vii

3.3K 338 155
                                    

Her şeyin başladığı bölüme hoşgeldiniz..

Keyifli okumalar

[cinsel içerik içerir ☡]

PART 1
- yalan yok -


















Jimin arabayı sürerken nefesinin altından hafif bir melodi mırıldandıyordu - Jungkook'u beraber bir yerlere gitmek için stüdyodan alacak olmanın saf düşüncesi mide duvarında kelebeklerin çarpışmaşını sağlıyordu. Kim Taehyung'un da orada olacağını biliyordu ama bu gece onların gecesiydi, Jungkook ve Jimin'indi ve aptal bir beta bunu mahvedemezdi.

Eğer büyük alfa kendini kontrol edebilirse.

İçindeki alfanın Taehyung, Jungkook'a dokunmaya yakın bir şey yapsa bile nasıl tepki gösterdiğini hatırladı, sahiplenici davranışı ve alfasının saf kırmızı gözleri ortaya çıkıyordu. Jimin her zaman bunu Jungkook'dan sakladığına emin olurdu - sadece aşırı durumlarda ortaya çıkan göz rengini. Ama başka bir kurt adamın - bu durumda Taehyung oluyordu - bunu nasıl tetikleyeceğinden emin değildi.

Jimin arabayı park etti ve erkek arkadaşına doğru yürüdü, giriş kapısında durduğunu ve çoktan onu beklediğini görmüştü. Ona el sallıyordu ve Jimin buna kocaman bir gülümsemeyle cevap verdi, genç olanı hemen bir sarılmanın içine çekmişti. Bu Jungkook için sıcacık bir hareketti - soğuk vs. olduğundan - ama Jimin için, Taehyung'un geçmek bilmeyen kokusunu Jungkook'tan silmek için bir adımdı.

Burnunu kulak memesinin altına bastırırken genç olanı nefesli bir gülüşün içinde yakaladı. "Hyung, dışarıdayız. Bekleyemez misin?"

"Seni özledim." Yalan sayılmazdı - Jimin onu her zaman özlüyordu. Ama şimdi insanına kokusunu bırakmak için sikik bir nedene ihtiyacı vardı.

"Ben de seni özledim." dedi Jungkook sessizce, elini Jimin'in buklelerine götürüp çekiştirmeden önce.

Jimin kendi memnuniyeti için genç olana kokusuyla işaretledi ve gülümsemek için geri çekildi - gecenin kalanını Taehyung'un kokusu Jimin'i rahtsız etmeden beraber geçirmek için çok hazırlardı.

"Jungkook-ah!"

Sanırım her şey planlandığı gibi gitmiyordu, değil mi?

Taehyung Jungkook'un arkasından belirdi, daha yakına geldiğinde büyük sersem bir gülümseme yüzüne yapışmıştı. Kış kombini için kahverengi bir palto ve bere giyiyordu.

"Hyung." Jungkook bir gülümsemeyle karşılık verdi. "Jiminie hyung bugün beni almak için geldi."

"Seni bir randevuya mı çıkarıyor?" diye sordu Taehyung, yapmacık hülyalı sesi Jimin'i rahatsız ediyordu.

"Ah evet." diye onayladı Jungkook, soluk bir kızarıklık yanaklarında belirmişti.

"Bu çok tatlı." diye cevapladı. "En iyi erkek arkadaşa sahipsin, Jungkook. Güven bana."

"Biliyorum." dedi. "Onu seviyorum." ve bununla birlikte alfanın göğsünün gururla kabarmasını sağlayarak yanağını öpmek için eğildi.

Jungkook onun insanıydı. Sadece onun.

"Pekala o zaman, daha fazla zamanınızı harcamayacağım." Taehyung kollarını kaldırdı. "Hoşçakal Jungkook. Sonraki iş gününde görüşürüz."

"Hoşçakal hyung." Ve genç olan rahatlıkla Taehyung'un kucağına gitti.

Oh doğru. Sürekli koku bırakma saçmalığıyla uğraşmak zorunda kalmadıklarından dolayı bu insanlar için normal bir şeydi.

bloodmoon | jikook [türkçe] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin