Projela mnou tak ostrá bolest až jsem spadla.Loki mě chytil a já křičela.Vzal mě do náruče a odnesl do komnaty.Služky se kolem mě začaly točit a já věděla že je to tady.Tak rychle!A ni připravit jsem se nemohla...ale co ..bude to alespoň za mnou.
Lokiho vyhnali do vedlejší místnosti a já začala rodit.Bylo to hnusné a hlavně bolestivé.Bylo to horší než otrava a probudnutí dohromady.
"Zatlačte prosím". Řekla služka a já myslela že umřu.Lil ze mě pot.Ale za to dítě ta bolest stát bude.Bylo šílené a už se to nedalo vydržet.Jak dlouho jsem rodila?Pár minut?Hodinu nebo snad hodiny?"Prosím zatlačte už to bude!"Řekla ale to jsem od slyšela nejméně po 30-cáté.Mé slzy se mísili s potem takže jsem nevěděla zda brečím nebo se potím,ale určitě obodvoje dohromady.
"Vidím hlavičku ještě". Zatla čila jsem co nevíc to šlo a já myslela že se roztrhnu vejpůl.Slyšela jsem dětský pláč a už mi dávali dítě do rukou.
"Je to chlapec".Zašeptala služka a já konečně mohla vidět to co ve mě rostlo.To krásé stvoření."Loki". Zašeptla jsem a ona nejspíš pochopila.Otevřela dveře,kde Loki přešlapoval a jakmile se otevřely dveře,Loki vlítnul za mnou a málem se rozmázl o postel.
Podívala jsem se na něj a on na mě.
"Máš ho....máš syna". Šeptala jsem a podala mu ho.
"Tak přec.."Zašeptal a usmál se.
"Promiň mi ještě jednou". Řekl a podíval se na mě.
"Hlavně to už nedělej.." Řekla jsem a služky vzali mé dítě do postýlky,které tam byla.
"Už nikdy neudělám stejnou chybu".Šeptl a jemně se dotkl mých rtů a políbil mě.
"Jak se bude jmenovat?" Řekla jsem a podívala se na Lokiho.
"Fenrir".Řekl a podívala jsem se na něj a usmála se.Za tu bolest to stálo.Pche...kdo by řekl že se mi poštěstí?Vlastně za to může štěstí nebo snad....něco jiného?Odpověď nechám na vás..."Ale maminko...vždyť si říkala že ten Loki byl proutník..."Řekl malý kluk a posadil se vedle svojí sestry.
"To ano...ale poté co se narodil kluk toho nechal a poté měl i sestru".Usmála jsem se a pohladila kluka a holku po vlasech a oni se zavrtali do postele.
"Maminko?Budeš nám i zítra povídat pohádku?" Zeptala se holčička a já se na ni podívala.
"Určitě". Řekla jsem a zavřela dveře a odešla do knihovny.Tam seděl manžel a četl si.Objala jsem ho kolem krku a políbila na líčko.
"Miluju tě Xamio".Zašeptal Loki a políbil mě.
"Já tebe...Loki". Řekla jsem a polibek mu opětovalaTak a je to tu...konec povídky...snad se líbilo a děkuji že povídka přesáhla 1000 shlédnutí...děkuji za vaše kilometrové komentáře a votes :D snad se líbilo... děkuju...
ČTEŠ
This Is Dirty Game My Boy...
FanfictionXamia je princezna,která pracuje jako služka v Ásgardu.Jenže Ásgard není normální Ásgard.Je to doupě neřestí.A v čele toho všeho?Je samotný král Loki.Když ukáže na jakkoukoliv dívku musí k němu do jeho lože a trpět jako milenka a sexuální hračka na...