10.Kapitola - Kdo ti udělal ten cucflek?

7.7K 305 6
                                    

Poté co jsem zažila tu úžasnou noc s Lokim,jsem se vzpamatovavala ještě týden.Matka odešla a já tu zůstala.Ano zase jako služka.Zametala jsem a drhla podlahu.Ten cucflek od Lokiho,který je fakt velkem skrývám rolákem.Zrovna na potvoru jsem si vzala obečejné služkovské šaty.Uslyšela jsem kroky,které mi byly moc dobře známé.Po té co jsem vstala z postele ráno.Byla jsem rozlámaná a bolela mě hlava.Ale to že jsem spíše z Lokiho vyšukala duši mi rozlévalo úsměv na tváři.Byla jsem zrovna ohlá a on  jen prošel.Na mě se ani nepodíval,jen pokračoval dál.
"Loki?"Zastavil se a podíval se na mě.
"Děje se něco?Si v pohodě?"Zeptala jsem se ho a přišla k němu.Sice jsem neměla nikdy o něj starost,ale něco mě k tomu nutilo.
"Ne nejsem v pohodě".Řekl a posadil se.
"A jéje.Tak co se stalo?Náhodou...to si asi musel mít pěknou výdrž...šlo vás slyšet přes celý hrad".Řekla jsem a v hlavě jsem čekala co řekne.
Podíval se na kbelík a pak na své ruce...
"Já...cítím se divně...od té doby...co jsem měl sex s princeznou cítím se...prázdně".
A sakra....průser.Já to okamžitě pochopila.
"Hádám...někoho miluješ a tím že ses vyspal s princeznou máš pocit že ta osoba,kterou miluješ s tebou nebude chtít nic společného....chápu to dobře?"

Přikývl.No a já mám po ptákách.Takže já ho zlomila.No super.Postavil se a podíval se na mě.Přimouhřil oči a podíval se na můj krk.A do prdele.Ten cucflek!Odhrnul mi vlasy a podíval se.
"Kdo ti to udělal?"Zeptal se a díval se na mě.
"Nikdo...jenom reakce".
Zalhala jsem a podívala se jinam.
"Nelži mi".Řekl přísně a založil si ruce na prsou.
"Kdybych ti to řekla,tak bys mě zabil..."Řekla jsem a začala couvat.
"Ale já to chci vědět!A chci další nápovědu!"Řekl a přibližoval se.Já se oddalovala.A v očích jsem začal mít slzy.
"Ne žádná nápověda."Odmítla jsem a on mě chytil za paže a zatřásl se mnou.
"Řekni mi...kdo zatraceně jsi?"Křikl po mě a já to nemohla vydržet.
"Já jsem Xamia!Já jsem Adewilská princezna!!!!Celou dobu jsem hrála s tebou špinavou hru!Chtěla jsem se ti jen pomstít za to co děláš ostatním služkám!Vzdorovala jsem ti a dávala hádanky jen kvůli tomu aby jsi byl v koncích.A pak ten ples.Vyspala jsem se s tebou a utahala tě kvůli tomu aby si trpěl.To bylo celé....jenže pak jsem něco zjistila!Já k tobě něco cítila,jenže jsem věděla že to opětované nebude,protože jsi arogatní a sobecký!Nechápu proč lidé ve městě o tobě dobře mluví a tady se tě všichni bojí...i 10 letý Toby!"Říkala jsem a plakala.On celou dobu na mě zíral s otevřenou pusou.
"A teď mě omluv...jdu domů...tahle hra pro mě končí...vyhrál si".Řekla jsem a odcházela.Šla jsem do svého pokoje a tam se totálně složila a brečela.Nevím jak dlouho...ale dlouho...

Tak doufám že líbí...vote a koment potěší..

This Is Dirty Game My Boy...Kde žijí příběhy. Začni objevovat