Po několika hodinách jsem slyšela jak trubaduři vyhlašují,že se bude pořádat ples.Ten Loki je fakt nepoučitelnej.Šla jsem ze zámku a odešla za Heimdallem.Upřímně...nebudeme si lhát.Heimdall je můj příbuzný....tedy skoro.Je to můj kmotr no...
"Ahoj Heimdalle".Řekla jsem a zamávala mu.Objala jsem ho a on mě pohladil po vlasech.
"Tak co?"Zeptal se já se na něj podívala.
"Potřebuji na chvilku domů...chci si pro něco zajít".Řekla jsem a už jsem si to kráčela k portálu.
"Ty jsi strašná hráčka.Ty normálně Lokiho štveš".Zasmál se a já se taky zasmála.
"Baví mě to".Heimdall otevřel portál a já se objevila v mé domovině.Potřebuji si něco domluvit s našima.Šla jsem po cestě až jsem došla do hradu.Strážím jsem ukázala řetízek a pustili mě dál.Přišla jsem do truního sálu a na trůně byla máma a tatík.
"Mám prosbu,potřebuji si něco vzít".Řekla jsem a podívala se na naše.
"Příjdeš si po 5 letech a chceš si něco vzít a co konkrétně?"Zeptala se mě mamča a objala mě.
"Šaty...tak trochu hraju zábavnou hru s Lokim...pořádá ples a on mě zná jako služku,chci vědět jestli mě pozná pod šatama princezny".Řekla jsem a máma řekla že to tak nejde.Půjde se mnou na ten ples a já hned poznala že mám problém.Ale vlastně bude to lepší a míň nápadnější.Poté jsem mamce všechno řekla a ta jen smála.
"A kdy je ten ples?"Zeptala se mě.
"Už zítra".Řekla jsem a ona kývla.Pak mi ještě řekla že jde napsat dopis že se dostaví na ples.Já se usmála a odešla do mého pokoje.------------------------------------------------------------
Seděl jsem na trůně a psal různé papíry a hlavou mi prolétla podobizna té služky.Já zamrkal a dál psal.
"Pane?Přišel vám dopis až ze světa Adewilu".Řekl poskok a já vzal dopis.Byl královský.Byla na něm Adewilská pečeť.Králi Ásgardu..
Se vší úctou vám oznamuji,že já Adewilská královna a má dcera se zúčastníme vašeho plesu.Pokud vám to teda samozřejmně nevadí.
S pozdravem
Sierra van Dremeni'a...královna Adewilského světa...
Četl jsem to snad 100x a ten dopis byl pravý.Tedda tak příjde Adewilská královna a princezna.Tak princezna?To bude velmi rušná plesová noc...
ČTEŠ
This Is Dirty Game My Boy...
FanfictionXamia je princezna,která pracuje jako služka v Ásgardu.Jenže Ásgard není normální Ásgard.Je to doupě neřestí.A v čele toho všeho?Je samotný král Loki.Když ukáže na jakkoukoliv dívku musí k němu do jeho lože a trpět jako milenka a sexuální hračka na...