефона говореше в сънищата на Едуард.Тя искаше да го надъха.
Едуард се бе опрял на 1 каменно дърво гнева в него за малко изчезна и не знаеше къде е отишъл.Щеше да накара Бела да плаща за греховете си.Белега на разбитото сърце си каза думата.Беше останала малко човечност у него.Но имаше и някой недостътъци.
Странни същества сме ние вампирите.Ние постоянно се стремим към съвършеното.Той гледаше как красивото рухваше на пропастта.Искаше нещо а получаваше нищо.Искаше свободата си но оковите тегнеха над него.Живеем за смъртта а плачем за живота.Обичаме и мразим едновременно.Искаме да бъдем чути.Странни същества са нощните създание.
Едуард трябваше да намери пазителите на Ада.Той само се правеше че иска Бела да страда ама не беше така.Но когато цял живот си пил кръв тогава нямаш какво да губиш.Нямаш душа.Всичко около теб е един непрогледен мрак.Ще спаси света от Хадес може би и самия себе си.Накрая проумя че Бела е права че света им не беше наред.
Греховната страст изпълни Аро и Бела.Телата им сякаш бяха в екстаз.Бела стана и влезе в банята.Тя стана и остави голия Аро сам.Кой ти каза че ти позволявам да станеш от леглото.
-Доката ми правиш такова шоу не ми пука особенно-Аро стана и си облече черните дрехи и си сложи огърлицата на Волтури на врата.
Бела лежеше във ваната и мислеше.Тя не биваше да плаче за майка си.Нея я интерисуваха само парите и властта.Чарли я беше научил отдавна че парите не са всичко.Тя се радваше че Аро харесваше тялото й.
"Сама си избра съдбата Бела.Никой не може да изгради съдбата освен ти самия.Това бяха не човшки гласаве.Сама пренаписа историята си -повтаряше си Бела"
Тя чуваше гласовете.Оглеждаше се но нямаше нищо.Ще си платиш за всичко!Бъди проклета Бела Волтури!Ще си платиш!
Ани чу някакви стъпки.Тя беше застанала да си играе на двора с хилавите си приятели.Видя мъж с черна роба.Това май беше Едуард.Той държеше кама.Беше дошъл да убие Бела.Детето намери и Кай и му казало какво видя.Той хукна и свари Кълън който искаше да откъсне главата на Бела.
Кай чу виковете на Бела и се забърза натам.Кай видя оня с робата и го нападна.Почнаха да се бият и хапят взаймно.Деметри го хвана и като махна качулката всички видяха че това е Едуард и го доведоха при Аро да реши какво да го прави.
-Кой си ти?-Аро беше бесен.Как смееш да посягаш на моето?-Отговаряй!
-Изкуплението-гласа на Едуард беше спокоен.Той знаеше че Персефона му прави номера и им каза че тя го кара да прави неща които не иска.Повече не издържа и призна че го върти на пръста си.
YOU ARE READING
Изкупление
VampireСвят на мистични зверове и магии. Свят както на отчаяние, така и на надежда. Управниците експлоатират хората си. Убийците остават ненаказани. Хора без скрупули, жестоки и непоколебими. За един такъв свят възможно ли е спасение? Могат ли грешните да...