13.

3.2K 152 4
                                    

#Έυα

"Είναι ο Κώστας Παπαδόπουλος και από τι ξέρουμε τώρα έχει μια σχολή boxing. Οι αστυνομικοί προσπαθούν να βρουν στοιχεία για να τον ξανακλήσουν μέσα, γιατι ναι μεν το εσκασε αλλα πλήρωσε την εγγυση μετά."

ΤΙΙΙΙΙ;;;;;; ΑΥΤΌΣ;;;; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ;;;;; Ναι εχει κάνει παρανομίες αλλά δεν περιμενα να το κάνει αυτό. Έχω σοκαριστεί και οχι μόνο εγω.

"ΤΙ;;;;;" Είπαμε μαζί και σηκωθήκαμε από την θέση μας, εγώ πήγενα πανω κάτω σαν συην τρελή και ο Νίκος που για καποιον λόγο δεν ξέρω απλα φαινόταν χαμένος.

"Μαμά..." Προσπάθω να πάω ηρεμα.

"Θα αναριωτίεσαι γιατί κάνω έτσι, είναι γιατί....εκεί πηγένω kick boxing"

"Τι;;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ;" Είπε τελείως εξαγριωμένη.

"ΔΕΝ ΜΕ ΡΏΤΗΣΕΣ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ KICK BOXING ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΔΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΑ. ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ" Λεω πλέον ενώ εχω χάσει την υπομονή μου. Πήγε να πει κάτι αλλα ο Νικος την διέκοψε.

"Δεν ειναι μόνο η Ευα που έχει μπλεξει μαζί του."

Flashback
#Νίκος

Είμαι αυτή την στιγμή στον δρόμο μεσα στα νευρα και πηγενω στο γνωστό σημείο που πάω κάθε φορα και ακούω μουσική. Πρώτα όμως θα πάω να κάνω μια σταση να πάρω μπήρες.

Σταμάτω σε ένα βενζιναδικο που πουλαει και γαριδάκια και τετοια. Πέρνω 3 μπύρες, πληρωνω και βγαίνω εξώ. Καποια στιγμη σταμάτω επειδή ακουω βήματα απο πίσω μου. Δεν προλαβαίνω να γυρίσω και καποιος  με ακουμπάει με το όπλο και στοχεύει την καρδία μου. Καταλαβα κανένα κλεφτρόνι θα είναι.

"Τα λεφτα σου και γρήγορα."

Τι ειπα εγω;

"Φιλε δεν εχω αλλα λεφτά, πανε τράβα να κλέψεις κάποιον αλλον."

"Όχι φιλε εσενα θέλω να κλέψω." Λέει και αρχίζει να ψαχουλευει τις τσέπες μου.

"Ωραίο κινήτο αυτό αα να και λεφτα που υποτήθετε δεν είχες." Τότε γυρνάω αφήνω κάτω τις μπυρες και αρχίζω να τον δέρνω. Είχα ποθ είχα και νεύρα τα ξεσπασα ολα πάνω σου.

"Φιλε δεν ξερεις με ποιον τα εβαλες τώρα" Αρχίζω να τον δέρνω όσπου κάποια στιγμή αντεπίθετε τότε κάνω μια λαβή και τον κοπανάω κάτω με το κεφάλι. Μετά απλα δεν σηκώνετε και αρχίζω να πανικοβάλομαι. Πηγένω προς το κεφάλι του το ακουμπάω λίγο και βλέπω πως τρέχει αίμα. Ακουμπάω τον λαιμό του για να βρώ σφυγμό και δεν έχει.

Η BoxerWhere stories live. Discover now