tanıştığımıza çok memnun oldum

102 14 19
                                    


Kibum koşarak eve gitti. Köpeklerinin tasmalarını çözer çözmez telefonunu eline alıp aklına gelen her arama bölmesine gördüğü adı yazdı.

Choi Minho.

Gördüğü her hesaba tek tek giriyordu. Ve sonunda aradığını bulmuştu. Bir saniye bile düşünmeyip onu takip etmeye başladı.

Profilinde gezinirken her fotoğrafta daha çok hayranlık duyuyordu.

Farklı yönlerini gördüğü her fotoğrafta kendini ona daha yakın hissediyordu.

Gülümsediği her fotoğrafta daha mutlu hissediyordu.

Kameraya baktığı her fotoğrafta oda biraz sıcaklıyormuş gibi hissediyordu.

Ve sonraki fotoğrafta hepsini birden hissetmişti.

Bütün gönderilerine baktıktan sonra mesaj gönder kısmına bastı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün gönderilerine baktıktan sonra mesaj gönder kısmına bastı. Karşısına çıkan bembeyaz sayfaya belki de 10 dakika boyunca baktı.

Büyüleyici fotoğraflar.

"Direk sana aşık oldum demeye ne dersin?"

Fotoğraflarda bu kadar güzel çıkmak için püf noktaların var mı?

"Seni taciz edeceğim yazsam daha az korkutucu olabilir."

Seni uzun zamandır rüyalarımda görüyorum.

"Ben bir sapığım demeye ne dersin?"

Yazacağı mesajı bulmak için tekrar tekrar bir şeyler yazıp silerken karşısında beliren yazıyı okudu.

>Merhaba.<

Bu sefer ekrana 10 dakikadan da uzun bakmıştı ve aynı süre boyunca eliyle çığlık atmamak için ağzına bastırıyordu.

"Tamam çocuk gerçekten büyüleyici olabilir ama sakin görün."

>Mekmfda<

>Özür dilerim köpeğim telefonumu düşürdü.<

>Merhaba.<

"Evet, ne kadar da inanılır bir bahane Kibum. Sakin kalmakta üstüne yok."

>Takip isteğini görünce profiline baktım ve tanrım, fotoğrafların o kadar estetik ki. Model falan mısın?<

>Sadece zamanlayıcı, telefon sabitleyici ve doğru efekt!< yazdı Kibum kızaran yanakları ve tutmaya çalıştığı çığlıkları eşliğinde. Kendini bir 'fangirl' gibi hissediyordu.

>Ben ne yaparsam yapayım hepsinde kötü çıkıyorum????<

>Hayır, seninkiler de en az benimkiler kadar güzel.<

>Uh, teşekkür ederim.< >Ben Minho.<

>Kibum.<

>Tanıştığımıza memnun oldum Kibum.<

>Ben de Minho, tanıştığımıza çok memnun oldum.<




//troye sivan  bloom//

ethereal ● minkeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin