Capitolul 9:"Prostia doare" +cateva reclame

129 17 1
                                    

    *Deci incepem cu reclame si buletinu de stiri:Eo si @KuroNeko_1 mai facem o carte care se numeste "Happypasta" nu creepy ci happy .Aia ii de comedie si mie lene sa o scriu asa ca o scrie ea (ea a venit cu ideea si imi spunea mie sa scriu dar am fortat-o sa o scrie dar aia nu se mai pune) si eo si ea scriem la poveste deci oarecum povestea e facuta de amandoi, dar tot ea tre sa scrie.Si daca m-ai punem si lenea care s-o mostenit de la otaku la otaku atuncea devine decat un capitol pe saptamana, cam atata cu buletinu acuma reclame "Dorinte inainte sa mori": "I wanna make One Direction go the other direction".Nush de ce am scris aia dar trebea s-o scriu, da si sa nu uit am trecut de 100 de vizualizari(ma refer la carte nu la un capitol) deci party ...Q.Q...da petrec singur , forever alone T^T.
____________linii linii linii__________

~Revenim cu capitolu~

   Presupun ca ar trebui sa fiu fericit ca am sarutat o fata,dar nu prea poti sa te exprimi cand doi nebuni arunca cu tot ce prind in tine.Derek ii dadea scaune lu emo boy si ala le arunca in mine, gelosi dracu ii doare prostia.

Tipu emo:-Nu te mai feri!

    -Daca nu ai arunca nu ar mai trebui sa ma feresc.

  Cred ca ar trebui sa le invat numele, dar e lenea.Usa s-a deschis si inauntru au mai intrat o fata si un baiat care au ramas muti cand l-au vazut pe emo boy cum arunca cu scaune in mine.

   -Salut, Woazy iar te-ai imbatat?

   -Nu el, el tu sti macar ce a facut..a..nenorocitu ala ...a s-saru...

  Mi-a trecut un fior pe sirea spinari, Kate din spatele meu ii trimitea "raze de ucis" lu emo boy, care a impietrit cand a vazut gestul lui Kate.

  -In sfarsit a-ti venit si voi, a zis Kate facandu-i cu mana fetei nou-venite.

Era scunda mai scunda decat Kate avea parul negru, drept si un breton care ii intra putin in ochii-i negri.Langa ea era o matahala care cred ca ma lua cu vreo 5 centimetri, omu asta o stat numa la sala, nu a auzit si el de calculator in viata lui, saracu mie mila de el.

   -Bine, Alex fii atent.

Incepusem ca sa visez la cai verzi pe perdele~

   -Da,domnule sunt atent!

  -Nu-mi zice mie domn si numai visa, ea e Haru iar el e Bred. Bred , Haru el e Alex.

  -Brad?

  -Nu e Brad, e Bred cu"e" nu cu "a" ca nu sunt brad,o zis matahala.

  -Incantat de cunostinta Brad.Am intins mana sa dam noroc si nenorocitu mai avea putin si mi-o rupea.

  Kate ne-a despartit inainte ca vreunul dintre noi sa ajunga la spital , eu as fi fost ala care ajungea la spital...

  -In orice caz ne-am intalnit decat ca sa faceti cunostinta,iar din pacate v-ati si imbatat si s-au intamplat multe lucruri tampite.

  Oare se referea si la sarut? ....

  -Alex poti sa te intorci acasa.

  -Stai cum adica, pai si scoala?Nu ca imi pasa, as fi putut sa stau foarte bine acasa si sa nu fac nimic.

   -Vei veni aici la zece jumatate, vei incepe sa faci scoala cu noi, noaptea deci ar fi bine sa prinzi un pui de somn.

   Mi-am luat ghiozdanul, si am iesit din clasa ,ma trezise atat de devreme doar ca sa ce, sa ma intalnesc cu niste tampiti , sau cel putin nu toti erau tampiti Rao,Loa , blondu si Brad parea de treaba ,dar tipu emo si Haru erau mai...ciudati...stai fix eu sunt cel ce ii face pe alti ciudati, eu sunt ala ciudat.

~sarim peste drumu spre casa ca nu se intampla nimic~

   Pun mana pe cleanta sa deschid usa si ca de obicei nimeni acasa, da doamne ca Small sa nu fi facut ceva.Am urcat la etaj si am deschis incet usa, era ...era un rahat in mijlocul camerei.

  -Eu nu fac curat dupa tine, unde dracu te ascunzi potaie!

  Atunci catelusul a iesit de sub pat si a venit inspre mine, tragandu-ma de blugi sa ma joc cu el.

   -Mai bine te puneam sa dormi afara.Am scos din ghiozdan o foaie si am luat rahatu lu potaie si l-am aruncat pe geam,din fericire nu a lovit pe nimeni,dar a cazut pe capota unei masini.Eh ale naiba de pasari...doar nu zboara rahatu, nu sigur ca nu zboara, pasarile au facut-o,da vina pe pasari.Small ..Small nu mai era, o fugit tampitu.Nu no fugit se bagase in ghiozdanu meu, si o iesit cu penaru meu in bot, se rotea si se batea cu penaru care era mai lung decat el.L-am luat in maini era fix cat palma mea, nu mai mare nu mai mic, cred ca imi incapea si in buzunar.S-a uitat lung la mine dupa care incepuse sa imi roada degetul mare.

   -Ho, ma ca ajungi la os.

A stai bravo Alex acum vorbesti cu cainele.Be, Small tu ce facusi tu toata ziua.Marcasi teriotriu ,Bravo tie...cred ca am inebunit,.vorbesc singur cu cainele.Am scos din ghiozdan mancare pentru caini si doua boluri, unul l-am umplut cu apa si unul cu mancare. Hai sa vedem,ce esti am setist sau fomist?

   Ii fomist ma e fomist ca mine.L-am lasat sa manance,iar eu m-am urcat in pat si am atipit uitandu-ma la el.

~The Nameless~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum