Pov Alexis
____________'Thanks Evan je bent echt de beste!' Ik stap uit. 'Ik wacht daar oke.' ik kijk hem aan. 'Come o-' 'Ssst ik sta daar, oke? Mooi.' Hij rijdt weg de hoek om. Het is net zo stil als gister. Ik kijk om me heen. Ik loop naar een bankje en kijk om me heen en wacht op hem. Ik pak mijn telefoon en ik heb meteen bericht van Brian.
Yo gaat het prima je zit zo alleen?
Ey creep, hoe zie je mij? Er is niemand in de straat.
Oh fuck.
Zit jij ook al op mij te letten?!
Misschien?
Evan?
Ya sorry
Ik zucht en kijk omhoog en kijk naar de daken. Ik zie ergens een rood puntje. Dat is Brian. Ik steek me middelvinger naar hem op. Zijn sillouet zwaait terug. Mijn lantaarnpaal knippert. Ik kijk omhoog. Ik zie net een blauwe mouw wegschieten. 'Hey!' Ik hoor iemand stoppen. 'Ik wil met je praten.' Ik hoor hem omdraaien en van het lage dak afzakken. 'Ja wat?' Ik glimlach zacht naar hem. 'Nou ik wilde vragen of je de anderen wilde ontmoeten.' Hij kijkt me geschokt aan. 'I-Ik weet niet.' Ik haal mijn schouders op en pak mijn briefje en houd hem omhoog zodat hij het kan overpakken. 'Je mag zelf bepalen. Ik wil graag zien wat je kan. En de andere willen je vast ook graag ontmoeten.' Hij opent het briefje. 'Twist?' 'Ohja zo heet onze groep. The Wild and Inhuman Souls Tonight. We zijn met zijn vijfen. Ik en nog 4 jongens. We bestrijden badguys maar we zijn ook geen goodguys.' Hij kijkt me confused aan. 'Kijk maar of je morgen komt.' Ik draai om en wil weglopen als hij mijn arm pakt.
'Mag ik eerst vragen hoe je heet en de anderen en hoe ze zijn.' Ik twijfel.
'Ik heet Alexis, de andere namen vind je morgen uit en ja ze zijn relaxed en cool maar kunnen soms beetje irritant zijn en Eigewijs e-' Ik voel mijn mobiel trillen. Ik lach een beetje. Payback. 'Maar ja ik ken ze al 3 jaar en ze zijn aardig dus. Mag ik jou naam misschien weten?' Hij twijfelt ook. 'Jonathan maar ik wordt liever onder mijn codenaam genoemd: Delirious.. ' Ik steek mijn hand uit en hij schudt hem. 'Aangenaam Delirious.' Ik kijk dan op mijn telefoon. 4:47. 'Ik ga oke? De tijd enzo staat op het briefje.' Ik loop weg, de straat uit. Achtermij hoor ik ook voetstappen verdwijnen. Ik lees dan het berichtje van Brian.Hey we zijn niet irritant!
Of Eigewijs.
Oke misschien een beetje.
Hij lijkt me cool.
Holy wow hij kan vliegen.Ey heb jij super oren ofzo?
Hihi misschien
Ksst.
Ik zucht en loop langs Evan en klop op het raam. Hij schrikt. Ik lach en open zijn deur. 'Are u kidding me? Fcking Brian inschakelen?! Am I a joke to you?' Hij bekijkt mijn gezicht. 'Naja je kwam terug met een blauw oog en een verzwikte enkel dus ik dacht ik blijf daarvoor ook kijken.' Ik knik en maak een sarcastische lach. 'Oke naja dan kan je me ook naar mijn apartement rijden want ik ben lui.' Ik trek de achterdeur open en spring achterin. Hij zucht en rijd verder.
'Oke blinddoek? Gps en zender verstoorder? Maskers? Oke we gaan.' De jongens lopen voor mij en openen de deuren van de bus. Ik zet de speaker aan vanachter en ga achterin de bus zitten. 'Oke rijden!'
Na ongeveer een kwartier verminderd Moo zijn snelheid. 'Zit hij er?' Fluister ik door mijn microfoon. 'Ja.' 'Oke ik stap nu uit.' De bus staat stil. Ik stap uit via de achterkant en loop rond de bus. 'Hey.' zeg ik.
Hij kijkt op. 'Hoi, uhmm waarvoor is die blinddoek.' Hij staart naar de doek in mijn hand. 'We hebben een geheim hoofdkwartier maar we kunnen niet zomaar zeggen en laten zien waar hij is dus daarom. Rustig we ontvoeren je niet.' Zeg ik snel als ik zijn blik zie. Hij knikt dan en pakt dan langzaam de doek over. Hij doet hem over zijn masker en om zijn hoofd. Ik leid hem naar de achterkant en laat hem zitten op een stoel. 'Oke terug.'Yo mjensen. Goeiemorge. Uhh ja dit zijn de eerste delen. Hope u enjoy. Laat vooral ff reacties achter als je ideeën hebt enz en een sterretje is ook niet erg <3.
JE LEEST
Group T. W. I. S. T
Fanfiction(HERSCHRIJVING IN HET ENGELS OP ANDER ACCOUNT!) Een fanfic over Vanoss, H20delirious, Terroriser, Moo and Daithi De Nogla. Dutch/ Nederlands! Kan ook gelezen worden zonder fan te zijn. Wil ik als het af is ook naar het engels vertalen.