Eram inconjurat de niste vampiri psihopati,cineva ma legase cu banda adeziva de scaun.Unde era Kate, ma lasase ma lasase singur cu psihopati astia.
Am inghitit in sec.Ei nu facea nimic inafara de a se uita la mine, ma analizau...Ce e aici Iisuse?!Interogatoriu?
-Ooooo~oooo au spus gemeni la unison.Lao a inceput:
-Nu inteleg ce zice Kate ca e dragut~iar geamanul ei,Rao, ~Daca nu-ti place atunci nu ii mai ciufuli paru,oricum o sa se supere cand o sa-i revina amintirile.~
~Cu aia ai dreptate, pare asa pufos a zis apoi si-a intins mana inspre parul meu.
-Nu ma atinge..am reusit eu sa zic.
~Ho nene ca nu te violez ,iar fata a inceput sa ma mangaie pe cap...acum inteleg cum se simt caini si pisicile.
-Stati ma ca il jigariti, o zis tipu emo,hmmm cred ca i-ar sta bine cu niste piercinguri poate si cu niste tatuaje.
-Hei,hei eu nu sunt emo, lasati-ma odata, ce naiba v-am facut?
-Kate a zis sa ne imprietenim deci tre sa te integram si pe tine a zis blondu in timp ce scormonea prin rucsacul lui, dupa cate secunde de scormonit a scos din ghiozdan o sticla si a venit cu ea inspre mine.
-Hei, hei ce ai de gand ?!
Nebuni vampiri sunt nebuni,ce mama natura se intampla aci astia vor sa ma imbete.
A desfacut sticla, si m-a fortat ca sa o beau pe toata pana la ultimul strop.Gemeni inca stateau in spatele meu asteptand sa fac ceva,unul dintre ei a desfacut banda adeziva.Capul a inceput sa ma doara, parca toti se roteau in jurul meu, am incercat sa ma ridic in picioare, dar am cazut in genunchi.
- E destul de slab la bautura ,l-am auzit pe unul dintre ei spunand,dar eu nu ii mai puteam deosebi, am simtit cum doua maini m-au ridicat inapoi pe scaun apoi mi-a cazut capul pe banca.Drace vamipiri betivi, beti betivani, alcoolici ,cocalari da-i naiba cu tot cu bautura lor.Ce fel de initiere era asta , in clubu lu Dumnezo'si Satan alcoolici ,stiu ca am inceput sa spun tot felul de prosti,dar nu puteam intelege ce spuneam nici ei nu cred ca intelegeau.
Dupa care un adidas mi-a zburat direct in fata si totu' so facut negru.
Nu stiu unde eram, dar totul era negru, nu era nomic in jurul meu era de parca pluteam...ce am facut?! Am murit de la bautura , bravo Alex .
Kate pov~
Nu reusisem ca ii gasesc pe Bred si pe Lola,dar aveam sa ii vad la ore.Am deschis usa asteptandu-ma sa ii vad pe toti ca joaca sau vorbesc,dar ce sa vezi , cum sa nu vezi toti tembeli il inconjurau pe Alex,doamne sa se ia de un om cat de tembeli sa fie.Trebuiau sa il faca sa vina de patrtea noastra nu sa il faca sa-i urasca.
-Hei, ce-i faceti,ce naiba nu aveti doi ani.
-Noi!!tipu a inceput!! A zis Woazy care nu mai avea mult si ii tragea un pumn in moaca lui Alex.
Mi-am indreptat privirea spre Alex care se uita la toti pe rand , nu era Alex, nu era acel baiat caruia ii bausem sangele,cel care lesinase doar de la o lovitura la cap, se uita la noi cu un aer superior avea mainile incrucisate la piept pe banca lui era o sticla de bere, i-am aruncat lui Derek o privirea dea mea de "lasate alcool nene",iar el mi-a intors o fata serioasa , ce facusera il imbatasera pe Alex?O sa intru in depresie cu astia.Nu ii revenisera memoriile nu?
-Oh, ai sosit si tu doamna beau sangele cui vreau fiindca imi e foame?a zis Alex pe un ton rece.
-Alex, ce ,ce spui tu acolo mi-am inclestat pumnul, nu ii bausem sangele fiindca vrusesem oricum aveam sa il beau, era deja aranjat.
-Ce spun? Ce e adevarat, nu-i asa? Si-a indreptat privirea inspre ceilalti.Derek si-a inclestat dinti.
-Ce i-ai facut am zis uitandu-ma la ei.
Lao a inceput:
-L-au fortat sa bea berea aia, dupa care Alex a inceput sa injure, iar apoi s-a schimbat in el si a aratat cu mana inspre Alex.
Parul lui nu mai avea castaniul obisnuit acum era negru, iar ochii lui caprui aveau o privire rece fara viata.
-Haideti nu va uitati asa la mine, nu eu sunt ala ciudat,voi sunteti.
-Tu esti ala cu doua personalitati , a zis Rao chicotind.
-Nu am doua personalitati, Alex e cel care nu vrea probleme tipul de persoana blanda, care ar ajuta pe oricine care are probleme, eu sunt cel care s-ar uita la propriul meu tata cum moare,mai bine zis sunt adevaratul eu.
CITEȘTI
~The Nameless~
ParanormalAtunci cand te transferi la o noua scoala si te imprietenesti cu cine nu trebuie ,viitorul nu prea iti surade. Iar Alexander Halle nu prea a avut norocul de a avea prieteni normali.Dar Alexander se dovedeste a fi mai mult decat un pustii care abia...