Част 10: Спомен за една авантюра

10 1 4
                                    


-Разкъсайте Ник Кълън-гласа на Аро изглеждаше спокоен ама привидно спокоен.

Доктор Кълън се опита да стане,но тежестта на тялото му не го позволи.Издиша тежко.Той знаеше че е напълно безполезен.На Алания съпругата му не й трябваше такъв мъж.Тя остави ония Волтури да го убият.Така щяха да затвърдят силата си.Колкото повече кръвопролития толкова по силни стават те.Знаеше че дори съюз със Елфите от Мраколес няма да й помогнат да надвие пазителите на Ада.Измежду тях Хадес и Ангмар пазителя на Мордор бяха от най силните.Очите му веждаха нещо различно.Хадес още искаше да управлява.Персефона бе отвлечена от Деметрия богинята на природата.Те дори не бяха и врагове.

-Какъв е плана?-Попита зеленоокия–Карлисте.

Персефона хвърли разсеян поглед и му махна с ръка.

-Не ме ли чу?Попитах какъв е плана!

-Спкойно не се тревожи.

-Не ми дреме какво искаш.Искам да знам какво ще спечеля аз!-Явно Карлисте беше алчността.

Тя се приближи и постави двете ръце на рамената му.Каквото пойскаш-прошепна тя.

*****

-Ранен ли си Аро?-Кафявите коси на Бела се наведоха над лицето му.Тя дори му докосна лицето.Беше бледо..

-Белс ти къде се запиля.Отиде ли да видиш Кълън?-той не беше ядосан.Знаеше че й е бивш.

Тя не отговори.Слабата и кървава ръка сложи кърпа на челото на Волтури.Той гореше.

-Защо го правиш?Аз убих майка ти за да те получа ....

Бела тихо продума-Ти падна по средата на снега и ми беше жал да те оставя да умреш в студа?

-Благодаря ти-каза той и затвори очи.

След часове дойде отново в съзнание.От Белс нямаше и следа.Дали найстина сънуваше или?Тя му бе сложила кърпа на челото.Беше сам.От жената нямаше и следа.Боеше се само от 1 другите Волтури да не му забият нож в гърба.

Вечерницата се появи на небето.Звездите обсипаха небосвода.Надяваше се тя да дойде но уви нея я нямаше .Тя беше неговия спасител.

-Белс видях ангел-той й шепнеше.Беше облечена в бяло.

-Ангели не съществуват.Тях ги има в легендите.Почивай че снощи имаше треска.Сложих Ани да спи до тебе.

-Аз не съм толкова Ангел.на малката има нужда някой да я гушка.Аз я взех от Мраколес без елфите да разберът.

Аро закуцука и стигна до тронната зала.Белс му помогна да си налее от кръвта в шишетата .Тя почваше да го обиква.Аро знаеше че ще накара Бела да го обикне.

Ани си спеше до него като къпана.Той гушна детенцето на Кай и си обеща че Кълън няма дори да я докоснат.Гушкаше детето в обятията си.

Аро наблюдаваше Белс.Тя бе същата като при същата среща.Спомниси как му викаше "Убий ме Убий ме не него..Визираше Едуард".Беше решил ако Кълън отправят предложение за мир да го приеме.

-Белс-Едва изтърси той-прощаваш ли ми задето убих майка ти?

-Да въпреки че я уби виждам че не си лош.

Продължи да я гледа и да потъва в спомени.

ИзкуплениеWhere stories live. Discover now