Част 7: Ново начало

2 1 1
                                    


Високите токове типични за момичетата бяха заменени от Белс с маратонки.Дантелените рокли с потник и къси гащи.Изглеждаше като една типично красива жена.Без гримовете беше наземна и мила.Но тази представа би се променила когато започне да откъсва главите на жертвите.Белс сега беше една от Волтури.Погледна към Аро.Очите му блестяха от щастие тя бе внесла топлина в студеното му вампирско сърце.Единственото което  радваше Аро беше убийството смъртта на врага писъците.Но и романтиката.Той обичаше жените.

-Готова ли си Белс.Готова ли си да убиеш свойте.Ти вече си враг с Кълън.Знаеш че кръвта им ще ороси земята.

-По готова от всякога.Тя знаеше че Едуард ще я намрази и сърцето й бе свито от болка.Тя трябваше да приложи хватката на мъртвеца.

Бела стоеше на снега със Волтури и чакаха Кълън.Тя имаше сили които обикновен човек нямаше.Кълън нападнаха Кай и първото нещо което направи бе да откъсне главата на Джаспър.Той я показа на всички Кълън да знаят че е за назидание.

Пукването на снега ги раздели на две.Те се събраха на куп.Едуард им каза че трябва да покажат на Волтури че Ренесме не е заплаха.Алис показа на Аро че те ще умрат ако не признаят детето.

-Приближете се-Заповяда Аро.

Те не помръднаха.Алис искаше да отведе Ренесме далеч от касапницата на Джейкъб.

-Казах да се приближите-изкрещя той.

Едуард попита Аро какво иска.Ако искат да убият Ренесме това няма да стане.Той ги пита дали ще рискуват с война която ще завърши фатално за тях.

-Те знаеха каква е Ренесме и всяка тяхна обида ги нараняваше тежкор

-Нямаш време да ставаш жертвен Агнец-Изсъска Розали.

-Не ревнувай блондинке.Има глави и за теб.

-Предпочитам да им оставям рози и рубин като ги убивам-допълни Едуард.

-Имаше легенда че ще се появи вещица която ще ги накаже.Тя беше пазителката на Ада.

-Цялата гора се изпълни с песента на чучулигата и вампирите се спогледаха.Настана тишина.

-Не стана значи минаваме на план Б-Розали намекна на Джейкъб че трябва да знае какво да прави с Ренесме.

****

-Къде бяхте-Изтерично извика доктор Никлаус Кълън или просто Ник.Той беше бащата на Едуард.

-Имаме си неизплатени дългове-усмивката на Карлисте се разтегли широко.

Ник изглеждаше като вампир на който са му взели кръвната банка.Беше на 410 години малко по голям от Аро.

През това време във Ватикана:

-Нямам представа но щях да питам ясновидката защо пръстена е важен за теб но вече не мога-Бенедикт т.тс папата се приближи към Белс.Щях да ти купя по хубав.

-С цялото ми уважение,папа Бенедикт този пръстен значи много за мен.а Такъв от теб няма същата стойност.Този си имо история.

Аро погледна към Бела.Той за първи път имаше емоции.Дали не чувстваше нещо към Белс.Те имаха чувства на малка омраза.Бе я пойскал на сила от майка й .Рене плати живота си с главата си и той горчиво сажъляваше за това че я уби.Що за глупак би повярвал че могят да имат щастлива история.

*****

-Свободни сте.Аро все пак реши да пусне останалите Кълън от тъмницата и лично да ги предаде на Едуард.Вече му писнаха вечните вражди и искаше да тури край на всичко това...Сърцето на Белс заби.Тя знаеше че у него бе останало добро.Успя да си прибере и Ренесме.


ИзкуплениеWhere stories live. Discover now