Şoka girmiş halde hala çocuğu izleyen Minho ne yaptığını anlamaya çalıştı. Çocuk bir zarfın üzerini okudu ve garip bir ifadeyle yerine koyup hızlıca yürümeye başladı. Köpekleri bile ona yetişmekte zorlanıyordu.
Gözden kaybolana kadar arkasından baktıktan sonra koltuğa oturup kendine gelmeye çalıştı.
Buraya yeni gelmişti, onu önceden tanıyor olamazdı.
Televizyonda gördüğü ünlü biri olamazdı, o zaman adını bilirdi.
Belki Instagram'da karşısına çıkmıştı, hayır o zaman incelemeden bırakmazdı.
Bu çocuğu görse hatırlardı çünkü çocuk gerçekten büyüleyici bir güzellikteydi.
"Neden çıkıp konuşmadım ki?" Kendi kendine kızışını telefonuna gelen bildirim sesi böldü.
Bumkibum seni takip etmeye başladı.
Bildirimi açtı ve gördüğü profil ile tanrıya teşekkür edercesine ellerini birleştirdi.
Profilini incelerken gördüğü her fotoğrafta telefona daha da yaklaşıyordu, sanki daha detaylı görebilirmiş gibi. Her fotoğrafa aynı zamanda kendi kendine yorum da yapıyordu ama o yorumları sayfasına yazmaya cesareti yoktu.
Gördüğü son fotoğrafın şirinliğine daha fazla dayanamadı ve ona bir mesaj atmaya karar verdi.
Fotoğrafların çok estetik.
"Hayır direk konuya girmek oldu."
Neden bu kadar güzelsin.
"Evlenme teklifini de hemen edip aradan çıkar istersen?"
Seni uzun zamandır rüyalarımda görüyorum.
"Ben bir sapığım demeye ne dersin?"
Merhaba.
En mantıklısının bu olduğuna karar verip gönderdi.
"Lütfen," dedi "lütfen her şey güzel gitsin Kim Kibum."
//SHINee 一 tell me what to do//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ethereal ● minkey
FanficKibum her gece rüyasında gördüğü kişiyi bilinçaltının ürettiği kusursuz bir karakter sanarken bir gün onunla karşılaşır ve gerçek olup olmadığını anlamaya çalışır. minkey #1 17.11.19 minkey #1 20.12.19