-Si,asta este tot,spun, in acelasi timp oftand zgomotos.
-Wow,nu pot sa cred!Ne-au trebuit doua pauze ca sa ascultam povestea asta care parca nu se mai termina…,zice Liam cu o urma de amuzament in voce.
-Pai,voi ati insistat!,replic eu.
-Deci un tip care era sa te calce cu motorul,apoi te-a sarutat,rezuma Tania.Si de asta erai bosumflata?,intreaba si cu intrebarea ei mi-am dat seama ca nu a inteles absolut NIMIC.
-Voi chiar nu ati inteles esentialul,nu-i asa?Nu il suport DELOC pe tipul asta!,spun de-a dreptul enervata.
-Adica pe Mike!,ma corecteaza Leyla.
-Da,pe Mike si cum l-o mai chema,zic un pic plictisita de discutie.
-Mike Robinson!,spune cu entuziasm Cassidy.Ati vazut ce corp minunat are?Parca e un zeu!Si ce ochi superbi,arata exact ca un print din povesti!,si incantarea cu care vorbeste despre el ma scoate din sarite.
-Da,un print cu motocicleta!,chicoteste Tania.
Oftez din nou,apoi le zic:
-Nu conteaza cat de superb e,eu IL URASC!!Poate sa fie si ultimul tip de pe Pamant si tot nu m-as uita la el!,ma rastesc eu,pentru ca deja nu mai faceam fata laudelor aduse “maretului zeu”!De parca eu nu stiam toate astea.Din contra,eu l-am vazut inaintea tuturor,nu ca m-as lauda sau ceva…
Si ca totul sa fie si mai perfect,Liam s-a gasit sa rosteasca cele mai inteligente cuvinte din viata lui:
-Adica nu ti-a placut cand te-a SARUTAT?
Serios?!E cineva care sa ma inteleaga si pe mine?Normal ca mi-a placut sarutul,dar nu o sa recunosc asa ceva,nici macar cu prietenii mei cei mai buni.
Vazand ca n-am de gand sa raspund,Leyla continua sa ma enerveze cu o alta intrebare stupida:
-Ai idee cate fete si-ar fi dorit sa fi fost in locul tau?Doamne,cred ca unele si-ar fi dat si viata ca sa…si o intrerup,caci nu mai suportam sa vorbeasca.
-Atunci sa fie sanatoase!,spun eu cat se poate de serios si cu o privire care cred ca ar putea ucide si un orb.
Continui,caci le vad fetele destul de socate si voiam sa-i lamuresc in privinta lui:
-In primul rand,ca sa stiti si voi,a fost un sarut FURAT!Nu mi-am dorit asa ceva,mai ales din partea unui strain,indiferent de cat de bine arata!A fost un sarut fortat si daca nu ma tinea atat de strans,i-as fi dat ce merita.Si ca sa va raspund la intrebare,NU,nu mi-a placut sarutul cu acel cretin.Nici macar nu se poate numi un sarut,pentru ca eu NU i-am raspuns!
In acelasi timp,eram constienta ce i-am facut si zambeam mandra.Eram fericita ca si-a luat-o pe cocoasa.Insa,se pare ca zambetul meu a fost prea evident,caci l-au observant si ceilalti.
-Atunci,daca nu ti-a placut, de ce zambesti?!,intreaba Liam confuz.
-Pentru ca am niste prieteni asa de buni si de intelegatori!,spun,evident,fiind ironica.
-Mie tot mi se pare ca ai fost prea dura cu el!,se trezeste si Cassidy sa spuna si,sincer,mila cu care vorbea despre el,ma facea sa-mi pierd mintile.Adica,ei nu vedeau decat exteriorul lui.Ce fel de om normal la cap,invita o fata la intalnire dupa ce era gata sa o calce cu motorul?!
-Oh,te rog,i-am dat exact ce merita!In plus,e un mare nemernic.Cand eram in clasa,m-a facut NEBUNA SI ISTERICA!!Mda,un gentleman,ce pot sa zic…
-Pai…,incepe Leyla sa spuna ceva,dar n-a mai apucat,sunandu-se de intrare.
In sfarsit,ultima ora,apoi libertate!!
CITEȘTI
Prima mea iubire
RomanceO fata,Olivia,a carei viata este perfecta...pana il intalneste pe el.Ii da toata viata peste cap si chiar daca la inceput nu-l suporta,cu timpul ajunge sa se indragosteasca. Mike,tipicul bad-boy,nimic nu este îndeajuns de bun pentru el.Distractia es...