6.

4.6K 186 22
                                    

Νίκου Pov

Μπορώ να παραδεχτώ πως χθες ήταν υπέροχα, αλλά θα μου το πληρώσει για την πλάκα που μου έκανε με το που πατήσουμε το πόδι μας στο σχολείο.

Θα την ψαρέψω όμως πρώτα, γιατί συμπεριφέρεται έτσι, έχει αλλάξει. Μιλάει λες και είναι badgirl. Ελπίζω να μην έγινε έτσι. Εγώ κοντεύω να αλλάξω εξαιτίας της και αυτή να γίνει ίδια με μένα.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΩ.

Σου αρέσει τελικά ή όχι για να ξέρει και το κοινό. Άντε μια ώρα 6 κεφάλαια πέρασαν προσπαθόντας να σου βάλω μυαλό. Παραδέξουτο πλέον.

Αν και 6 κεφάλαια είναι λίγα για να ομολογήσει κανείς έναν έρωτα. Ομολογώ ομως ότι μου αρέσει λίγο τόσο δα. Τώρα ειδικά με τα μαύρα...μουνάρα. Παίζει κιόλας με την πλάκα που θα της κάνω να μην μου ξαναμιλάει για την επόμενη χιλιετία αλλά πρέπει να πληρώσει. Με είδε γυμνό όλο το σχολείο.

Εγώ το μόνο που κράτησα είναι ότι παραδέχτηκες πως την θέλεις.

Είσαι... σου μιλάω τόση ώρα και κράτησες μόνο αυτό; Δεν σου ξαναμιλάω.

Ναι καλά ότι πεις. Κοίτα την όμως δεν είναι κούκλα έτσι πως κοιμάτε;

Ναι, είναι πολύ γλυκιά όταν κοιμάτε.

Μην της το πεις αυτό, θα έρθει και θα σε δείρει.

Δίκιο έχεις. Όχι μόνο θα με δείρει θα με σαπίσει στο ξύλο. Ποιος την πέρνει τώρα τηλέφωνο και θα μου την ξυπνήσει.

"Μμμμ" Ωχχχ να πάρω να το απαντήσω εγώ. Ποιος είναι; Πάω να κοιτάξω και μένω με ανοιχτό το στόμμα. Αχιλλέας;;;

ΑΧΙΛΛΈΑΣ;;;;; ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΛΕ ΧΛΕ;;;;;;

Μεγάλε ηρέμησε φίλοι είναι. Μάλλον θα την πήρε τηλέφωνο για να βγούνε. Απάντα αλλά ΗΡΕΜΑ.

Αυτό θα κάνω και θα προσπαθήσω να είμαι ήρεμος. Το παίρνω πηγένω στο μπάνιο και το σηκώνω.

"Ναι;"

"Νίκο εσύ είσαι;

"Ναι. Γεια σου Αχιλλέα και σε σενα" Λέω με μια εκφραση αηδίας.

"Γιατί σήκωσες το τηλέφωνο της Έυας; Μαζί της είσαι; Δώστη μου λίγο"

"Δεν μπορούσε να το σηκώσει. Ναι μαζί της είμαι. Δεν μπορω να στην δώσω κοιμάτε, χθες κουραστηκε πολύ με αυτά που κάναμε" Λέω και ξαφνικά ακούω τον χαρακτηριστικό ύχο που είναι για την απενεργοποιήση της κλίσης. Το έκλεισε ο μαλάκας, καλά να πάθει. Διαγράφω την κλήση και χαμογελάω με ένα νικητίριο χαμόγελο.

Η BoxerWhere stories live. Discover now