18.

2.7K 155 13
                                    

#Νίκος

"Τι να πουμε ρε φιλε; Αφού τα ξέρεις τα δικά μας. Έσυ πες μας πως παει με την Έυα. Από τότε που άρχισες να βγαινεις μαζί της μας έχεις παρατήσει. Ουτε τηλέφωνα δεν έπερνες."

"Γιατί δεν πέρνατε εσείς; Και με την Έυα περνάω τόσο υπέροχα, που πραγματικα γίνομαι άλλος ανθρωπος. Έχει αλλάξει ολο το μέσα μου. Με εκανε άλλον. Ήμουν εγώ έτσι;"

"Όχι τότε ήσουν χειρότερος μαλάκας." Λέει ο Λουκάς και του πετάω ένα μαξιλάρι απο πίσω μου. Αφου δεν τον πέτυχα, αρχισαμε να γελαμε.

#Έυα

"Γιατί δεν πέρνατε εσείς; Και με την Έυα περνάω τόσο υπέροχα, που πραγματικα γίνομαι άλλος ανθρωπος. Έχει αλλάξει ολο το μέσα μου. Με εκανε άλλον. Ήμουν εγώ έτσι;"

Και έμενα με έχεις αλλάξει. Τωρα προς το καλύτερο, χειρότερο δεν ξέρω. Δεν πλέον το ντουκι με τις φόρμες που το τρέμανε όλοι. Έχω γίνει μαλακή πλεον. Καλά λένε ότι ο έρωτας σε αλλάζει.

Δεν μπορουσα να φύγω. Εμεινα έξω στον διάδρομο και κρυφάκουγα. Τώρα ειναι που δεν πρόκειται να τον αφήσω. Κόντεψα να τον χασω πριν λίγες μέρες από μια σφαίρα. Δεν υπάρχει περιπτωση να τον αφήσω πλέον.

Πρώτη φορα αισθάνομαι έτσι. Ποιος να το περίμενε, ο Νίκος Σωτηριου και η Εύα Παπακωσταντίνου, δύο θανάσιμοι εχθροί, θα γινόντουσαν ζευγάρι και μάλιστα δεν θα άντεχαν να χάσουν τον άλλον.

Να αγαπιούνται τόσο πολύ μεταξύ τους, που να φοβούνται να μην χάσουν ο ενας τον άλλον, να βάζουν τα πάντα με το μυαλό τους όταν βλεπουν τον άλλον λυπημένο.

Ετσι αισθανομαστε, τουλάχιστον εγώ.

#Νίκος

"Άντε μαλάκες φύγετε. Θέλω να ξεκουραστώ."

"Άντε τα λέμε και να γίνεις γρήγορα καλά." Μου λέει ο Λουκάς και μετά κάνουνε την αντρική χειραψία και με τον Μάριο εναλλάξ και μετά φευγουν.

Όταν ανοίγει η πόρτα ξάνα, βλέπω να ξεπροβάλλεται ένα γλυκό κεφαλάκι, που το αγαπώ πολύ.

"Θα περάσεις ή πρεπει να σου πω εγώ;"

Έρχετε μετά σαν την γατα και με αγκαλιάζει.

"Σ'αγαπώ." Μου λεει μετά από λιγό και μου δινει ενα πεταχτό φιλάκι.

"Και εγώ." Εκεί που είναι όρθια και της τρίβω την πλατη, γέρνω προς τα πάνω της και την αγκαλιάζω. "Μην με αφήσεις."

"Δεν θα σε αφήσω αν δεν μου δώσεις την ευκαιρια να τι κάνω."

Ενωνω μετά τα χείλη μας.

Η BoxerWhere stories live. Discover now