Част 8: Пробуждане

8 1 1
                                    


-Не ме докосвай кучко.Кола на вещицата се доближи до лицето на Алис..Тя се бореше но не можеше да се отскубне.Това беше Енюю Пазителката на Ада.Тя дойде да накаже Кълън за деянията им.

****

Събуди се обляна в пот.Белс разбра че това е кошмар.Издеша тежко.Очите й бяха бистри като езеро.Лунната светлина влизаше през малкото прозорче и правеше пътека към стаята на Белс.Белс стисна ръка и със всички сили удари огледалото.То се счупи на милиони парчета.Не можеше да понесе гледката.Много кръв имаше напоследък.Дешаше тежко сякаш злобата бе обвзела сърцето и.Тя се разкрещя и всичко утихна...

Черен облак закри месечината.Мълния блесна в небето и удари мощно.Погнедна към раните на ръцете те бяха зарастнали.Тя се готвеше да отиде при Аро.

-Какво има-попита сънено Аро.

-Бела стисна зъби и гледа към прозореца.Тя не отговори на въпросите на Аро.

-Трябва да говоря с Едуард-Бела изглеждаше уплашена.

-Не повече няма да видиш Кълън не ти ли казах да забравиш за тях?-отсече той.

-Ти не разбираш!Много е важно да говоря с него-каза тя не отделяйки поглед от прозореца.Дори не погледна към Волтури.

-Не ми пука.Аро се приближи към Белс и я дръпна към него.Когато видя лицето й той направи 2 крачки назад.Склерата на очите и бяха мораво червена.

-Сега ще ми позволиш ли да говоря с Едуард-усмихна се тя.

-Ще те заведа.Той отвори вратата на Волтури и погледна към къщата на Кълън.Издума нещо на италиански и секретарката ги пусна да излязат.

-Ед ги погледна.В очите му горяха пламъците на омразата.Той ги погледна злобно.Как искаше да убие Бела ако може?

-Събрахме се-Рече Енюю-Тя беше майката на Ед.Еньо дъщерята на Хадес.Тя управляваше Мъртвия град.

-Пазителите на Ада се събраха-тихо рече Еньо.

-Хадес ще се върне-Засмя се Еньо.Ще накараме Волтури да пищят от болка.Трепери Аро ние идваме за трона ви но 1 ще убием Ани.

-Това е началото на нов  свят.Падни на колене пред Еньо,момиченце.Те бяха хванали детето.Кръвта им трябваше да освободят Ангмар пазителя на назгулите в Мордор.

-Какво направи на детето вещице!.Кай стисна Еньо за гушата но от нея се чуваше смях.

Седемте пазителя на Ада никога не са спирали да съществуват.За тях се знае че са в Мордор или града на Сенките.Дали ще е Саурон който иска да убие Фродо като му вземе пръстена или Ангмар.С назгулите това нямаше значение.Сърцата им обречени с мрак и тъмнина са обречени на нещастие.Чудовищата в съзнанието им ги обселбваше.Ден след ден нощ след нощ те губеха част от себе си докато не остане черупката от факта че са били хора.Халдир успя да измъкне Ани от Ада и я отведе със Себе си в Лотлориен.

ИзкуплениеWhere stories live. Discover now