Pov Alexis.
Ik voel dat ik wordt opgetild aan mijn leren kraag van mijn jas. 'Wat doe jij hier?' Ik knipper weer een paar keer en ik zie het masker joch weer voor me. 'Mag ik niet naar mijn apartement lopen?' Hij schud met zijn hoofd en zijn greep wordt losser. Ik pak hem bij zijn kraag stevig vast en we draaien om. 'En jij?' Ik zie twee wat lichtere ogen. 'De uhh...' Hij probeert met een goed excuus op te komen. Maarja als iemand jou op ongeveer 10 meter hoogte ziet vliegen kan je der moeilijk van af komen. Ik laat hem los. 'Geen zorgen ik doe je geen kwaad ofzo.' Ik probeer op mijn linker voet te staan maar die doet veel pijn dus ik zet hem tegen de muur aan en balanceer op 1 been. 'Wacht wat?' 'Ik ken meer mensen zoals jou.' Hij gaat verbaasd 1 stap achteruit. 'Er zijn meer mensen?!' Ik knik, hij draait zich om en wilt net wegrennen als ik zijn arm pak. 'Kan je nog ff meelopen ik heb zegmaar last van mijn enkel.' Hij vertrouwd me niet, ik zie het aan hem. Hij knikt dan en ik sla een arm om hem heen enzo lopen we naar mijn apartement twee straten verder.
'Er is nog iemand zoals ons!' Zeg ik boos in het kleine trainings zaaltje in het hoofdkwartier. 'Kan niet!' Zegt Evan en hij drinkt uit zijn waterfles. 'Absoluut niet!' Zegt Nogla. 'Eigenlijk kan dat wel.' zegt Moo vanuit de gang. 'Eindelijk een slim iemand!' Zeg ik en ik pak ook mijn waterfles. 'Nah het is gewoon... er zitten een paar miljard mensen op deze aardbol te leven en dan zijn wij de enige 5? Das toch gaar?' Zegt Moo weer en hij begint met rennen op een loopband. Ik klap in mijn handen. 'Prachtig gezegd!' Brian komt de hoek om. 'Nou als hij zo belangerijk is, nodig hem uit.' Nogla geeft hem een tik op zijn achterhoofd. 'Auw.' 'Je verdient het. Je kan toch niet zomaar iemand uitnodigen hier?! Hij kan slecht zijn... weet jij veel?' Ik zucht en sta beetje mank op. 'Alsof wij zo goed zijn en trouwens hij is niet slecht.' Dat hoop ik dan diep vanbinnen. 'Als je hem tegen komt nog een keer geef hem dan een briefje om achter de stad bij dat gare schuurtje te staan, en dan komen wij, blinddoeken hem en nemen hem hier naar mee naartoe.' Zegt Evan. Ik wijs naar hem. 'Bravo, Slimme Uil!'. 'Wat kan die dan.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik zag hem zweven in de lucht. Weet ik veel?!' Nogla draait zijn ogen en loopt naar de airco en zet hem aan. 'Oke prima!'
Ik glimlach naar hem. Hij glimlacht zacht terug. 'Heeft iemand trouwens uitgevonden van de plattegronden?' Vraagt Brian. Ik schud mijn hoofd netzoals de anderen behalve Moo. 'Dat van mij was een parkeergarage?'
'Hmm weird? Waarom zou je daarvan een plattengrond willen?' Ik haal mijn schouders op. 'Idk, nog iets gevonden over die codes?' Nogla schud zijn hoofd. Ik denk na maar niks komt in mij op. 'Evan jij zet mij vanavond af op precies dezelfde plek, dezelfde tijd oke?!' Hij kijkt me aan. 'Nou we hebbe-' Ik knip in mijn vingers. 'Dat doe je.' Hij staart me aan. 'Oke omdat ik die rot glitterhell oogjes van jou niet kan weerstaan als je je zin krijgt... Zoals nu.' Ik lach. 'Thanksss Je bent de beste!' Brian komt naast mij staan.
'En ik dan!?' Al snel komen Moo en Nogla erbij. 'En wij dan?!' Ik geef ze tegelijkertijd een knuffel. 'Ik houd van jullie allemaal!' 'Help ik wordt langzaam vermoord.' Hoor ik iemand piepen. Iedereen lacht. Oh ik houd van deze gare gekken.
JE LEEST
Group T. W. I. S. T
Fiksi Penggemar(HERSCHRIJVING IN HET ENGELS OP ANDER ACCOUNT!) Een fanfic over Vanoss, H20delirious, Terroriser, Moo and Daithi De Nogla. Dutch/ Nederlands! Kan ook gelezen worden zonder fan te zijn. Wil ik als het af is ook naar het engels vertalen.