Totul era negru, se mai intamplase o data atunci cand ma intalnisem cu ceilalti.Nu vedeam nimic in jur iar niste amintiri se roteau ca un vartej in capul meu.Erau ale mele si nu imi placea ce vad.Ma facusera sa uit,sa uit tot ce se intamplase.
-In sfarsit!
Din intuneric s-a auzit o voce,vocea mea.
-Credeam ca va dura mai mult,dar merge si asa.
-C-cine esti?Am zis balbait arata la fel ca mine singurul lucru care ne diferentia era parul,al lui fiind negru.
-Of,doamne.Sunt tu,cine altcineva sa fiu?
-Cum adica?
-Fiindca ti-ai pierdt memoriile eu,poti sa zici ca sunt ca o a doua personalitate,am fost creat.Desigur fara ca alti sa stie.Acum,iti amintesti totul nu-i asa?
-Aproape totul,multe lucruri sunt in ceata.
-Nu conteaza,oricum ar trebui sa inceapa nu,planul lor.
-Cred ca deja a inceput.
-Se misca mai repede decat ma asteptam.Oricum ar trebui sa te trezesti,altfel Rao va face spume.
-Ca intodeauna.
Mi-am deschis incet ochii ca sa il vad pe Rao stand pe jos langa mine.Eram intr-o debara.
-Te-ai trezit?intreaba el uitandu-se la mine cu acei ochii sangerii si plini de entuziasm.
-Da si de data asta de-a binelea.
-Serios??Iti amintesti?
-Da,serios.Haide,nu trebuia sa imi faci turul?
Imi amintisem totul,ce sunt si ce trebuia sa fac.
Rao mi-a facut repede turul scolii subterane si mi-a explicat cu ce fel de creaturi aveam sa studiez.
Dupa care a intrat in clasa,iar eu am fost nevoit sa astept dupa profesoara pana a sosit.Era o femeie batrana,si nu prea are rost sa o descriu ,dar are o personalitate de iti vine sa o ingropi de vie.
-Dumneata,esti Alexander Halle? Cand mi-a rostit numele s-a strambat,nu ca nu parea deja ca avea fata stramba.Parca era ruda lu Heringstone.
-Da,eu sunt.
-Asteapta putin aici, o sa te chem inauntru.
A intrat in clasa a salutat si le-a spus la toti ca au un coleg nou dupa care m-a chemat sa ma prezint.Chiar daca cand a zis sa intru a soptit astfel decat ea sa cativa din primele banci putea sa o auda, eu am auzit-o din vina parti mele de vampir.
Cand am intrat in clasa toti se holbau la mine,mda cred ca era destul de ciudat sa te "transferi" la alta scoala la o luna dupa ce incepuse scoala.
-Poti sa te prezinti.A zis ea pe un ton rece si imbufnat,ar fi sperat sa nu o aud si sa stau la usa toata ora .
-Ma numesc Alexander Halle.Incantat de cunostinta.
Desigur la auzul numelui meu de familie pana si cei neatenti si-au indreptat privirile inspre mine.Of ce mai reputatie avea si taicamiu,pana si mort era bine cunoscut.Tatal meu era un tradator,defapt asa le zicea directorul la toti, ca la tradat,iar pe motivul asta eu am avut de suferit.
L-am zarit pe Rao care imi facea cu mana ca bezmeticu ca sa atraga atentia,Loa statea langa el si era evident stanjenita de gesturile fratelui ei.Mai era si Kate care citea o carte si ignora prezenta mea.
-Poti sa iei loc,a zis profa,asezandu-se la catedra.
Ma mir ca nu se rupea scaunulcu ea pe el.
Am trecut printre banci si am vazut o fata care statea singura,era cea caruia eu...nu eu...celalt eu..ii bause sangele.
-Pot sa ma asez?
-S-sigur...a zis si mi-a evitat privirea.
Fetele, cum sa le intelegi...?
~Woazy pov~
-Domnule, ce e el?Ce naiba e el?Cum putea sa foloseasca aia!!Parca nu isi amintea!
-Taci odata nici eu nu stiu!!A tipat directorul era evident stresat.
Totul merge perfect.Nu imi vine sa cred ca Alex s-a gandit atat de detaliat la asta.Dar jur ca i-o platesc,putea sa se prefaca ca ma loveste,nu chiar sa ma loveasca.
CITEȘTI
~The Nameless~
ParanormalAtunci cand te transferi la o noua scoala si te imprietenesti cu cine nu trebuie ,viitorul nu prea iti surade. Iar Alexander Halle nu prea a avut norocul de a avea prieteni normali.Dar Alexander se dovedeste a fi mai mult decat un pustii care abia...