özel bölüm - 2

3.3K 302 160
                                    























__ bebek istiyor - ben değil



































Öğrenmek bir şey, deneyimlemek ise başka bir şeydi.

Şimdiye kadar, Jungkook bu ikisi arasında iyi bir çizgi çizmişti çünkü sikeyim, omega hamileliği hakkında bir şeyler öğrenmek ve onu deneyimlemek iki zıt kutuptu. Jungkook söylenilenlerin kısmen doğru olduğu ve çoğu zaman, işlerin söylenenden çok daha kötü olduğu sonucuna varmıştı. Aslında, en kötüsü olduğuna.

Omega beşinci ayındaydı. Kurt-adam hamileliği sadece 6 ay sürüyordu çünkü görünüşe göre, bir kurt-adam yavrusu insan yavrularına göre çok daha güçlü ve olgun oluyordu, yani teknik olarak daha hızlı büyüyordu - Jungkook'un vücuduna hamileliğe hazırlanması için hiç imkan tanımıyordu. En başta korkmuştu ama sonra Baekhyun'la (son zamanlarda bu fikir aklına yatan ve Chanyeol'la denemeye başlamak hakkında düşünmeye başlayan) rutin omega hamileliği hakkında eğitim seansları yapmışlardı. Bu eğitim seansları Jungkook'u bir yavruyu taşımak konusunda hiç olmadığı kadar özgüvenli yapmıştı. Ta ki hepsinin bir yalan olduğunu öğrenene kadar.

Birincisi, bunun acıtmayacağını söylemişlerdi çünkü bu bir kurt-adam yavrusuydu ve Jungkookda omega bir kurttu yani vücudunun değişime çabuk hazırlanması gerekiyordu. Ama bu doğru değildi çünkü bu lanet hamilelik canını çok yakıyordu. Bu kadar ağırlığı üstünde taşımaya alışkın değildi ve şimdi de her yere paytak paytak yürümesi gerekiyordu. Yumuşak teni hala yumuşaklığını koruyordu, kocaman karnı (Jimin onu öpmeyi çok seviyordu) etrafında geriliyordu. Ama daha tombul ve daha tembel olmaya başlıyordu. Tek yaptığı evde yatmak ve yemek yemekti. Jimin hiçbir iş yapmasına izin vermiyordu, bu yerden bir çubuk almak olsa bile.

İkincisi, Alfanın kokusunun kendisini ve yavrunun tekmelerini rahatlatacağını söylemişlerdi (ki o kadar çok tekmeliyordu ki Jungkook orada bir futbol maçı olduğuna inanıyordu) Jimin'in kokusu onu rahatlatıyordu, evet ama yalan tam da burada başlıyordu işte. Sadece kokusuna ihtiyacı yoktu, siktiğimin varlığına ihtiyacı vardı. Genellikle, alfa evde olmadığında etrafta Jimin'in kıyafetlerinden ve yastığından bir yuva yapıyordu ama çok geçmeden yavrunun aslında bunu istemediğini fark etti - o da bunu istemiyordu ama bunu kabul etmek de istememişti.

Tek istediği Jimin'in gerçekten de orada olması ve onu tutması, karnını okşaması ve yavrularına her şeyin iyi olacağını söylemesiydi. Her ne kadar sonu, Jungkook'un Jimin'i yavrunun kendisinin bir kopyası olup onu sürekli rahatsız ettiği konusunda azarlamasıyla bitse de. Ama günün sonunda, tek istediği alfasının yanına kıvrılmak ve 6 ay boyunca orada uyumaktı.

Üçüncüsü, Jungkook'un hamileyken azgın bir canavara dönüşeceğini ve bu durumda seks iyi bir fikir olmasa da isteyeceğini söylemişlerdi. Ama bu yeniden kocaman bir yalandı çünkü Jungkook'un Jimin'in aletini içine almayı umursayamayacağı kadar sancıları ve aşermeleri oluyordu. Evet, onu yakınında tutmayı, öpmesini ve karnını okşamasını, kokusunu üzerine bırakmasını ve onu koklamasını seviyordu ama aslında hiç canı seks yapmak istememişti. Omegası birkaç kez gururunun önüne geçmişti ama Jungkook biliyordu. Jimin'in onu önemsediğini biliyordu (ve eğer büyük yavru köpek bakışlarını atarsa her şeyi yapacağını da) ama bunu Jimin'e karşı kullanmamalıydı.

Dördüncüsü, aşermelerinin çılgınca olacağını söylemişlerdi. Bunun kendi oto-kontrolü mü yoksa Jimin'in evlerine koca bir marketi taşımasından dolayı mı olduğunu bilmiyordu ama Jimin'i hiç gecenin üçünde aşerdiği için uyandırmamıştı. Sadece kalkması, buzdolabında istediği şeyi bulması ve yemesi gerekiyordu - bu kremalı ve çilekli salata ya da baharatlı dürüm olsa da. Buzdolapları 5 aydır garip yemek kombinasyonlarıyla doluydu ve Jungkook mutlu bir ruhtu. Jimin'i çok seviyordu.

bloodmoon | jikook [türkçe] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin