Част 11: Откровението на Гнева

5 1 0
                                    

Вятъът леко полюшваше зелените листа на дърветата и поземята падаше есенен ситен дъждец.Появи се цветна дъга Ани вися на прозореца да гледа красивата дъга.Тишината беше нарушена от Кай който ходеше с тежките стъпки.Той си гушна детенцето.Бавно пристъпваше с детето през локвите кръв.Алек беше убил доста с черната си мъгла.По детето имаше пръски кръв и Кай нареди на прислугата да изкъпят Ани.

-Знам -отговори Аро

-Знам.За това те обичам ти си готов на всичко за мен-гласът и бе магичен като песен.

-Пот твой контрол съм Бела знаеш че съм твой.Само че не съм сигурен в едно.Всичко това планирано ли беше?

Бела си сложи пръстена от него на ръката си седна на дивана и го целуна страстно.Ти си кучка-продума Аро измежду целувките им.

-Най голямата на света и ако сме единни ние ще победем пазителите на Ада.Тя опря устните си до неговите.

-Аз обещавам да спася Форкс заради теб Белс.И я целуна бавно като нежно захапа устната й.

Аро знаеше че Бела вече му вярва.Той събра всички от Волтера за да тръгнат и да спрат Хадес и Персефона.Тя го обичаше.Знаеше че Бела няма да дръзне да го остави.Знаеше всичко това.

-Не отново-Ани пак се разкрещя.Имаше кошмари.Тя държеше кама с кървав нож.Бялата й рокличка бе оцапана с кръв.Тя сънува че убила Алис Кълън.

-Ти не можеш да ми устойш на мойте прегръдки-Кай дойде до детето и го гушна.Ставай пиленце ще ходим на лов.

Кай стана.Той отвори гардероба на Ани и я облече с 1 дебела роба.Навънка беше ужасно студено.

-Какво по.В гората пред тях се беше появила Виктория.Тя имаше недовършена работа с Кълън.

Удари Виктория със всичка сила.Двамата тичаха със скоростта на вятъра и се хапеха взаймно.Кай не изпускаше поглед от Виктория.Сякяш земята се ороси с нечия кръв.Кай откъсна главата на Виктория.Тя се опитала да убие Ани която беше на гърба му.

Кай клекна до трупа и го изгори с факлата точно като по стил на Волтури.Беше се облегнал на дървото с малката и гледаше как труповете горят.Нищо не трепна нито изпитваше емоция докато ги убиваше.

-Казах ти аз ще съм по полезен от Кълън-това беше Аро.

-Надявам се.Ти нали не си убил Едуард.-Попита Белс и после изтри сълзите си?

-Разбира се че не съм.Как бих могъл да го убия.Въпреки че сме врагове няма да го убия.Страх ме е да не си тръгнеш скъпа ми Белс.

Аро бе убеден в любовта към Бела.Той искаше тя да види че има и добра страна не да го помни като тиранина.Дали бе възможно?

-Убий я Кълън.Ти го можеш.Това бе от Танатос.Бога на Смъртта.той искаше душата на Бела.

-Стани!Убий я!Разкъсай я!

Хиляди гласове крещяха...

-Нека да умре от твоята ръка.Тя разби сърцето ти Едуард Кълън.

-Нека да моли за милост...Тя ще плати с живота си за всичките си грехове.

Въздуха около Едуард трептеше.

Писъка им беше силен и розтърси цял Форкс.

-Убий я !Убий я Убий я!-Персефона хипнотизираше Ед с черната си магия.

-Тя не заслужава живота!Нека тази която разби сърцето ти срещне смъртта.

Писъците бяха толкова силни че не се търпеше...

-Убий я!Убий я!Убий Бела Волтури и ще си свободен Едуард Кълън.Дали това бе възможно.Дали Едуард може да убие само времето ще покаже.

Едуард отвори бавно очите си


ИзкуплениеWhere stories live. Discover now