Ajunsă în final acasă,am trântit uşa de la intrare şi am fugit sus în camera mea.Am lăsat geanta pe pat şi apoi m-am aşezat pe el.Mă gândeam la toate cele întâmplate azi,la ce mi-a spus Mike...în fine.
"Oare să-l cred pe cuvânt?Hmmm,dacă aş face ce zice el,poate că în sfârşit o să mă lase în pace odată pentru totdeauna.Of,gata,ce mă tot gândesc atâta,o să merg cu el la petrecerea aia şi apoi totul o să revină la normal...sper."
După ce am meditat,m-am dus la baie să mă spăl pe mâini şi apoi să mănânc.Mă uit cât e ceasul:15:45.Destul de târziu..Termin de mâncat şi mă duc în cameră.Nici n-apuc să intru bine că şi sună telefonul.Oare cine-o fi?Scotocesc prin geantă şi numele apelantului îmi apare pe scran:Cassidy.
-Hey,ce s-a întâmplat?,întreb eu neştiind ce vrea.
-Nimic,voiam să văd ce faci,dacă ai ajuns acasă..,mă rog.
-Pâi la ora asta ce crezi?,zâmbesc eu amuzată.
-Da,ai dreptate.Deci,cum merge cu "întâlnirea"?,mă întreabă ea,deşi ştia că toată treaba asta e la fel de falsă ca Zâna Măseluță.Ştia că mă enervează,dar n-ai ce să-i faci,e Cassidy...
-De fapt,eu nu ştiu cu ce să mă îmbrac.Nu e ca şi când ar fi o întâlnire adevărată...Adică nu vreau să pară că m-am străduit prea tare,dar nici să-l fac de râs pe idiot,nu ştiu...Arrggg..e complicat,viața mea e complicată de când a apărut ăsta pe capul meu.,spun cu o voce abătută,dar se pare că la capătul celălalt cineva râde cu poftă.Ce-i aşa de amuzant?
-Asta e problema ta?Nu ştii ce să pui pe tine?,râde în continuare.Pâi de ce nu-ți pui un trening pe tine şi ai termi at?
-Ha ha,am murit de râs,ce pot să zic.Vorbesc serios,ajută-mă.
-Off,bine!Ce te-ai face fără mine?*întrebare retorică****
Şi după ce am vorbit câteva minute şi m-a sfătuit am închis.
"Ok.E timpul să înceapa distracția."
M-am dus în fața şifonierului şi am luat nişte haine.Le-am aşezat pe pat şi m-am dus apoi la baie.Am făcut un duş,apa caldă relaxându-mi corpul,pregătindu-mă pentru ce va urma.După ce am ieşit din duş,m-am şters cu un prosop moale şi apoi m-am îmbrăcat.Am optat pentru o fustă mini neagra puțin mulată,o bluză roşie ca focul din dantelă,iar în picioare balerinii mei negri comozi.Părul mi l-am prins într-un coc,lăsând două şuvițe pe afară.M-am machiat discret(nu vreau să creadă acel idiot că m-am gătit special pentru el) şi mi-am luat o geantă tip plic unde mi-am pus şi telefonul.Bineînțeles că lănțişorul meu era nelipsit,fiind singurul accesoriu pe care mi l-am pus.
M-am privit în oglindă şi mi-a plăcut ce vedeam.Eram frumoasă.
Am coborât scările cu cheile în mână şi când să ies pe uşă,ce să vezi..sună telefonul."Offf,cine mai e acum..."Scot repede telefonul şi văd că era mama."Hopa..acuma ce-o mai vrea?"
-Alo?Da,mamă.
-Olivia,tu eşti?O, scuze,te-am sunat din greşeală.Am vrut să-l sun pe tatăl tău.
-Nu-i nimic,mamă.Se mai întâmplă.,zic eu bucuroasă că nu cu mine avea treabă.Sincer,nu prea aveam chef să-i explic că mă duc la o întâlnire falsă,în caz că mă intreba,pentru că mama trebuie să ştie întotdeauna tot ce mişcă şi nu prea reuşeam s-o mint,deoarece îşi dădea seama.
-Da tu ce faci,unde eşti?
"Mda,de ce ți-e frică nu scapi..."
-Pâi,sunt acasă,în pat.De ce?
-Întrebam doar.Te simți bine?Nu eşti obosită?
"Wow,mai rar vezi aşa la mama.De obicei tata mă întreabă lucrurile astea.."
-Un pic,mi-e puțin somn.Cred că o să mă culc.
-Ok,aşa să faci.Vezi că eu ajung târziu astăzi,s-ar putea pe la zece sau unsprezece.Am nişte procese la tribunal care s-au acumulat.Să te culci înainte să vin eu,bine?
-Da,mamă.Am înțeles.
-Bine.Acum o să-l sun pe tatăl tău şi o să-i spun să te supravegheze până te culci.
-Aha.Super.
-Bine,scumpo.Să fi cuminte!
-Pa mamă şi succes!
-Mulțumesc.
După ce am închis,am răsuflat uşurată.Mama avea să vină târziu azi,ceea ce era bine pentru mine.
Mă mai uit o data la ceas şi nu îmi vine să cred cât de repede au zburat orele.Acum era fix 20:30.
"Frate,ce s-a dus timpul,nu pot să cred..."
În fine,acum în sfârşit am ieşit din casă şi îl aşteptam pe "prinț" să vină să mă ia.O Doamne,numai când mă gândesc că o să merg cu el pe aceeaşi motocicletă îmi vine rău."E doar o zi,e doar o zi!" îmi repetam mie însămi ca să mă liniştesc.
Aşteptam deja de 10 minute şi Mike nu mai venea."O fi trafic",mă gândeam eu.Oftez şi aştept să apară odată,afară întunecându-se.Cerul era din ce în ce mai obscur,soarele trecând la culcare de mult.
***
Şi aştept,şi aştept,şi aştept până nu mai pot de plictiseală.Serios acuma,omul ăsta mai vine astăzi?Adică ALOOOO,stau aici şi aştept ca proasta de vreo 40 de minute.M-am săturat!!!Cred că Mike şi-a propus să-şi bată joc de mine azi...N-am nici măcar telefonul lui(nu că l-aş vrea neapărat) să îl sun să văd ce se întâmplă.O să mai stau totuşi,poate idiotul s-a încurcat în străzi...Off,Doamne..Punctualitatea sigur nu e punctul lui forte...Mike pov.:
"Arrrggg,Doamne!!!!Nu mai suport!Deci o aştept pe Olivia de o oră şi ceva şi ea nu mai iese din casă.Am sunat şi la uşă şi nu răspunde nimeni.Nu înțeleg,adresa e bună, strada "Roses chalet",nr. 18.Deja m-am făcut de cacao la club,dar nu cred că mai contează...Nu numai că n-am apărut cu IUBITA,dar nici măcar EU nu am venit.Ce să mai,cred că Olivia a vrut să râdă puțin de mine şi de aia mi-a dat INTENȚIONAT adresa greşită.Of,Olivia,Olivia,las' că vezi tu mâine...Ți-oi fi promis eu că te las în pace,dar nici aşa să-ți bați joc de mine.Ai sperat să scapi de mine,dar de fapt ți-ai săpat singură groapa...sincer să fiu,te credeam mai inteligentă,dar na,tu mi-ai dovedit contrariul.NIMENI,dar ABSOLUT NIMENI nu mă ia de prost şi scapă nepedepsit,cu atât mai puțin TU.
O SĂ MI-O PLĂTEŞTI!" *zâmbet malefic*Olivia pov.:
"Gata,deci GATA!Am terminat-o cu el.Nu mai stau.Pâi ce Dumnezeu?!Am făcut un compromis cu mine însămi şi cred că am stat afară şi l-am aşteptat pe idiotul ăsta 2 ORE!!2 ORE!!!!Mi-am pierdut 2 ore din viață degeaba...Cred că a plănuit asta de la bun început:să mă lase cu ochii în soare.Doar aşa ca să se distreze,să se răzbune.Copil idiot!Dar eu tot nu înțeleg...nu era kartingul foarte important pentru el,de se lăuda aşa şi îşi umfla muşchii?Arggggg...nu pricep.DE CE A FĂCUT ASTA?????De ce?Mike,Mike,Mike,o să fie vai de tine mâine când o să ne întâlnim la şcoală...M-ai făcut să pierd timpul meu prețios pentru prostia ta de premiu,de parcă mă interesa pe mine...M-ai făcut să par o fraieră,m-ai umilit...Însă stai să vezi tu mâine,O SĂ MI-O PLĂTEŞTI!O să îți arăt cine este cu adevărat OLIVIA JESSICA BLACK!!!"
CITEȘTI
Prima mea iubire
RomanceO fata,Olivia,a carei viata este perfecta...pana il intalneste pe el.Ii da toata viata peste cap si chiar daca la inceput nu-l suporta,cu timpul ajunge sa se indragosteasca. Mike,tipicul bad-boy,nimic nu este îndeajuns de bun pentru el.Distractia es...