Capitolul 16:"Adevarul"

118 15 7
                                    

-Cred ca si-ar da seama ca am planui ceva daca l-as aduce pe Alex.

Bine,ca mai e si Kate care gandeste.

-Atunci,ce ar fi s-o inviti pe Loa,poti sa zici ca e o prietena.Si pentru a evita orice pericol,Brad si Derek vor veni la mine,trebuie decat sa ne sunati si spargem usa.

  Bine,asta nu e film,dar daca spargea Brad usa am fi creat o diversiune si am fi avut destul timp sa le scoatem pe fete de acolo.Nu e ca si cum Loa nu putea sa se apere,numai ca nu era instare sa o "protejeze" si pe Kate.

  -Deci asa ramane.

  -Stai stai stai!!Eu ce ar trebui sa fac?a sarit Rao.

  -Iti voi spune mai tarziu.

Rao,era sa si uit de el.Vom avea nevoie de toti pentru a duce planul la bun sfarsit.

~Loa pov.~

Aici statea?Sper ca nu gresisem adresa.Am sunat la sonerie,iar dinauntru a iesit Kate.Care mi-a spus sa intru,se pare ca parinti ei inca nu ajunsesera deci aveam destul timp sa ne pregatim pentru planul lui All(Alex,dar Loa ii spune All).

-E ciudat,ar fi trebuit sa soseasca pana acum.Ma intreb daca s-a intamplat ceva,poate nu s-au intalnit cu Unchiul meu,a zis Kate.

Deci pana la urma ii pasa de parinti ei dar..

-Parinti tai nu o sa vina.

S-a uitat inspre mine ,in ochii i se putea vedea suspiciunea.Ori Alex chiar auvese un plan bun ori nu gandea de loc

-Nu are cum ,o sa vina au zis ca vor veni cu el aici.

-All ar fi trebuit sa fi terminat pana acum,nu mai dureaza mult.

-Ce sa termine?Nu trebuia sa fie cu Brad si Derek la el?

S-a incruntat , voia raspunsuri ,dar nu avea sa le primeasca.As fi vrut sa termin asta acum,dar All a zis sa astept pana vin si ei.In cateva minute s-a auzit usa de la intrare deschizandu-se.Kate a luat-o la fuga din camera pe scari.

  -Vezi ti-am spus ca vor ..veni...

  Alex intrase pe usa urmat de Rao si de Haru ei ii trageau dupa ei pe Brad si Derek de bluze .Nu se miscau,erau plini de sange,acesta prelingadu-se de la gatul lor in jos.

-C-ce au patit,c..cine le-a facut asta?

Saraca,pur si simplu nu intelege ce se petrece.Cred ca era destul de evident ca prieteni ei erau morti.

  -Oare cine?Cred ca eu, nu-i asa Rao?A zis Alex dand drumul la corpuri,of dupa ce ca o indusesera atat de mult in erroare tot voia sa mai faca baza.

  -Hmm,nu stiu sigur poate eu am facut-o.Pana si Rao ii intrase in joc.

  -V-voi i-ati omorat?De ce ?Nu voiati sa scapati de cei care au facut experimente pe voi?N-nu voiati sa il omorati pe unchiul meu?E-el a fost cel ce v-a folosit,el a fost in acea camera.

Se dadea de gol,fata ei se facuse alba ca varul,iar ochii ei se mijisera nu avea cum sa scape,avea sa plateasca pentru ce a facut.

   -Oh,Kate,dar nu imi amintesc sa fi zis ca s-au facut experimente pe noi,am zis ca sunt un experiment.Si m-ai exact la ce camera te referi draguta?Ops tocmai te-ai dat pe gol Kate .Ai crezut ca aveam amnezie,chiar reusisei sa ma faci sa uit,dar spre ghinionul tau prezenta ta a avut un efect negativ.M-a facut sa imi amintesc.Dar a trebuit ceva timp sa iti castig increderea.Ce tampenie voiai sa ne faci sa distrigem clanul in locul tau fiindca te-au dat afara din vina experimentelor tale.Clanul Woken vs Namelles,dar din pacate pentru tine noi nu suntem prosti,ai cazut fix in plasa.Inca de la iceput.Dar apreciez ca ai incercat.

-Nu,voi sunte-ti cei care vor muri,aliati mei vor sosi in mai putin e doua minute.

  -Asa zisi parinti ai tai?Nici ei nu v-or veni.

Woazy a coborat de la etaj tarand dupa el corpurile "subordonatiilor" lui Kate.

  -El de unde a venit,n-nu era aici.

  -Am gasit pasajele acum ceva vreme in timp ce il plimbam pe Small.Am stiut intodeauna ca aveai un ochii pe noi,iti puteam simti prezenta.Am facut chiar sa para ca Woazy voia sa ma omoare,atunci am crezut ca am dato in bara si ca te-ai prins de ce voiam sa facem.Ei bine in final totul a decurs bine,a zis Alex, pe un ton plictisit.

  -Loa poti sa termini aici,Rao,Woazy veniti trebui sa raportam ca misiunea a fost indeplinita.

 

  De data asta eu eram ceea care termina misiunea.

  -Acum,acum a zis Rao care l-a urmat pana afara.Langa Alex era un caine mare,negru cu o labuta si cateva pete maro.Era Small,tot un experiment care putea sa isi schimbe forma.Chiar daca Alex incercase sa il lase la sediu in timpul misiuni acesta tot il gasise.

  -Imi pare rau Kate,am zis eu incet.

  Am scos lama, un cutit putin curbat,cu doua capete ascutite,una dintre favoritele mele.Cu o miscare rapida i-am infipt-o in gat retezandui-l.Sangele incepuse sa tasneasca imprastiindu-se pe podeaua odata sclipitoare.Daca ati vazut cum moare o gaina decapitata,atunci stiti ca corpul inca i-se misca zvacnind din cauza agoniei.O priveliste incantatoare.

Totul se sfarsise, o misinue reusita.Poate urmatoarea  victima vei fi chiar tu.Ne vom strecura in viata ta,iar atunci cand nu te astepti totul se va transforma intr-un cosmar fara cale de scapare.Iar noi vom fii cei care se vor bucura de suferinta ta iti v-om folosi capul pe post de trofeu.Langa celelalte "animale" decapitate.

  Pam pam pam,final neasteptat.

~The Nameless~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum