26

2.4K 144 1
                                    

#Ευα

Μετα από 4 χρονια.
"Κοριτσι μου μπραβο μας." Ειπε η Νινα απευθυνομενη προς τα εμενα.

Πηρα πτυχιο μανατζμεν. Ειμαι πολύ χαρούμενη. Τωρα ηρθε η ωρα να πιάσω δουλεια. Μαζι με την Νινα εννοειται. Τοσο πολύ με βοηθησε στο να μεγαλωσω την Αγγελικουλα μου. Πρεπει να κανω κατι και εγω για αυτην.

Οσον αφορα στον ερωτικό τομεα. Πηγαινα σε μερικα κλαμπ, εκανα μερικα one night stand αλλα μεχρι εκεί. Δεν προχώρησα σε σχεση και καλα εκανα. Καλυτερα ειμαι μονη. Καλυτερα ειναι να παιζεις με το αλλο φυλο. Εχει πιο πολυ φαση.

"Τα χριστουγεννα θα έρθετε σπίτι μας."Φωναζει η μανα μου.

"Εμμ δεν ξερω θα δούμε."

"Όχι θα δουμε και μην αβησυχει εται και αλλιως αυτος που δεν θες να δεις δεν θα ειναι εκει." Συμπληρωνει ο αδερφος.

Ο Νικος μένεις πλεον με την μανα μου και τον Μιχαλη. Εγω τους ειπα να τον φερουν σπίτι μας.

"Ελα μαμα παμε παμε στην γιαγια και στον θειο."Αυτη ηταν η Νενα μας-Αγγελικη μας. Χρησειμοποιω και τα δυο ονοματα της. Τελικα την βαπτισα τι να εκανα; Ειχα τις γκρινιες της μανα μου.

"Ενταξει αγάπη μου." Αυτο το κορίτσι που κρατω στην αγκαλια μου ειναι ο λόγος για να ζω. Αυτο το κοριτσι που το εκανα με τον ανθρωπο τον οποιο αγαπουσα και ακομα αγαπαω, ισως για αυτο να μην μπορουσα να κανω σχεσεις. Ολους θα τους συσχετησα με αυτον.

Η μικρή ρωταει που ειναι ο πατερας. Της ειπα ενα μερος της αληθεια οτι επρεπε να τον αφησω, αλλα δεν ξεδει τον λογο. Ειναι ακομα μικρη για τον μαθει.

Ολα αυτα τα χρονια σκεφτομουνα, οτι ισως επρεπε να του το πω. Ισως επρεπε να του οω οτι έχει κόρη, ότι εχει γίνει πατερας και έχει μια πανέμορφη κόρη, η οποια του μοιάζει και πολυ μάλιστα.

Η BoxerWhere stories live. Discover now