Vzbudila se a zjistila že na stehně mám jen jizvu.Už mě nebolela,tak jak před tím a já mohla končně vstát.Bolel mě zadek z toho ležení.Postavila jsem se na nohy a trochu zavrávorala.Pak jsem pomalu šla k šatům,které jsem si oblékla.Šla jsem pomalu po chodbě a kolem mě procházeli služky.Občas jsem uslyšela nějakou tu poznámku.Pak jsem uslyšela poznámnku,která mi vyrazila dech.
"Slyšela jsem že Loki,muž od té Xamii zase šuká děvečky...jen proto že jeho "žena" je chorá".Já jen stála jak opařená a šla do knihovny.Tam Loki seděl a četl si.Já vyrazila dveře a šla k němu.On se na mě podíval
"Nemáš být v posteli?Hmmm...???" Podívala jsem se na něj a založila si ruce na prsou.
"Je to pravda?Že zamými zády,zatímco jsem "chořela" si šukal služky?" Vyjela jsem po něm.
"Cože?Kdo to říkal?Vždyť to není pravda". Řekla a já si zrovna uvědomila co jsem řekla.
"Promiň Loki...jenom mám teď nálady...".Objala jsem ho a odešla z pokoje.-------
Právě jsem si užíval s jednou služkou.Jakmile jsem uslyšel kroky,které jsem poznal ukázal jsem služce ať jde pryč.Já si rychle nasadil kalhoty a dělal že čtu.Začala mě vyslýchat a já ji jen odporoval že to není pravda.Odešla a já odešel z knihovny.Přišel jsem na balkón,kde jsem měl výhled na Bifrost a koukal se.Někdo mě chytil za rameno a já se podíval.Thor...no skvělé začne mě vyslýchat.
"Loki....nedělej že nic nevím...vím že jsi ji podvedl".Řekl a já se podíval na svoje boty.
"Jenže...ona byla..." Zašeptal jsem...
"Loki...ona tě miluje...nemůžeš ji zlomit srdce..po druhé".Řekl a podíval se na mě.
"A co mám jako podle tebe dělat?" Řekl a podíval se na něj.
"Neříkej jí to". Řekl a já uslyšel hlas ze kterého mi stuhla krev v žilách.
"Takže je to pravda Loki!!!!" Zakřičela a já se podíval na Xamiu...plakala."Xamio já..." Snažil jsem se to zamluvit.
"Drž hubu Loki!Nechej mě být a to jsem ti věřila!A to ti bylo super,když si byl u mě v posteli a šeptal krásná slůvka že?Á že já nosím pod srdcem tvého syna a nebo dceru to ti je jedno že?Nechej mě!" Zakřičela a poslední slova se jí v hlase zlomily.
"Já jsem...?"Zašeptal jsem a chtěl ji obejmout ale vysmekla se mi.
"NECH-MĚ-NA-PO-KO-JI!!!l Vyhláskovala a vlepila mi takovou facku až jsem spadl na zem a zatemnilo se mi,a ona utekla."XAMIO!!" Zakřičel jsem ale ona byla pryč....
ČTEŠ
This Is Dirty Game My Boy...
FanfictionXamia je princezna,která pracuje jako služka v Ásgardu.Jenže Ásgard není normální Ásgard.Je to doupě neřestí.A v čele toho všeho?Je samotný král Loki.Když ukáže na jakkoukoliv dívku musí k němu do jeho lože a trpět jako milenka a sexuální hračka na...