Vstala jsem a utřela si rukávem slzy.Musím se smířit s tím,že odejdu domů a vezmu si toho,před kým jsem utekla.Vzala jsem brašnu a začala do ní skládat věci.Přišel za mnou Toby a já ho objala.
"Musím odejít Toby...ale tady něco ode mně máš".Řekla jsem a usmála se na něho.Dala jsem mu takový přívěšek.No spíše byla to runa.Byla to runa zdraví.Vzala jsem si brašnu přes rameno a šla se rozloučit s ostatními.Šla jsem po ulici Ásgardu.Byl večer a já se pomalu blížila k Bifrostu.Vstoupila jsem na něj a šla celou dlouhou cestu až za Heimdallem.Blížila jsem se až jsem ho uviděla.Objala jsem ho.
"Takže odcházíš".Řekl a nevím zda to řekl smutně.
"Musím...Loki už ví kdo jsem.A stejně je pozdě na to abych to spravila".Řekla jsem a přistoupila k portálu.
"Vyřiď Lokimu...že jsem si myslela,že se změní"Usmála jsem se na Heimdalla a naposledy se podívala na Ásgard.Na ten velkolepý Ásgard,kde jsem žila přes 5 let.Pohlédla jsem na ten hrad,kde se děly různé věci.Kde jsem odporovala,kde jsem žila,kde jsem milovala a kde jsem klama a sama sebe zklamala.Portál byl otevřený a já vstoupila do portálu.Kolem mě se vytvořilo barevné světlo a já se objevila v Adewilském světě.Světě,kde jsem se narodila....--------------------------
Stál jsem na balkóně a pozoroval Bifrost.Uviděl jsem paprsek.Ona se mnou hrála blbou hru a já ji na ní přistoupil.
"Pane....je tady nějaký kluk a chce s vámi mluvit".Kývl jsem a otočil se a viděl nějakého asi 10 letho kluka.U něj byl muž.
"Tak co mi chceš?"Řekl jsem.Ten muž promluvil.
"Říká že je tu něco co by vám chtěl dát...je totiž němý...Toby?"Takže to je ten Toby o kterém Xamia mluvila.Přišel ke mě a dal mi nějakou runu.
"Pro mě?"Řekl jsem a podíval se na toho Tobyho.
"O..ooodddd Samii".Řekl a já ho pochopil.Myslel asi Xamii.
"Myslel si Xamii?" Řekl jsem a on přikývnul.Vzal jsem ji a ta runa mi v ruce zčervenala.Byl to vzkaz.Kývnul jsem na to že chci být sám.Všichni odešli a já se podíval na runu.Objevila se na ní podobizna Xamii.
"Loki...doufám že ti tuhle runu přinesl Toby.Jak vidíš...co jsi způsobil.Kdysi se smál a mluvil.Od té doby co jsi nastoupil mlčel a zapomněl mluvit.Já ho to tajně učila.Ale tohle není důležité.
Chci se s tebou rozloučit a vzkázat ti,že se už nevrátím.Tuhle runu dostaneš asi po tom co jsi viděl paprsek na Bifrostu.Vracím se domů do Adewilskýho království.Vzít si někoho,před kým jsem utekla.Takže...
Loki...asi ti povím celou pravdu.Jak víš...jsem princezna Xamia Dremenia,dcera Sierry a Dresea Dremeniu.Utekla jsem z domu,v 15 protože jsem se nechtěla vdávat za muže,koho jsem ani nemilovala a ani ho neznala.Utekla jsem tady na Ásgard.Asi se ptáš jak.Heimdall je můj kmotr.Dala jsem se na práci služky,jak víš a dozvěděla se o tobě.Jak si mě přistihnul v té jídelně,začala jsem s tebou hrát špinavou hru,do které se zapletlo něco v co jsem ani nedoufala.Jak víš...a opětované to nebylo.Proto se s tebou loučím Loki.Zavři oči Loki...odcházím...sbohem."
Já tam jen stál a koukal na runu.Zmizela její tvář a runa poté zmizela také.Posadil jsem se na schod a promnul si spánky a pak víčka.Z oka mi spadla slza.Záleželo mi na ní.V hlavě mi prolétla myšlenka,kterou jsem si zachytil.Když hrála se mnou hru...tak já si ji zahraji také...
Tak snad se líbilo koment a vote potěší :)
ČTEŠ
This Is Dirty Game My Boy...
FanfictionXamia je princezna,která pracuje jako služka v Ásgardu.Jenže Ásgard není normální Ásgard.Je to doupě neřestí.A v čele toho všeho?Je samotný král Loki.Když ukáže na jakkoukoliv dívku musí k němu do jeho lože a trpět jako milenka a sexuální hračka na...