31.

3.5K 159 22
                                    

#Ευα
Μετά απο 20 χρονια
Ουτε που καταλαβα ποτε περασαν τα χρονια. Μεγαλωσαμε εμεις μεγαλωσαν και τα παιδια μας. Ειμαι 43 το ιδιο και ο Νικος. Η Αγγελικη ειναι 25 και ο Chris ειναι 20.

Πλεον ειμαστε μονοι μας. Τα παιδια εφυγαν για σπουδες και καθε δευτερη μερα μας επισκεπτονται. Η Αγγελικη εμοιασε σε μενα και ο Chris στον πατερα του. Πραγματικα στο Λυκειο ειχαμε προβληματα μαζι τους. Μαλωναν καθημερινα ευτυχως ομως παντα τους χωριζαμε.

Στην Αγγελικη αρεσει η ταχύτητα και η δυναμη, δηλαδη πολεμικες τεχνες και μηχανες και στο Chris αρεσει να βγαινει με την καθε γκομενα που βρισκει. Αμα λεω εγω οτι τα παιδια ειναι ιδια εμεις, αλλα που θα πανε θα σοβαρευτουν, οπως σοβαρευτηκαμε και εμεις.

Η Νινα και ο Μιχαλης εκαναν και εκεινοι παιδια 2. Ειναι 16 και 18 αντιστοιχα. Το ιδιο και ο Κωστας με την Μαρια. Ο Λουκας και ο Μαριος απο οτι εμαθα παντρευτηκαν και αυτοι, αλλα για παιδια δεν ακουσα. Η μανα μου μενει με την θεια μου.

Σημερα εχουμε επετειο γαμου και γινομαι και 43 και καπου ειπε θα με παει για φαει.Παλι καλα που δεν ξεχναει επετειο και γενεθλια. Βεβαια ειναι ευκολο γιατι και οι δυο οι ημερομηνιες ειναι ιδιες.

Πραγματικα ειμαι πολυ ευτυχισμενη, με τα παντα.

Στον αλλον τον τομεα ειμαστε ακομα πολυ ενεργοι ευτυχως.

Τελικα δεν πριμενα να ξαναμπλεξω μαζι του και να κανω και δυο παιδια κιολας. Οταν εφυγα για Γερμανια πρι 25 χρονια νομιζα αυτο ηταν, οτι δεν θα ξαναβρω ευτυχια, αλλα την βρηκα.

Ποτε μην χανεις ελπιδα για κατι. Αυτο το εμαθα καλα πλεον, να μην χανω ελπιδα για τιποτα ουτε καν για τον ιδιο μου τον ευατο. Παντα υπαρχει ενας λογος που μπορεις να πιστεψεις, παντα υπαρχει μια ελπιδα.
__________
Μολις τελειωσα το 2ο μου βιβλιο και για να πω την αληθεια νιωθω καπως δεν ξερω αν ποτε το εχετε νιωσει οταν εχετε τελειωσει βιβλιο. Ευχαριστώ πολυ που διαβασατε το βιβλιο μου και ελπιζω να σας αρεσε.

Μην ανησυχειτε ερχετε και 3ο βιβλιο, απλα δεν ξερω ποτε θα το ανεβασω εκεινο.

Η BoxerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang