sadece bir pencere

121 19 23
                                    




Choi Minho ağabeyinin yakınına taşınma konusundaki ısrarını kıramamış ve onun bir üst sokağına taşınmaya karar vermişti. Şehir değiştirmek oldukça zor olsa da Minho yenilikleri severdi.  Ağabeyi onu yakınında istiyordu çünkü oğlu Yeonseok ile Minho fazla iyi anlaşıyordu. Bu da birkaç saatliğine bile olsa onların dinlenmesine olanak tanıyordu.

Minho eşyaları yeni eve geldiğinde hiçbir şey yapmayıp hemen dışarı çıktı. Yeğenini alıp onu parka götüreceğine bir hafta önceden söz vermişti. Birlikte yürürlerken Minho onun elini tutabilmek için eğilmek zorunda kalıyordu çünkü Yeonseok, Minho'nun yanında minicikti. Kesinlikle bu Minho fazla uzun olduğu için değildi, sorun Yeonseok'un minikliğiydi. Bu bel ağrıtan kısa yolculuk sonrası parka varmışlardı ve vakit kaybetmeden oyun oynamaya başlamışlardı.

Minho, Yeonseok'la oynarken üzerinde yoğun bakışlar hissetti. Bakışların olduğu tarafa doğru döndü ama ona bakan kişiyi göremedi. Üstüne fazla düşünmedi, muhtemelen ağaçlığa doğru gittiklerinden merak eden bir çocuktu diye düşünüp yeğeniyle oynamaya devam etti.

Ertesi gün Minho yeni taşındığından bomboş olan dolabını doldurmak amacıyla çıktığı alışveriş dönüşünde yine izlendiği izlenimine kapıldı. Hatta izlenmeden çok takip ediliyor gibiydi.

Normalde olsa izlediği filmlerdeki gibi izini kaybettirmek için dolanırdı ama karnından gelen sesler takip edilmenin o kadar da önemli olmadığına inandırdı onu ve evine gitti.

Minho eve yerleşmeye çalıştığı sırada dışarıdaki posta kutusunun açılma sesini duydu. Yeni posta mı geldi diye düşünürken perdeyi araladı ve gördüğü manzara karşısında donakaldı.

Bu oydu.

Minho'nun her gece rüyasında gördüğü ve neredeyse aşık olmak üzere olduğu çocukla şu an aralarında sadece bir pencere vardı.




//troye sivan  my my my!//

ethereal ● minkeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin