4.Kapitola - Zase ty?

7.9K 329 12
                                    

Stála jsem tam a koukala na něj.On tam jen seděl,vedle měl koně a pískal si.Založila jsem si ruce a chtěla odejít,jenže podemnou křupla větev.

"Hej!" křikl po mě a já se otočila.

"Zase ty?"Řekl a napřímil se jako by mu na záda někdo položil pravítko.

"Zase vy?"Ušklíbla jsem se a chtěla odejít.On mě chytil za ruku a přitáhnul si mě blíž k sobě.

"Tentokrát mi neutečeš"Olízl si rty a já se jen koukala do jeho očí a nic nedělala.Rozesmála jsem se až byl ve tváři rudý a já si rukávy otírala slzy od smíchu.

"Čemu se směješ?"Řekl a byl ve tváři rudý jak rak.

"Tobě...jak se chováš..je to k smíchu!"Tak jsem se smála až jsem sebou bacila na zadek a smála se.

"Jak se jmenuješ?Ať vím protože tak drzou služku jsem ještě nepotkal".Zaváhala jsem.Mám mu říct jméno,nebo...zahraju si s ním a to jsme ani nezačali.

"Neřeknu ti ho...ale dám ti nápovědu...nepocházím z Ásgradu....namáhej si svou královskou hlavičku...papá".Řekla jsem a dědintsky jsem mu zamávala a odešla.

Byla jsem naplněná energií.Procházela jsem kolem knihovny a slyšela jakoby někdo házel knížkami.Zamála jsem se nad představou že je to Loki a pokračovala jsem dál.

------------------------------------------------------------

"Já ji rozcupuju na kousky!Takhle se mnou ještě nikdo nemluvil!Ta drzá služka!"Klel jsem v knihovně a pak jsem si sedl a přemýšlel.Nepochází z Ásgardu...takže půjdeme vylučovací metodou.Není z Jotunheimu...to by byla obryně a tam obryně nežijí a to bych jí znal.Napadlo mě ještě několik světů,ale to už jsem házel z polic knihy.Byl jsem tak rozzuřený,ale vzrušený navzájem.Já ji prostě do lože chci!Měla také ale něco do sebe...Je drzá a odvážná....takový jsem kdysi býval já...ale jsem jiný..změnil jsem se.Nějak jsem se uvelebil v křesle a usnul...zdál se mi sen...

Seděl jsem na louce,kterou jsem znal.Přicházela ke mě dívka...hnědé dlouhé vlasy a modré oči.Měla krásné šaty a usmívala se.Byla překrásná.Viděl jsem to z pohledu 3.osoby.

"Lásko"Zasmála se a políbila mne.Já se jen usmíval a chytl ji za ruku.Ona spadla a já si jí dal pod sebe.Koukal jsem na ni a sem tam občas políbil.Jenže najednou všechno zčervenalo a já viděl jak ona se propadá.Já se jen povrchně usmíval a odcházel....pak jsem se probudil...

Na čele jsem měl pot a zrychleně jsem dýchal.Co to sakra bylo?Seděl jsem dál a koukal před sebe.Vstl jsem a odešel do pokoje....

This Is Dirty Game My Boy...Kde žijí příběhy. Začni objevovat