6

2 1 0
                                    

Pov Delirious
________________

Ik wordt neergezet in een warme kamer op een stoel. Ik hoor Alexis haar stem zeggen dat ik mijn blinddoek af mag doen. Langzaam haal ik de oude doek weg en ik word aangekeken door 4 paar vreemde ogen en Alexis. Ik wrijf in mijn nek en ik merk dat ik erg nerveus word en het warm krijg. 'Nou ehm dit is het...' Zegt Alexis. Iemand met een koptelefoon staat op en loopt naar me toe. 'Nogla.' Hij steekt zijn hand uit en ik schud hem. 'Delirious. Uhm zou ik mijn masker afdoen.' Ik vraag het voor de zekerheid... 'Ofcours!' Zegt een andere jongen aan de overkant van deze gigantische ronde tafel. Langzaam maak ik de bandjes los en laat ik mijn gezicht zien. 'Brian btw!' Ik glimlach zachtjes. 'Moo maar je kan mij ook gewoon Brock noemen!' Zegt een andere jongen met een hanenkam. Ze zijn inderdaad best aardig. Ik haal opgelucht adem.

Pov Alexis

Ik loop naar Evan en geef hem een stoot met mijn elleboog. Hij kijkt me boos aan. Ik geef hem een strenge blik terug. Hij zucht. 'Ik ben Evan.' Top en nu moet ik hem spreken voordat hij Delirious slecht laat voelen. 'Ey guys kunnen jullie hem uitleggen enzo wat we doen en zie ik jullie zo in de oefenzaal oke?' Ze knikken en lopen samen met Delirous rond het kantoor en laten wat dingen zien. Ik pak Evans zijn arm. 'He wa..' Ik sleur hem naar de gang en de deur dicht. 'Luister Van, Ik weet dat je hem niet vertrouwd en dat je hem niet aardig ofzo vind maar ga asjeblieft geen ruzie maken. Hij is aardig, handig en nerveus. Hij heeft waarschijnlijk nog nooit met mensen zoals ons gecommuniceerd.' Hij zucht en draait zijn ogen. 'Please! Ik vertrouw hem en...' Ik doe de deur open op een kier en hoor de jongens lachen. Dan doe ik de deur weer dicht. 'Hun kunnen al goed met elkaar opweg.' Hij twijfelt. 'Luister, ik vertrouw hem gewoon niet. Er is iets aan hem en dat laat me twijfelen of hij wel goed is.' Ik word boos. 'Letterlijk. Hij is aardig maar meneer de klootzak, jij dus, komt dat waarschijnlijk weer verzieken en dat wil ik niet dus je doet of vrolijk tegen hem of je gaat weg! Hij is te vertrouwen. Punt!' Ik trek de deur open en loop boos naar de tafel. Ik haal een paar keer adem.' Kom je mee naar de zaal?' Delirious kijkt relaxed en knikt. Ik ga naast hem en Brian lopen.

Pov Moo

Langzaam zie ik Evan uit de gang komen. 'Ey man alles goed?' Hij knikt chagrijnig. 'Ik vertrouw die gast gewoon niet. Alleen zij dus helemaal wel en dus werd ze pissig op me.' Hij zucht. Ik klop op zijn schouder. 'Geef het wat tijd..' Hij knikt.

Pov Alexis.

We lopen door de gym naar de kluisjes waar 1 daarvan een geheime kamer is. Brian opent hem met de code en we komen in een lange gang. Je hoort langzaam het geschuifel van onze voeten. Wat druppels sijbelen naar beneden. We lopen verder en komen uit in een kamer die bestaat uit 3 lange stukken gras met daartussen muren van glas.
'Welkom in de oefenzaal. Hier oefenen we onze krachten. We hebben er een met allerlei platformen in de lucht, een loop/springbaan en eentje met allerlei voorwerpen die je kan optillen weet ik veel. Ik zou zeggen probeer wat.' Delirous loopt rond en begint dan met zijn armen rond te draaien en hij stijgt omhoog. 
'Wow..' Hij lacht en draait een beetje rond en laat zich dan zakken op een platform. 'Nou ik kan lucht en water besturen ofzo. Dus kan ik ook zweven enzo.' Legt hij uit. 'Cool gast!' Zegt Brian en hij pakt een pion. 'Kan je deze van mijn hand afschieten met wind?' Delirious knikt, doet wat spul en een sterke raas rauwe wind glijd langs onze gezichten recht op de pion en schiet hem zonder moeite van Brian's hand. Ik lach, klap in mijn handen en steek dan mijn duimen op. Ik draai me om en maak een eigewijze en boze glimlach naar Evan en pak dan mijn fles water. Zie je wel dat er niks mis is. Vanoss stelt zich gewoon aan. Ik kijk naar Delirous die een beetje door de lucht zweeft en actief een gesprek start met Moo en Brian. Ik wil naar hun toelopen maar Nogla botst tegen mij aan en al zijn water uit zijn waterfles komt op mij.
'What the hell?' Ik kijk hem aan. Top weer. 'Fuck sorry, kom ik help wel met afdrogen.'

Group T. W. I. S. TWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu