Capitolul 10

96 16 1
                                    

  M-am trezind cu Small lingandu-ma pe fata.Nenorocitu cand s-o urcat in pat? M-am ridicat in sezut si o durere mare de cap m-a curpins, imagini, amintiri si chiar conversati imi rasunau in minte.

  In orice caz nu erau amintiri placute,era de parca un sigiliu se sparsese si amintirile cuiva mi se invarteau in minte.

Intr-una dintre ele un baiat mic,cam de sase ani era inchis intr-o camera alba,lame ieseau din pereti strapungandu-i pielea.Baiatul nu zicea nimic,pur si simplu statea acolo,nu avea nici o emotie pe fata.Avea un par castaniu patat de sange si niste ochii caprui,era imbracat in haine albe care acum erau rupte,sangeri.Imediat ce lamele s-au retras ranile lui au inceput sa se vindece.Stai par castaniu,ochii caprui eram eu?!Nu,nu avea cum, nu imi aminteam nimic de genu asta,mai bine spus nu imi amintesc nimic dinainte de a ma muta aici.

   Dupa inca cateva minute de tortura in camera intra o femeie imbracata in halat alb insotita de doi barbati echipati cu pistoale.Femeia semana mult prea mult cu Kate.Nu auzeam ce spuneau, dar barbati l-au luat pe baiat i-au pus catuse si l-au scos din camera tinandu-i pistolul la cap.In urmatoarea imagine,intrau in alta camera unde mai erau doi copii, roscati!Erau Rao si Loa, ei ce cautau acolo, ii mai intalnisem...cred ca am mai mult decat o simpla amnezie.Imediat cum au intrat, barbatii au luat indepartat pistolul si au plecat, eu cel putin cred ca eram eu am ramas acolo cu Rao si Loa.

Erau supraveghiati de camere video, in camera erau trei paturi, si o masa plina cu carioci, creioane, pensule.Imaginea incepea sa se risipeasca, amintirea oprindu-se acolo.Duerea se diminuase,cel mai ciudat lucru care mi s-a intamplat pana acum, incluzand vampiri.

~The Nameless~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum