27.

2.5K 155 7
                                    

#Ευα

Μετά απο 1 χρονο.
Δεν μπόρεσα να παω τελικά τον προηγουμενο χρονο για Χριστούγεννα γιατι ειχα πολύ δουλεια. Το τι γκρινια άκουσα από την μανα μου, δεν λεγετε. Γιατι εκανε έτσι ακομα δεν μπορώ να καταλαβω.

Μολις ανεβηκαμε συο αεροπλανο εγω, η Αγγελικη και η Νινα. Θα ερθει και εκείνη στην Ελλαδα, ηθελε πολυ να μαθει για εκει που γεννηθηκα. Δεν φταίω εγώ. Η θεια μου δεν μπορουσε να ερθει δουλευε εκείνη. Αν και εγω δεν επρεπε να κανω αυτη την δουλεια, αλλά επεμενε και η θεια μου να παω. Δεν ηερω πραγματικα τι ζορι τραβανε ολοι τους.

"Mama wann beginnet der Flug?" (=Μαμα ποτε αρχιζει η πτηση;) Εμαθα στην κόρη μου τα Γερμανικα σαν αν ειναι η μητρικη της γλωσσα, βεβαια της μαθαινα και Ελληνικα, δηκαδη έχει δυο μητρικές γλώσσες.

"Τωρα αγαπη μου πρεπει να μπει ο κόσμος μεσα να κατσει στις θεσεια τους, να μας μιλησουν οι αεροσυνοδοι..."

"Πωωω."

Καλα εε η Νενα ειναι δικο μου παιδι, απο μενα το πηρα αυτο 'πωωω'.😉😝

Στο αεροδρομιο της Αθηνας.

"Καλα που ειναι η μανα σου;"

"Της ειπα να μην ερθει να με παρει, κανεις και απλα θα παμε στο σπίτι κατευθειαν ή μηπως θελετε να παμε καμια βολτα;"

Η αλήθεια ειναι ότι μου ελειψε η Ελλαδα.

"Σπιτι σπιτι." Λενε και οι δυο μαζί.

"Παμε τις επομενες μερες για βολτα." Ειπε χαρωπα η Αγγελικουλα μου.

"Ενταξει λοιπόν κατευθυνση προς το σπίτι." Λεω και κανω νόημα σε ενα ταξι που βρηκα για να μας παει σπίτι.

Ελπίζω να μην ειναι αυτος.

Στο σπίτι.

"Καλως ηρθατε. Πως ηταν η πτηση σας;"

"Μια χαρα ηταν κυρια Αφροδιτη. Απλα ειμαστε λιγο κουρασμενες." Ειπε η Νινα.

"Επ τι ειπαμε οχι κυρια Αφροδιτη και στον ενικο θα μου μιλας."

"χαχ μαλιστα."

Δεν το πιστευω ειναι ολοι οι φιλοι μου εδώ. Η Μαρια, ο Κωστας, οι οποιοι τα εφτιαξαν επιτελους και απο ότι το κόβω πανε για γαμο. Πολυ χαρηκα οταν το εμαθα, χαρηκα παρα πολυ για τα κολληταρια μου απο το Γυμνασιο.

Ο Μιχαλης που ειναι δεν τον βλεπω. Καλα πολυ γαιδουρι ειναι. Ηρθε η αδερφή του και η ανηψια του και δεν κατεβηκε να μας χαιρετησει;

Η BoxerWhere stories live. Discover now