*Aceasta este prima mea carte de dragoste,sper din tot sufletul sa va placa.
Prefata
"Daca cineva mi-ar fi spus ca o sa ma indragostesc de cel care cat pe ce m-a omorat,as fi ras de el si l-as fi numit nebun!Se pare,insa, ca in viata,tocmai lucrurile care la prima vedere par imposibile, au magia de a se transforma in realitate.
Nu-i asa ca iubirea este cel mai frumos sentiment din lume?Si cand te gandesti ca primul lucru care l-am simtit pentru el a fost o ura profunda si dispret..."
Capitolul 1
-A fost o data ca niciodata...-
-Oliviaaa,trezeste-te!Doar nu vrei sa intarzii in prima ta zi de scoala,nu?,spuse mama, care aproape ca m-a speriat cu vocea ei "suava"!
-Da,da,imediat!M-am inscris cumva la armata si eu nu stiam?
-Nu fii obraznica!Si grabeste-te!
-Arrrgg!!!Prima zi de scoala,cea mai mare bucurie posibila...
-Te-am auzit.
-Si eu te iubesc!,strig incat sa ma auda,apoi ma scol lenesa din pat,trista ca ultima zi de vacanta s-a dus mai repede decat ultimele reduceri la pantofi.
Imi fac rutina de dimineata,in timp ce mama sta cu ochii pe mine mai ceva ca un uliu la prada.
-Inca nu esti gata?,ma intreaba incruntandu-se la mine.
-Dar e abia 7:15,adica e super devreme!,spun eu putin enervata.Se asteapta cumva sa ies pe usa la ora asta sau ce?!
-Daca te misti in ritmul unul melc nu o sa mai fie "super devreme"!
-Daca stai pe capul meu nu pot sa ma concentrez pe ce am de facut!,dupa ce zic asta afisez un zambet inocent.
-In regula,o sa te las,am incredere in tine...
-Mersi mult!,ii spun si o imbratisez cald,dupa ma indrept spre bucatarie sa-mi beau laptele cu ciocolata.Yummy!
Il beau in tihna,gandindu-ma la cum o sa fie ziua de astazi si ce alte surprize ma asteapta.In timp ce eram prinsa in gandurile mele, Fluffy aparu si m-a lins de picior ,dupa a scos un latrat scurt,dar adorabil.
-Ooo!!Ce face micutul meu pufi?,l-am intrebat,iar ca raspuns am primit doua latraturi.
-Deci si tu stii ce zi e azi!,am zambit ,uitandu-ma la ochii sai mici si negrii ca doua margele.Blanita sa alba era atat de moale si pufoasa,era o placere sa-l mangai.Asta ma calma de fiecare data cand eram stresata sau nervoasa.
Tocmai terminasem de baut laptele si ma indreptam spre camera mea ca sa ma imbrac,bineinteles ,cu Fluffy in spatele meu.
Ajunsa in camera, am luat mai multe haine si le-am asezat pe pat.
-Ia sa vedem cum ne imbracam!,spun eu in timp ce ma uitam in oglinda mare din dreapta patului meu.
-Hmm,cred ca asta ar merge,tu ce parere ai,Fluffy?
-Trei latraturi,asa ma gandeam si eu.Atunci,o sa ma imbrac cu asta,tin eu in mana tinuta castigatoare,iar cu un ochi la ceas, 7:25,ok,e cazul sa bagam viteza.
STOP
Cred ca am uitat sa ma prezint,nu-i asa?
Ei bine,eu sunt Olivia Black,am 16 ani,locuiesc cu parintii(logic!)si sunt in clasa a 10-cea.Am o inaltime medie pentru varsta mea,am ochii caprui si parul saten spre brunet.Recunosc ca mi-ar fi placut mai mult sa am ochii verzi si parul ,hmmm,cred ca roscat.Imi plac la nebunie ochii verzi,ma topesc dupa ei.Oricum,atuul meu este parul,fiind foarte lung,este febletea mea,in afara de Fluffy.
CITEȘTI
Prima mea iubire
Любовные романыO fata,Olivia,a carei viata este perfecta...pana il intalneste pe el.Ii da toata viata peste cap si chiar daca la inceput nu-l suporta,cu timpul ajunge sa se indragosteasca. Mike,tipicul bad-boy,nimic nu este îndeajuns de bun pentru el.Distractia es...